Jump to content

The Dutch Thread (Part 15!!!!!!)


celesteee

Recommended Posts

Carnaval:cool: Daar doen ze bij ons in Drenthe dus totaal niet aan:thumbdown: Zelfs verkleed naar school gaan komt hier niet voor. Ja, wel als de juf jarig is. Maar: geen optochten of (kinder)carnaval in een zaal. Helaas.

Zelfs geen vakantie!!

 

:shocked: geen carnaval!! dan mis je toch écht wat hoor...:naughty:

maar jullie hebben toch over 3 weken vakantie? dat vertelde xlindee mij, en dan heeft t zuiden weer geen vakantie:wink2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ehm...:blush-anim-cl: tot nu toe wel, als het vakantie is hou ik ook écht vakantie:wink2:

 

 

 

cool, dat is goed bedacht met zo'n touwtje, ik heb t ook uitgeprint maar ik wist niet hoe ik ze in een mapje moest doen dat ik 'm om kon slaan zeg maar.

dan denk ik dat ik jou gwoon na aap:naughty:

 

Ik bedoelde dat ik elke dag om 8.30 eruit moet.. maar maakt niet uit :bleh:

Als ik vakantie heb hou ik normaal ook vakantie hoor, normaal slaap ik ook altijd lang.. Behalve deze vakantie ... En ik moet zeggen dat het eigenlijk niet slecht is.. voel me best wel fit enzo..

 

Ik breng mensen op ideeën.. :roftl:

Aap jij mij maar fijn na hoor :wink2:

Link to comment
Share on other sites

:shocked: geen carnaval!! dan mis je toch écht wat hoor...:naughty:

maar jullie hebben toch over 3 weken vakantie? dat vertelde xlindee mij, en dan heeft t zuiden weer geen vakantie:wink2:

 

Klopt. Nog een paar weekjes geduld. Morgen komt mijn moeder over uit het verre zuiden (hihihihi) met mijn neefje van bijna 10. Ze komen naar de brugklasmusical van de oudste kijken.

Wel balen: haar klas, en wij dus ook, zitten helemaal achteraan, echt op de achterste rij, tweede balkon. Ik mag onderhand wel een verrekijker meenemen...:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ik bedoelde dat ik elke dag om 8.30 eruit moet.. maar maakt niet uit :bleh:

Als ik vakantie heb hou ik normaal ook vakantie hoor, normaal slaap ik ook altijd lang.. Behalve deze vakantie ... En ik moet zeggen dat het eigenlijk niet slecht is.. voel me best wel fit enzo..

 

Ik breng mensen op ideeën.. :roftl:

Aap jij mij maar fijn na hoor :wink2:

 

o...oeps :blush-anim-cl:

hoe komt t dat je er zo vroeg uit moet dan? werk?

 

Dankje:wink2: ik heb gisteren bij de ikea een grote lijst gekocht voor m'n billy brown poster, die lag nog steeds in m'n kamer vanaf 11-11 :blink: maar nu staat ie naast m'n bed. (ik slaap op zolder dus kon 'm niet ophangen)

Link to comment
Share on other sites

o...oeps :blush-anim-cl:

hoe komt t dat je er zo vroeg uit moet dan? werk?

 

Dankje:wink2: ik heb gisteren bij de ikea een grote lijst gekocht voor m'n billy brown poster, die lag nog steeds in m'n kamer vanaf 11-11 :blink: maar nu staat ie naast m'n bed. (ik slaap op zolder dus kon 'm niet ophangen)

 

Neen, er zijn beesten die eten willen :bleh:

(de eigenaar van mijn verzorgpaarden is op vakantie dus nu ga ik elke dag 's morgens en 's avonds 3 paarden, 2 katten, 1 hond, 4 kippen & 3 ganzen voeren :wink2:).

 

Leuk!

Heb je een foto?

Link to comment
Share on other sites

Neen, er zijn beesten die eten willen :bleh:

(de eigenaar van mijn verzorgpaarden is op vakantie dus nu ga ik elke dag 's morgens en 's avonds 3 paarden, 2 katten, 1 hond, 4 kippen & 3 ganzen voeren :wink2:).

 

Leuk!

Heb je een foto?

 

aah, zo:wink2: nee ik heb (nog) geen foto...die maak ik wel en dan show ik 'm straks wel:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

aah, zo:wink2: nee ik heb (nog) geen foto...die maak ik wel en dan show ik 'm straks wel:thumb_yello:

 

Ok :thumb_yello:

 

Dag dames, ik ga even bij mijn (hoestende) meisje op de bank zitten voordat ik weg moet om de jongste van school te halen. Tot later:punk:

 

Byebye :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Dag dames, ik ga even bij mijn (hoestende) meisje op de bank zitten voordat ik weg moet om de jongste van school te halen. Tot later:punk:

 

Wens haar heel veel beterschap:wink2: bye!

 

:ik moet ook gaan, :biggrin2: tot straks!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy