Jump to content

The Dutch Thread part 14!!!


xlindee

Recommended Posts

Ik kan me voorstellen dat je er gek van werd, maar ik kan me je moeders reactie ook wel enigszins voorstellen... 10 kg in 2 weken? :shocked: (Hoe doe je dat? Tips? :naughty:)

Met dat andere ben je neem ik aan gewoon naar de dokter gegaan toch?

 

Met dat ene ook hoor :wink2:

Hoe je dat doet? Maagontsteking ...

Een vreselijk iets, serieus ... maarja, je geraakt wel gewicht kwijt natuurlijk ... Nadeel is dat je echt amper kan eten (als je niet eet heb je pijn en het minste wat je eet is de pijn 3x zo fel) en dat is toch niet zo geweldig gezond..

 

En dat andere was trouwens een serieuze spierontsteking moest je dat ook willen weten :bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Met dat ene ook hoor :wink2:

Hoe je dat doet? Maagontsteking ...

Een vreselijk iets, serieus ... maarja, je geraakt wel gewicht kwijt natuurlijk ... Nadeel is dat je echt amper kan eten (als je niet eet heb je pijn en het minste wat je eet is de pijn 3x zo fel) en dat is toch niet zo geweldig gezond..

 

En dat andere was trouwens een serieuze spierontsteking moest je dat ook willen weten :bleh:

 

Hm, dat klinkt niet zo prettig nee... :shocked: (Beiden klinken echt ... x_x)

Moet ik toch maar op een andere manier gewicht kwijt proberen te raken. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hm, dat klinkt niet zo prettig nee... :shocked: (Beiden klinken echt ... x_x)

Moet ik toch maar op een andere manier gewicht kwijt proberen te raken. :naughty:

 

Ja, ik zit er niet op te wachten om het terug te krijgen .. beiden niet..

(alhoewel mijn maag sindsdien nooit meer 100% geworden is :boxed: )

 

Maar ach, er zijn ergere dingen in de wereld :wink2:

 

Moest je de manier gevonden hebben om gewicht kwijt te raken.. speel het even door.. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik zit er niet op te wachten om het terug te krijgen .. beiden niet..

(alhoewel mijn maag sindsdien nooit meer 100% geworden is :boxed: )

 

Maar ach, er zijn ergere dingen in de wereld :wink2:

 

Moest je de manier gevonden hebben om gewicht kwijt te raken.. speel het even door.. :naughty:

 

Da's vervelend! Tuurlijk zijn er ergere dingen, maar toch...

 

Als ik m vind, dan zal ik t je zeker vertellen. (Maar ik ben nogal lui, dus verwacht niet te veel. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Zijn allebei de sites verwijderd?

 

Nee, z'n profiel is er nog, maar je kan t alleen niet meer vinden als je Mica Penniman intypt. :blink:

 

I know.. Maar die kans is wel héél klein.. toch? :roftl:

 

Dat wel. (Maar ik een stelletje op mijn middelbare school (een paar jaar ouder dan ik), heeft nu samen een baby terwijl ze er toch echt alles aan gedaan hadden om dat te voorkomen.) Ik wil je niet ongerust maken hoor, maar ik wil alleen maar zeggen dat je t nooit zeker genoeg kunt weten.

Link to comment
Share on other sites

Oh.. Ik had niet verwacht dat je het serieus op zou vatten.. Sorry

 

Ik wist niet dat je mijn reactie serieus zou opvatten..

Tenzij je die natuurlijk niet serieus opvatte, maar net doet alsof ik die van jou serieus opvatte terwijl je goed genoeg weet dat ik die niet serieus opvatte...

 

 

:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Nee, z'n profiel is er nog, maar je kan t alleen niet meer vinden als je Mica Penniman intypt. :blink:

 

:blush-anim-cl:

 

Ik wist niet dat je mijn reactie serieus zou opvatten..

Tenzij je die natuurlijk niet serieus opvatte, maar net doet alsof ik die van jou serieus opvatte terwijl je goed genoeg weet dat ik die niet serieus opvatte...

 

 

:mf_rosetinted:

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik wist niet dat je mijn reactie serieus zou opvatten..

Tenzij je die natuurlijk niet serieus opvatte, maar net doet alsof ik die van jou serieus opvatte terwijl je goed genoeg weet dat ik die niet serieus opvatte...

 

 

:mf_rosetinted:

 

Uh.. ja.. dat bedoel ik ook.. Denk ik.. Uh.. Dames, ik ga dr maar weer vandoor.. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Founded :blush-anim-cl: Vandaag voor het laatst online geweest.

 

Jaaaa! :biggrin2:

(Heel vroeg vanochten/vannacht onze tijd zelfs. Ik keek om 3 uur (don't ask :bleh:) en toen stond er al dat ie vandaag online geweest was. ^^)

Link to comment
Share on other sites

Jaaaa! :biggrin2:

(Heel vroeg vanochten/vannacht onze tijd zelfs. Ik keek om 3 uur (don't ask :bleh:) en toen stond er al dat ie vandaag online geweest was. ^^)

 

Tijdsverschil he :naughty::blush-anim-cl:

 

En toen waren we nog met 3?

Of misschien 2 ... misschien ga ik slapen ... weet het niet.. :boxed:

 

:tears:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy