Jump to content

The Dutch Thread part 14!!!


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dan zijn we beiden snelle eters!

waar zit je nu? in je nieuwe huis of in je oude?

 

 

inderdaad,TEAMWORK:punk:

in mn oude ng:bleh:

we zijn vandaag de slaapkamers gaan verven:naughty:de rest van het huis was al in orde met behang en verf nzo:bleh: niet dat het mooi is, maarja..:mf_rosetinted:

en morgen vervoeren we de meubels:bleh: als het morgen avond in orde is kan het zijn dat we dan al naar daar gaan en anders dinsdag:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

inderdaad,TEAMWORK:punk:

in mn oude ng;P

we zijn vandaag de slaapkamers gaan verven:naughty:de rest van het huis was al in orde met behang en verf nzo:bleh: niet dat het mooi is, maarja..:mf_rosetinted:

en morgen vervoeren we de meubels:bleh: als het morgen avond in orde is kan het zijn dat we dan al naar daar gaan en anders dinsdag:mf_rosetinted:

 

yup ;D

morgen of overmorgen? ;O

wow.. maar wat ik dan niet snap, waarom mocht je de week voor de vakantie nou niet gewoon op je oude school blijven? :thumbdown:

en? wat heb je geverfd? ;DD

 

Link to comment
Share on other sites

yup ;D

morgen of overmorgen? ;O

wow.. maar wat ik dan niet snap, waarom mocht je de week voor de vakantie nou niet gewoon op je oude school blijven?

en? wat heb je geverfd? ;DD

 

 

ik vraag me dat eiglijk ook af:blink: maar ze wilden niet zeggen waarom:blink: mss moet ik het in de week nog eens vragen:bleh:

 

euhm, zoals ik al zei: 1 rode, 1 oranje en 1 gele muur:bleh:

en de 4de muur heb ik in twee helften gedaan, de onderste helft met die strepen (ong zoals op die foto vn gisteren:bleh: ) waarvan de twee bovenste strepen over alle muren doorlopen(op de rode muur zijn die dan in oranje en geel, op de oranje: rood en geel en op de gele: rood en oranje )en de bovenste helft van die muur is met (mika) cirkels:blush-anim-cl::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

ik vraag me dat eiglijk ook af:blink: maar ze wilden niet zeggen waarom:blink: mss moet ik het in de week nog eens vragen:bleh:

 

euhm, zoals ik al zei: 1 rode, 1 oranje en 1 gele muur:bleh:

en de 4de muur heb ik in twee helften gedaan, de onderste helft met die strepen (ong zoals op die foto vn gisteren:bleh: ) waarvan de twee bovenste strepen over alle muren doorlopen(op de rode muur zijn die dan in oranje en geel, op de oranje: rood en geel en op de gele: rood en oranje )en de bovenste helft van die muur is met (mika) cirkels:blush-anim-cl::mf_rosetinted:

 

goed idee!

MIKA CIRKEEEELS! woot woot

je hebt wel leuke kleuren uitgekozen!

als ik mijn kamer een andere kleur mag, neem ik appeltjes groen met turquoise ;D

 

Link to comment
Share on other sites

ook hellow

cva?

 

weet je echt niet waarom je pissig bent? heeft iemand misschien iets verkeert gedaan in je buurt?

best wel erg..

 

nee, ik ben pissig :roftl:

Met jou?

pfffff... niet echt, mijn vriendje had nog maar eens geen tijd voor mij en hij belde me op maar antwoordde niet: Of zijn maten hebbe zijn gsm in handen gekregen en wilde onozel doen achter zijn rug (ik hoorde op het einde gelach op de achtergrond), of hij was aan het bellen zonder dat hij het besefte, of hij moest onozel doen

Ik hoop dat het dat laatste niet is :sneaky2:

 

 

ik vraag me dat eiglijk ook af maar ze wilden niet zeggen waarom mss moet ik het in de week nog eens vragen

 

euhm, zoals ik al zei: 1 rode, 1 oranje en 1 gele muur:bleh:

en de 4de muur heb ik in twee helften gedaan, de onderste helft met die strepen (ong zoals op die foto vn gisteren:bleh: ) waarvan de twee bovenste strepen over alle muren doorlopen(op de rode muur zijn die dan in oranje en geel, op de oranje: rood en geel en op de gele: rood en oranje )en de bovenste helft van die muur is met (mika) cirkels:blush-anim-cl::mf_rosetinted:

 

leuk:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

goed idee!

MIKA CIRKEEEELS! woot woot

je hebt wel leuke kleuren uitgekozen!

als ik mijn kamer een andere kleur mag, neem ik appeltjes groen met turquoise ;D

 

ja, ik kon niet kiezen tussen strepen of (mika) cirkels:naughty: dus heb ik ze maar gecombineert:thumb_yello:

appeltjes groen met turquoise:bleh: ook een leuke combinatie, en ga je dan gwn verven of ook met mika cirkels?:bleh::naughty:

Link to comment
Share on other sites

nee, ik ben pissig

Met jou?

pfffff... niet echt, mijn vriendje had nog maar eens geen tijd voor mij en hij belde me op maar antwoordde niet: Of zijn maten hebbe zijn gsm in handen gekregen en wilde onozel doen achter zijn rug (ik hoorde op het einde gelach op de achtergrond), of hij was aan het bellen zonder dat hij het besefte, of hij moest onozel doen

Ik hoop dat het dat laatste niet is

 

 

 

 

leuk:thumb_yello:

 

eeeeeeeeeeel goed:mf_rosetinted:

 

:shocked: dat doe je toch niet:blink: heb je hem daarna nog gesproken?:blink: ik zou toch wel uitleg vragen hoor:blink: :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

eeeeeeeeeeel goed:mf_rosetinted:

 

:shocked: dat doe je toch niet:blink: heb je hem daarna nog gesproken?:blink: ik zou toch wel uitleg vragen hoor:blink: :mf_rosetinted:

 

Ik wilde hem eerst bellen, maar dan zie ik zijn gezicht niet, en als ik dat zeg wil ik zijn reactie zien :bleh:

Maar ik zie hem niet vaak, dus dan moet ik weer geduld hebben en als er 1 ding is wat ik nie heb is het wel GEDULD

Link to comment
Share on other sites

ja, ik kon niet kiezen tussen strepen of (mika) cirkels:naughty: dus heb ik ze maar gecombineert:thumb_yello:

appeltjes groen met turquoise:bleh: ook een leuke combinatie, en ga je dan gwn verven of ook met mika cirkels?:bleh::naughty:

 

iso ok leuk! :biggrin2:

ja ;D ik vond zelf van wel dan! :lmfao:

ik weet niet.. misschien wel met mika figuurtjes, dat ik dan met ene projector die doe en dan ga verven!=D

 

Link to comment
Share on other sites

iso ok leuk! :biggrin2:

ja ;D ik vond zelf van wel dan! :lmfao:

ik weet niet.. misschien wel met mika figuurtjes, dat ik dan met ene projector die doe en dan ga verven!=D

 

 

Ik ga misschien een witte muur nemen en dan die muur uit happy ending proberen na te maken:biggrin2: Dat lukt me vast wel! :naughty: Of ik neem geel. Maar binnenkort mag ik dus een andere kleur

Link to comment
Share on other sites

Ik ga misschien een witte muur nemen en dan die muur uit happy ending proberen na te maken:biggrin2: Dat lukt me vast wel! :naughty: Of ik neem geel. Maar binnenkort mag ik dus een andere kleur

 

is ook leuK! :das:

nee, ik zou het bij mika cirkels, telly, lollipop girl, en big girl houden :lmfao:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ik ga misschien een witte muur nemen en dan die muur uit happy ending proberen na te maken:biggrin2: Dat lukt me vast wel! :naughty: Of ik neem geel. Maar binnenkort mag ik dus een andere kleur

 

*vindt het vreselijk dat ze haar muren niet kan verven :sad:*

Link to comment
Share on other sites

Kan ook. Dat kan ik ook wel doen ja. Zou ik misschien gaan doen in onze woonkamer. Gaat toch niet gebeuren:thumbdown:

 

ik neem later een flat en dan ga ik alles mika achtig nemen, als ik het kan betalen :mf_rosetinted:

oh :bleh:

 

Link to comment
Share on other sites

Ik wilde hem eerst bellen, maar dan zie ik zijn gezicht niet, en als ik dat zeg wil ik zijn reactie zien

Maar ik zie hem niet vaak, dus dan moet ik weer geduld hebben en als er 1 ding is wat ik nie heb is het wel GEDULD

 

kop op:bleh: misschien kan je nog morgen fzo eens met hem afspreken en het dan zeggen/vragen:thumb_yello:

iso ok leuk!

ja ;D ik vond zelf van wel dan!

ik weet niet.. misschien wel met mika figuurtjes, dat ik dan met ene projector die doe en dan ga verven!=D

 

dat is ook leuk:mf_rosetinted:

 

Ik ga misschien een witte muur nemen en dan die muur uit happy ending proberen na te maken Dat lukt me vast wel!Of ik neem geel. Maar binnenkort mag ik dus een andere kleur

 

dat zal wel lukken hoor en als je denkt dat het niet gaat lukken kan je nog altijd, zoals celesteee zei, een projector gebruiken:thumb_yello: en anders geel is ook mooi, wil je dan licht geel of fel geel?

*vindt het vreselijk dat ze haar muren niet kan verven *

ocharme:huglove:

kan je je moeder echt niet overtuigen?

en anders kan je toch vragen of je misschien witte houten platen of grote witte bladeren mag kopen en die verven en dan tegen de muren plakken:bleh: :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

ik neem later een flat en dan ga ik alles mika achtig nemen, als ik het kan betalen :mf_rosetinted:

oh :bleh:

 

 

Ik ga later in een villa wonen:mf_rosetinted: (hoop ik:naughty: ) Nee, ik neem gewoon een man die heel veel verdient, want ik wil later bij de tv of radio werken (lol, mijn ouders zijn het daar echt niet mee eens:naughty: Hun: Tuurlijk, ga met je gymnasiumdiploma als je die ooit haalt lekker je toekomst vergooien!:naughty: ) Ik weet niet of ik later als ik volwassen ben nog wel zo'n soort huis wil:naughty:

Link to comment
Share on other sites

jup! :biggrin2:

ja een projecter, een soort van beamer die je aan een laptop aansluit en dan kan je m zo schilderen! :biggrin2: (eerst lijnen met potlood zetten is miss wel handig)

 

 

ik wou het juist zeggen:bleh: dan kan je het nog altijd uitgommen als je verkeert zit want als je meteen met schilderen begint kan het mss wel eens verkeert aflopen:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy