Jump to content

The Dutch Thread part 14!!!


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Niet? :blink:

 

 

:roftl: :roftl:

 

Niet echt neen :roftl:

 

Maar wees blij dat ik hem buitengegooid heb .. denk dat ie anders zeker ziek was geworden (mijn ouders liggen hier nog steeds plat, al 3 dagen...) :boxed:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: dat helpt!:wub2:

 

en ik had al m'n singles en album meegenomen, maar na 3 liedjes viel m'n player ineensuit....batterijen leeg:boxed: :doh:

 

Dat is erg :shocked:

Kan je ze niet via de pc afspelen dan?

Link to comment
Share on other sites

Dat is erg :shocked:

Kan je ze niet via de pc afspelen dan?

 

nee, die schijf is geblokkeerd....daar kan je niks indoen, om te voorkomen at mensen allerlei programmatjes installeren enzo:boxed:

 

en de lerarencomputers zijn ''block free'' maar die zijn allemaal bezet:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

nee, die schijf is geblokkeerd....daar kan je niks indoen, om te voorkomen at mensen allerlei programmatjes installeren enzo:boxed:

 

en de lerarencomputers zijn ''block free'' maar die zijn allemaal bezet:thumbdown:

 

Pfff :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Pfff :thumbdown:

 

idd, een aantal dingen kan ik begrijpen...

maar ik vind dit echt te ver gaan, er werd laatst zelfs een bruggert van de computer af gegooit omdat ie op google.nl zat...:boxed: je kan ''vieze'' woorden googlelen was de reden...:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

idd, een aantal dingen kan ik begrijpen...

maar ik vind dit echt te ver gaan, er werd laatst zelfs een bruggert van de computer af gegooit omdat ie op google.nl zat...:boxed: je kan ''vieze'' woorden googlelen was de reden...:thumbdown:

 

:shocked: :shocked: dat is echt niet normaal meer zeg :shocked:

Link to comment
Share on other sites

:shocked: :shocked: dat is echt niet normaal meer zeg :shocked:

 

inderdaad, dat vinden de meesten leraren hier ook

we hebben 4/5 mensen die controleren in de mediatheek, een ervan is heel streng (die heeft ook dat jongetje van de computer gegooit) en de rest is wel wat relaxter. 1 ervan heeft zelf speciaal voor mij mfc.com gedeblokkeert:wub2:

Link to comment
Share on other sites

inderdaad, dat vinden de meesten leraren hier ook

we hebben 4/5 mensen die controleren in de mediatheek, een ervan is heel streng (die heeft ook dat jongetje van de computer gegooit) en de rest is wel wat relaxter. 1 ervan heeft zelf speciaal voor mij mfc.com gedeblokkeert:wub2:

 

mischien moet de baas dan eens met ie extreme praten ofzo :blink:

Link to comment
Share on other sites

mischien moet de baas dan eens met ie extreme praten ofzo :blink:

 

nouja, de baas is het helemaal met haar eens....die bedenkt namelijk de meeste regeltjes:boxed:

maar gelukkig vinden de (meeste) leraren het ook allemaal lichtelijk overdreven...dus de regels worden neit allemaal zo streng toegepast als ze werkelijk zijn:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Mensjes .. ik duik mijn bed in ..

Linde, nog succes ermee :wink2:

 

Tot morgen..

Byebye...

 

byebye:punk:

 

nouja, de baas is het helemaal met haar eens....die bedenkt namelijk de meeste regeltjes:boxed:

maar gelukkig vinden de (meeste) leraren het ook allemaal lichtelijk overdreven...dus de regels worden neit allemaal zo streng toegepast als ze werkelijk zijn:wink2:

 

:shocked: wat een stomme baas dan

Link to comment
Share on other sites

Maar wees blij dat ik hem buitengegooid heb .. denk dat ie anders zeker ziek was geworden (mijn ouders liggen hier nog steeds plat, al 3 dagen...) :boxed:

 

Jaja, zo noemen ze dat tegenwoordig :blink:

 

en ik had al m'n singles en album meegenomen, maar na 3 liedjes viel m'n player ineensuit....batterijen leeg:boxed:

 

Slimpie :huglove:

 

Mensjes .. ik duik mijn bed in ..

 

 

Tot morgen..

Byebye...

 

Slaap lekker :wub2: En succes met je examen morgen!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy