Jump to content

The Dutch Thread (Part 15!!!!!!)


celesteee

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pff, ik ging ook "even de beesten eten geven"..

Ik had ik ruzie met de kat, dan heb 2 kopstoten gehad van de hond (daarvoor moet je daar paarden hebben rondlopen, om dan door de hond een kopstoot te krijgen :roftl:) waarbij ik door 1 op mijn lip heb gebeten... Ik ben 2x bijna over een kip gestruikeld (chicken.. dat deugd niet :roftl:), als je bedenkt dat het daar 1 modderboel is is dat niet zo interessant.. en ik ben gebeten door een gans .. :boxed:

 

Toch leuk hé, zo beestjes.. :naughty:

 

hoezo opdraaien. het is toch niet illegaal om een rozet uit engeland mee te nemen en ik denk dat ik er ook nog 1 voor mezelf wil als reserve en ik wil reserve buttons hebben want mijn lolipop button is al beschadigd

 

Haha neen, maar ik bedoelde gewoon de moeite :wink2:

Maar als je er toch zelf nog 1 wil en je wil dat doen voor mij dan zeg ik natuurlijk niet neen :bleh::wub2:

Link to comment
Share on other sites

Pff, ik ging ook "even de beesten eten geven"..

Ik had ik ruzie met de kat, dan heb 2 kopstoten gehad van de hond (daarvoor moet je daar paarden hebben rondlopen, om dan door de hond een kopstoot te krijgen ) waarbij ik door 1 op mijn lip heb gebeten... Ik ben 2x bijna over een kip gestruikeld (chicken.. dat deugd niet ), als je bedenkt dat het daar 1 modderboel is is dat niet zo interessant.. en ik ben gebeten door een gans .. :boxed:

 

Toch leuk hé, zo beestjes..

Ahhhhh heerlijk een stel vervelende dieren :naughty:

 

 

Haha neen, maar ik bedoelde gewoon de moeite :wink2:

Maar als je er toch zelf nog 1 wil en je wil dat doen voor mij dan zeg ik natuurlijk niet neen :bleh::wub2:

lol okies dus mijn missie word handtekening voor jouw regelen en een rozet :mf_rosetinted: Ik denk dat de handtekening het lastigste word :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ahhhhh heerlijk een stel vervelende dieren :naughty:

 

 

 

lol okies dus mijn missie word handtekening voor jouw regelen en een rozet :mf_rosetinted: Ik denk dat de handtekening het lastigste word :naughty:

 

Ja, super :mf_rosetinted:

:roftl:

 

Je gaat nogal wat te doen hebben daar :naughty:

Je hebt dat briefje toch niet nog steeds op je pc hangen hé? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Pff, ik ging ook "even de beesten eten geven"..

Ik had ik ruzie met de kat, dan heb 2 kopstoten gehad van de hond (daarvoor moet je daar paarden hebben rondlopen, om dan door de hond een kopstoot te krijgen :roftl:) waarbij ik door 1 op mijn lip heb gebeten... Ik ben 2x bijna over een kip gestruikeld (chicken.. dat deugd niet :roftl:), als je bedenkt dat het daar 1 modderboel is is dat niet zo interessant.. en ik ben gebeten door een gans ..

 

Toch leuk hé, zo beestjes..

 

 

ocharme:huglove:

:blink: wat een beestenboel:blink: maar de paarden hebben je toch niks gedaan?..:bleh:

Link to comment
Share on other sites

ocharme:huglove:

:blink: wat een beestenboel:blink: maar de paarden hebben je toch niks gedaan?..:bleh:

 

Ja, je zal daar niet snel eenzaam zijn :roftl:

Maar de paarden hebben niks gedaan, die waren nog het braafste van allemaal :wub2::roftl:

Link to comment
Share on other sites

hee! alles nog steeeds goed?

ja, daarstraks was ik toch ineens weg?

 

Ja, buiten dat de beesten mijn half afgebroken hebben :roftl:

 

Oh.. weet van niks :bleh:

Link to comment
Share on other sites

 

 

hellow

cva?:mf_rosetinted:

sorry voor wat?:blink:

dat ik ineens weg was.. ik kan t hier nu wel uitgaan leggen, maar misschien ben jij wel een van mijn familie leden... of bienie :mf_rosetinted: ik kan niemand meer vertrouwen tegenwoord ;|

 

 

Ja, buiten dat de beesten mijn half afgebroken hebben :roftl:

 

Oh.. weet van niks :bleh:

 

welke beesten? :shocked:

oh :bleh:

dan was je er waarschijnlijk niet ;S maar starrats wel, ik was nog wat naar haar aant typen!

 

Link to comment
Share on other sites

dat ik ineens weg was.. ik kan t hier nu wel uitgaan leggen, maar misschien ben jij wel een van mijn familie leden... of bienie :mf_rosetinted: ik kan niemand meer vertrouwen tegenwoord ;|

 

 

 

 

welke beesten? :shocked:

oh :bleh:

dan was je er waarschijnlijk niet ;S maar starrats wel, ik was nog wat naar haar aant typen!

 

daarstraks was ik er dan blijkbaar niet:bleh:

mij kan je vertrouwen..:thumb_yello: ik ken hier niemand, behalve mezelf, persoonlijk:naughty:

hoe kom je er eiglijk bij dat wij mss familieleden zijn?:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Helleu

Alles goed met jullie? Met mij wel.

Nog wat gemist?

Vanmiddag had ik op school sporttoernooi, volleybal, tafeltennis en basketbal had je. Onze klas werd 1e met tafeltennis, 2e met volley en basketbal:thumb_yello:

 

hellow

met mij goed:bleh:

proficiat met de prestaties:thumb_yello: :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Helleu

Alles goed met jullie? Met mij wel.

Nog wat gemist?

Vanmiddag had ik op school sporttoernooi, volleybal, tafeltennis en basketbal had je. Onze klas werd 1e met tafeltennis, 2e met volley en basketbal:thumb_yello:

 

met mij ook :bleh:

nee ;D

getverdemme basketbal :thumbdown:

 

 

Link to comment
Share on other sites

met mij ook :bleh:

nee ;D

getverdemme basketbal :thumbdown:

 

 

Ik haat basketbal ook, en tafeltennis is saai. Daarom koos ik volleybal:wink2:

hellow

met mij goed en met jou?:bleh:

proficiat met de prestaties:thumb_yello: :naughty:

 

Zie post. Ik zei al dat het goed ging:naughty:

Dankje!

Link to comment
Share on other sites

daarstraks was ik er dan blijkbaar niet:bleh:

mij kan je vertrouwen..:thumb_yello: ik ken hier niemand, behalve mezelf, persoonlijk:naughty:

hoe kom je er eiglijk bij dat wij mss familieleden zijn?:roftl:

 

omdat mijn broer op mfc zit en mijn pa en mijn ma miss ook wel en ik word er scheitziek van :mf_rosetinted:

ik kan heeft beter **** up zetten ofzo ;S

maarja ;D

ik had daarstraks vreselijke ruzie over dat ik het niet goed vond dat mijn broer op mfc al mijn posts zat te checken..en mijn moeder zei dat hij dat mocht doen ;S

en toen heeft mijn moeder me een paar meppen gegeven omdat ik zat te schreeuwen en nu zit er een gat in mijn shirt omdat ze me meesleurde ;S

maarja...

lalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ROFL!

 

Link to comment
Share on other sites

welke beesten?

 

Die beesten die ik elke dag 's morgens & 's avonds moet gaan voeren..

 

Eerst had ik ruzie met de kat, dan heb 2 kopstoten gehad van de hond (daarvoor moet je daar paarden hebben rondlopen, om dan door de hond een kopstoot te krijgen :roftl:) waarbij ik door 1 op mijn lip heb gebeten... Ik ben 2x bijna over een kip gestruikeld (chicken.. dat deugd niet :roftl:), als je bedenkt dat het daar 1 modderboel is is dat niet zo interessant.. en ik ben gebeten door een gans .. :boxed:

 

jewel

Er zit alleen wat meer plakband op omdat de hoekjes gingen krullen

 

OMG :wub2:

Hoelang hangt dat er nu al op? :roftl:

 

Helleu

Alles goed met jullie? Met mij wel.

Nog wat gemist?

Vanmiddag had ik op school sporttoernooi, volleybal, tafeltennis en basketbal had je. Onze klas werd 1e met tafeltennis, 2e met volley en basketbal

 

Alles goed..

Super :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy