Jump to content

The Dutch Thread part 14!!!


xlindee

Recommended Posts

Hmmm,inderdaad! :boxed:

Weet jij toevallig wat over gsm's? Ik ben aan het kijken voor een nieuwe maar er zijn er zoveel! :shocked:

 

Hm... niet echt, maar wat wil je ongeveer hebben? (Wat moet ie kunnen?)

 

(Waarschijnlijk heb je echt helemaal niets aan me, maar je weet maar nooit. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:naughty: even denken hoor,ik zou er graag foto's,filmpjes en muziek op willen zetten.En niet te ingewikkeld want ik ben al oud :roftl:

 

^^

 

Ik heb zelf een samsung en die bevalt me heel goed. (Hij is alleen al wel wat oud, maar doet t nog prima. :biggrin2: Meestal. :wink2:)

 

http://www.samsung.com/nl/products/mobilephones/mobilephones/sgh_g800.asp

Op de samsungsite staan er nog meer.

Link to comment
Share on other sites

Mwha, wel goed hoor... Kost alleen een hoop tijd :blink:

 

Heb jij nog steeds vakantie?

 

Wanneer moet ie eigenlijk af zijn?

 

Jup, nog steeds vrij. :biggrin2:

(Al kreeg ik net wel weer een mailtje over een opdracht die voor volgende week af moet zijn. :thumbdown:)

Link to comment
Share on other sites

Wanneer moet ie eigenlijk af zijn?

 

Jup, nog steeds vrij. :biggrin2:

(Al kreeg ik net wel weer een mailtje over een opdracht die voor volgende week af moet zijn. :thumbdown:)

 

Begin April begin ik met mn thesis voor mn andere richting. Dus het zou wel fijn zijn als deze dan klaar is...

 

Jeetje... Nog steeds vrij... Mazzelaar!! :briggrin2: Wat moet je doen voor volgende week?

Link to comment
Share on other sites

Begin April begin ik met mn thesis voor mn andere richting. Dus het zou wel fijn zijn als deze dan klaar is...

 

Jeetje... Nog steeds vrij... Mazzelaar!! :briggrin2: Wat moet je doen voor volgende week?

 

Hehehe... ja dat kan handig zijn. :naughty:

 

^^

Ik heb eigenlijk geen idee wat voor opdracht t is... :blink:

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Aww! :huglove:

Dus daarom deden je ogen zo'n pijn..

:flowers2: Beterschap!

 

dankje :wink2:

Ik hoop dat ze wat wonder druppels heeft...want heb er nu al anderhalve week last van en zo langzamerhand word ik er helemaal depressief van:thumbdown:

 

en morgen ben ik 24 uur lang op school, dus dan worden die ogen helemaal irritant:blink:

Link to comment
Share on other sites

dankje :wink2:

Ik hoop dat ze wat wonder druppels heeft...want heb er nu al anderhalve week last van en zo langzamerhand word ik er helemaal depressief van:thumbdown:

 

en morgen ben ik 24 uur lang op school, dus dan worden die ogen helemaal irritant:blink:

 

Dat is echt balen! Ik hoop echt voor je dat het snel overgaat! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Dat is echt balen! Ik hoop echt voor je dat het snel overgaat! :huglove:

 

:huglove:

Dankje!!

 

 

 

ik heb 10-01 mijn usb stick besteld bij de frs, en hij is nóg niet binnen:thumbdown: oke oke...er staat wel 2 tot 4 weken levertijd maar dan nog....ze mogen best een beetje opschieten:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:huglove:

Dankje!!

 

 

 

ik heb 10-01 mijn usb stick besteld bij de frs, en hij is nóg niet binnen:thumbdown: oke oke...er staat wel 2 tot 4 weken levertijd maar dan nog....ze mogen best een beetje opschieten:mf_rosetinted:

 

No prooob! :huglove:

 

 

:lmfao:

Het is maar een usb stick :naughty:

of is ie belangrijk? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy