Jump to content

The Dutch Thread part 14!!!


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja ...

Ik ben altijd gewoon braaf en rustig als ik droom.. ik ga dan geen andere mensen stalken.. :mf_rosetinted:

(als ik niet droom ook wel niet hoor :bleh:)

 

Ik stalk verder ook niemand. En ik doe t in ieder geval onopvallend. :mf_rosetinted:

 

Bonsoir! :wink2:

 

Haai! :biggrin2:

 

nope everybody's giving me the silent treatment :mf_rosetinted:

 

:thumbdown: Gemeen zeg.

Link to comment
Share on other sites

Ben de hele dag al een beetje down.. En misselijk. En moe. Heel moe :lol3:

En mn moeder denkt dat ik zwanger ben.. :lol3: (Don't ask..)

 

En dat kan helemaal niet? Mag ik hopen voor jou.. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

:shocked:

Tsja, dat heb je wel eens... :blink::bleh:

 

Inderdaad.. heb ook wel eens zo situaties meegemaakt :roftl:

(niet met zwanger zijn, maar toch...)

 

Het kan wel, maar het is niet zo.. Ik bedoel.. Ik ben nog maar 17! Ik wil nog helemaal geen kinderen :lol3:

 

Maar dat je nog maar 17 bent en geen kinderen wil heeft er best wel weinig mee te maken ... :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hoe dan? :blink::roftl:

 

 

Nou..

 

1x was mijn moeder er bijna heilig van overtuigd dat in anorexia had..

Reden daarvoor was dat ik in een week of 2 bijna 10 kg was afgevallen...

Ok, gezond is dat niet, dat weet ik ook .. maar om dan al over anorexia te beginnen (en daarover bezig te blijven) .. tja..

 

En nog 1x had ik pijn ter hoogte van mijn sleutelbeen zeg maar, gewoon bij het inademen al. Maar echt serieus pijn, en dat werd alleen maar erger.. Op een bepaald moment zat ik gewoon te wenen van de pijn (best wel erg, zit je aan tafel te eten, zegt iemand was grappigs en barst je dus in lachen uit.. om een halve minuut later te zitten janken omdat het zo'n pijn doet).

En toen was mijn moeder ervan overtuigd dat ik een barst had in mijn schouderblad ofzo (dat het aan de voorkant pijn deed maakte niet uit) en wilde ze me niet geloven als ik zei dat ik helemaal niet van een paard was afgevallen.. en was ze bezig van: ja, en dat wordt zeker een half jaar niet paardrijden en al dat soort dingen..

 

Moet zeggen dat ik er in beide gevallen beetje gek door werd :boxed:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Maar dat je nog maar 17 bent en geen kinderen wil heeft er best wel weinig mee te maken ... :wink2:

 

Tu as raison..:bleh: Maar.. ergens ook weer niet.. Ik wil/ wij willen nog helemaal geen kinderen, dus gebeurt alles uh.. veilig.. Dus het kan niet

 

En.. uh.. merde.. nu ben ik vergeten wat ik wou zeggen.. Had net zo'n goed tegenargument bedacht.. :blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Tu as raison..:bleh: Maar.. ergens ook weer niet.. Ik wil/ wij willen nog helemaal geen kinderen, dus gebeurt alles uh.. veilig.. Dus het kan niet

 

En.. uh.. merde.. nu ben ik vergeten wat ik wou zeggen.. Had net zo'n goed tegenargument bedacht.. :blink::roftl:

 

Oui, je sais .. Tout le temps.. :naughty::bleh:

 

Daar gaat je tegenargument :roftl:

Maar als het veilig gebeurt zal het inderdaad wel ok zijn :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Hallo :wub2:

 

Ola! :biggrin2:

 

Nou..

 

1x was mijn moeder er bijna heilig van overtuigd dat in anorexia had..

Reden daarvoor was dat ik in een week of 2 bijna 10 kg was afgevallen...

Ok, gezond is dat niet, dat weet ik ook .. maar om dan al over anorexia te beginnen (en daarover bezig te blijven) .. tja..

 

En nog 1x had ik pijn ter hoogte van mijn sleutelbeen zeg maar, gewoon bij het inademen al. Maar echt serieus pijn, en dat werd alleen maar erger.. Op een bepaald moment zat ik gewoon te wenen van de pijn (best wel erg, zit je aan tafel te eten, zegt iemand was grappigs en barst je dus in lachen uit.. om een halve minuut later te zitten janken omdat het zo'n pijn doet).

En toen was mijn moeder ervan overtuigd dat ik een barst had in mijn schouderblad ofzo (dat het aan de voorkant pijn deed maakte niet uit) en wilde ze me niet geloven als ik zei dat ik helemaal niet van een paard was afgevallen.. en was ze bezig van: ja, en dat wordt zeker een half jaar niet paardrijden en al dat soort dingen..

 

Moet zeggen dat ik er in beide gevallen beetje gek door werd :boxed:

 

Ik kan me voorstellen dat je er gek van werd, maar ik kan me je moeders reactie ook wel enigszins voorstellen... 10 kg in 2 weken? :shocked: (Hoe doe je dat? Tips? :naughty:)

Met dat andere ben je neem ik aan gewoon naar de dokter gegaan toch?

 

Tu as raison.. Maar.. ergens ook weer niet.. Ik wil/ wij willen nog helemaal geen kinderen, dus gebeurt alles uh.. veilig.. Dus het kan niet

 

En.. uh.. merde.. nu ben ik vergeten wat ik wou zeggen.. Had net zo'n goed tegenargument bedacht.. :blink::roftl:

 

Nu al aan de kids lijkt me idd een beetje vroeg. ^^

(Maar ook als alles veilig gebeurt kan t fout gaan...)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy