Jump to content

The Dutch Thread part 14!!!


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, hij is leuk he!? Vraag me af (vroeg iemand anders in een andere thread ook al) hoe d-ie zo snel van de hik is afgekomen. Als ik de hik heb kan het knap lang duren. Die hik werd zelfs genoemd in de recensies!

 

Serieus :roftl:

Naja, ik vroeg het me inderdaad ook af ... maarja .. hij verbaast wel vaker :mf_rosetinted::bleh:

 

Edit; kan ook zijn dat het geen echte hik-hik was .. weet je.. moeilijk om uit te leggen maar ik heb dat soms ook wel, dat het zo éénmalig is.. geen echte hik .. (vraag me niet vanwaar het dan komt ofzo :bleh:).

Link to comment
Share on other sites

hoi!

 

 

nog maar 3 uur en een kwartier...:shocked: en dan ben ik éindelijk klaar, heb zo langzamerhand echt onwijze honger:mf_rosetinted:

 

Dat kan ik me voorstellen ja :roftl:

Link to comment
Share on other sites

en ik heb eigenlijk al valsgespeeld:shocked:

 

ik heb een kauwgum op, een smint, en thee mét suiker:blush-anim-cl:

 

 

:naughty:

 

Oh jee :shocked:

 

 

 

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oh jee :shocked:

 

 

 

 

 

 

 

:roftl:

 

slecht hea?:mf_rosetinted:

 

 

 

 

er lagen d'r al 2 te slapen bij geschiedenis, ik (heb iets minder dan half uur geslapen) kon ook maar met moeite m'n ogen op houden:naughty: we wilden heel de nacht opblijven en dan is het ook geen probleem de volgende dag. maar als je (net als ik dus) even gaat slapen word je daar veel vermoeider van dan voordat je ging slapen

Link to comment
Share on other sites

:wub2:

 

Cute he :wub2:

 

Hoe ging je examen?

 

hoi!

 

 

nog maar 3 uur en een kwartier...:shocked: en dan ben ik éindelijk klaar, heb zo langzamerhand echt onwijze honger:mf_rosetinted:

 

Knap hoor

 

Hoi

 

Is er iemand???

 

 

Hey, hoe is het met jou?

Link to comment
Share on other sites

 

Hey, hoe is het met jou?

 

Moe :naughty:

Had vandaag mijn eerste werkdag maar kon vanacht niet slapen :thumbdown: heb maar 3 uurtjes geslapen.

 

En ik was te snel op mijn werk :roftl:

En mijn handen liggen aan alle kanten open :boxed: Door al die stomme scherpe randjes van doe kartonnen dozen.

 

En hoe is tie met jou?

Link to comment
Share on other sites

Moe :naughty:

Had vandaag mijn eerste werkdag maar kon vanacht niet slapen :thumbdown: heb maar 3 uurtjes geslapen.

 

En ik was te snel op mijn werk :roftl:

En mijn handen liggen aan alle kanten open :boxed: Door al die stomme scherpe randjes van doe kartonnen dozen.

 

En hoe is tie met jou?

 

Balen dat je niet kon slapen. Viel het werk nog een beetje mee? Haha, te snel, daar zullen je collega's blij mee zijn :wink2: Je handen open hebben liggen is minder, kan scherp zijn he, stom karton :blink: Hopelijk heb je er morgen minder last van :huglove:

 

Hier alles goed hoor. Net bijna weggewaaid, maar nu weer lekker warm binnen.

Link to comment
Share on other sites

Balen dat je niet kon slapen. Viel het werk nog een beetje mee? Haha, te snel, daar zullen je collega's blij mee zijn Je handen open hebben liggen is minder, kan scherp zijn he, stom karton Hopelijk heb je er morgen minder last van

 

Hier alles goed hoor. Net bijna weggewaaid, maar nu weer lekker warm binnen.

 

Ik moest doosjes nespresso in een grotere doos doen de hele dag :blink::thumbdown: Maar gelukkig kwam MIKA 4 KEER op de radio :punk: :punk:

Relax

Grace Kelly

Big Girl

en nog een keer Relax :punk:

Maar morgen gaan we iets anders doen weet alleen nog niet wat :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik moest doosjes nespresso in een grotere doos doen de hele dag :blink::thumbdown: Maar gelukkig kwam MIKA 4 KEER op de radio :punk:

Relax

Grace Kelly

Big Girl

en nog een keer Relax :punk:

Maar morgen gaan we iets anders doen weet alleen nog niet wat :blink:

 

Zal voor je duimen dat het beter werk is dan dat je vandaag had! En dat Mika weer vaak voorbij komt :wink2:

 

 

Ben nu weer ff weg. Tot vanavond :wub2:

Link to comment
Share on other sites

okeee

met mij ook!

ben je al gewend aan je nieuwe school?

 

 

 

ja het begint:bleh:

alleen dat ik normaal vandaag zwemmen had, maar mijn pleegmoeder had naar het school gebeld (zonder dat ik er iets van wist) en gezegd dat ik niet mocht zwemme:thumbdown: stond ik daar klaar om erin te springen, kwam de leerkracht af en die zei dat ik me maar terug moest gaan omkleden:sneaky2:

ik stond daar kei verbaasd en ontgogeld dat ik ng nie kon zwemmen:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy