Jump to content

The Dutch Thread (Part 15!!!!!!)


celesteee

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik kan t nie zien.. :no::roftl:

klaag piet dat ik ben ;S

 

 

Heb je het nu nog niet aan je vader gevraagd?

Je bent 'm toch nog wel eens tegengekomen van gisteren tot nu veronderstel ik? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Alles ok .. met jou?

 

 

met mij oook! :biggrin2:

.... ;D

waaaawh ik vind t vet hoor! :shocked: ik vind die horloge met die ruitjes leuk, die parrot watch heb ik zelf ook, ik heb m op 07/07/07 gekocht in amerika in een mall :naughty:

ik wil die buttons! :tears: *bedenkt dat ze die MOET kopen in Londen*

 

Heb je het nu nog niet aan je vader gevraagd?

Je bent 'm toch nog wel eens tegengekomen van gisteren tot nu veronderstel ik? :naughty:

 

neee... ;|

maar ik heb m vandaag nog niet gezien ;D

Link to comment
Share on other sites

Pff neen, zal vast met creditcard moeten betaald worden en volgens mij kost dat in totaal £ 9 om dat hier naartoe te krijgen en dat vind ik toch beetje veel...

 

Ik wil er ook wel 1 voor je meenemen hoor :thumb_yello:

Dan kan ik hem naar je opsturen als je dat wil. en kan je het geld gewoon overmaken naar mijn rekening. ik dacht dat ze 3 of 5euro waren in amsterdam ofzo.

Link to comment
Share on other sites

ik ga er gewoon van uit dat die t zelfde kosten... :blink:

hoop ik dan :bleh:

dat vest, is dat wel 35 pond op t concert? want ik heb als ik naar londen ga 90 euro, en dat is 60 pond geloof ik :boxed:

 

46.95 euro is het vest

 

trouwens in ponden is het telkens een paar dubbeltjes goedkoper dan dat ze in amsterdam in euros waren

Link to comment
Share on other sites

Joepie, ik ben weer eens op de radio geweest! Nou ja: alleen mijn naam dan:wink2: Elke dag probeer ik de CryptoPicto van Hans Schiffers (http://www.schiffers.fm) op te lossen, wat meestal wel lukt. Soms moet ik even googlen, maar deze van vandaag zag ik meteen: Paint it Black van The Rolling Stones. Ik mailde er dus bij: "Joepie in 1 keer goed en niet eens hoeven googlen!" Dat las Hans Schiffers dus voor met mijn naam erbij!

Slaat nergens op, maar toch leuk om je eigen naam op de radio te horen!

Link to comment
Share on other sites

Ik wil er ook wel 1 voor je meenemen hoor :thumb_yello:

Dan kan ik hem naar je opsturen als je dat wil. en kan je het geld gewoon overmaken naar mijn rekening. ik dacht dat ze 3 euro waren in amsterdam ofzo.

 

Oooooh :wub2:

Dat zou echt wel super zijn als je dat zou willen doen :wub2:

 

(maar alleen als je zelf wil hé, het is niet omdat ik zo'n ding wil dat jij daarvoor moet opdraaien :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Joepie, ik ben weer eens op de radio geweest! Nou ja: alleen mijn naam dan:wink2: Elke dag probeer ik de CryptoPicto van Hans Schiffers (http://www.schiffers.fm) op te lossen, wat meestal wel lukt. Soms moet ik even googlen, maar deze van vandaag zag ik meteen: Paint it Black van The Rolling Stones. Ik mailde er dus bij: "Joepie in 1 keer goed en niet eens hoeven googlen!" Dat las Hans Schiffers dus voor met mijn naam erbij!

Slaat nergens op, maar toch leuk om je eigen naam op de radio te horen!

Hahahha, wat leeeuk! :biggrin2:

 

46.95 euro is het vest

 

trouwens in ponden is het telkens een paar dubbeltjes goedkoper dan dat ze in amsterdam in euros waren

Link to comment
Share on other sites

Oooooh :wub2:

Dat zou echt wel super zijn als je dat zou willen doen :wub2:

 

(maar alleen als je zelf wil hé, het is niet omdat ik zo'n ding wil dat jij daarvoor moet opdraaien :bleh:)

 

hoezo opdraaien :bleh: het is toch niet illegaal om een rozet uit engeland mee te nemen :naughty: en ik denk dat ik er ook nog 1 voor mezelf wil als reserve :wink2: en ik wil reserve buttons hebben want mijn lolipop button is al beschadigd :tears:

Link to comment
Share on other sites

Joepie, ik ben weer eens op de radio geweest! Nou ja: alleen mijn naam dan:wink2: Elke dag probeer ik de CryptoPicto van Hans Schiffers (http://www.schiffers.fm) op te lossen, wat meestal wel lukt. Soms moet ik even googlen, maar deze van vandaag zag ik meteen: Paint it Black van The Rolling Stones. Ik mailde er dus bij: "Joepie in 1 keer goed en niet eens hoeven googlen!" Dat las Hans Schiffers dus voor met mijn naam erbij!

Slaat nergens op, maar toch leuk om je eigen naam op de radio te horen!

 

Ik zou schikken als ik mijn naam op de radio zou horen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy