Jump to content

The Dutch Thread (Part 15!!!!!!)


celesteee

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

okey :roftl:

hahha :roftl:

nu is het gemixt ;S

Ik ben er weer even :original:

okeeee!;DDD

je vader die zo doet als er post is..;O erg..;S

meestal krijgt de jongste toch gelijk..:blink:

welk tijdschrift is het?..:bleh:leuk..shampoo..:naughty::mf_rosetinted:

 

nee, mijn broer die zo doet LMFAO!

ja ik krijg soms ook wel gelijk maar mijn broer kan nogal goed liegen.. ;S

de girlz.. ;S

Link to comment
Share on other sites

maar ik ga door..

bye..:huglove:

tot vanavond mss (ik ga schaatsen)

 

Ik wil ook! :tears:

 

Byebye :wink2:

 

inderdaad!:roftl:

ik word er helemaal depressief van:blink:

 

of celeste moet van plan zijn een leuk cadeautje mee te nemen uit londen??:mf_rosetinted:

 

Dat geloof je toch zelf niet zeker? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

pondenfreak..londenfreak..mikafreak..:roftl:

wij zijn allemaal mikafreaks..:roftl::punk:

 

maar ik ga door..

bye..:huglove:

tot vanavond mss (ik ga schaatsen:bleh::mf_rosetinted:)

 

hahaha ROFL!

uik heb ooit 20 pence gehad, mijjn geluksmuntje

juup dat zijn we.. ROFL!

byeeee! :huglove:

veel plezier! ;DD

 

 

Link to comment
Share on other sites

ja maar die kan ook heel goed liegen en krijgt altijd gelijk

 

ja maar als ze goed kunnen liegen krijgen ze ook gelijk.. of ze geven een andere draai aant verhaal.. hij zei ook een keer dat ik iets kapot had gemaakt en dat was niet zo! (maar mijn moeder geloofde mijn broer omdat ik nogal snel iets mol maar dit keer had hij het echt kapot gemaakt)

 

Link to comment
Share on other sites

ja maar als ze goed kunnen liegen krijgen ze ook gelijk.. of ze geven een andere draai aant verhaal.. hij zei ook een keer dat ik iets kapot had gemaakt en dat was niet zo! (maar mijn moeder geloofde mijn broer omdat ik nogal snel iets mol maar dit keer had hij het echt kapot gemaakt)

 

 

mijn broertje heeft mijn moeder een keer wijs gemaakt dat ik mezelf een blauw oog had geslagen :blink::thumbdown: hij had dat dus gedaan:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

mijn broertje heeft mijn moeder een keer wijs gemaakt dat ik mezelf een blauw oog had geslagen :blink::thumbdown: hij had dat dus gedaan:thumbdown:

:shocked:

grrr...! en... kreeg hij gelijk? :shocked:

 

*merkt op dat celeste heel verstandig geen antwoord geeft* :naughty:

 

huh? wat? ROFL!

ik kan geen watjes vinden maar die speaker staat hier zo precies dat ik m niet kan draaien en ook nog naar mij gericht :mf_rosetinted:

 

Link to comment
Share on other sites

mijn broertje heeft mijn moeder een keer wijs gemaakt dat ik mezelf een blauw oog had geslagen :blink::thumbdown: hij had dat dus gedaan:thumbdown:

 

:boxed: en dat geloofde je moeder?

ik heb ook ooit zoiets gedaan, m'n broertje had me gebeten maar toen mama kwam was t al bijn weg...toen heb ik zelf even nog een x in m'n arm gebeten:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

ja natuurlijk :thumbdown:

hoe dom kan een moeder zijn :blink: :blink:

 

okee... dus je had jezelf een blauw oog geslagen volgens hem.. :shocked: volgens mij zou je dat nooit doen, maarja, met een goede leugen hebben ze weer zogenaamde bewijzen die ze ook liegen zodat ze gelijk krijgen :blink:

 

35luq0w.jpg dit is dat tijdschrift wat ie bjina doormidden had gedaan... het ligt nog niet eens in de winkel :mf_rosetinted:

 

Link to comment
Share on other sites

ik zei dat ik er depressief van werd dat iedereen over londen praatte, en ik voegde eraan toe ''of celeste moet van plan zijn een cadeautje voor me mee te nemen' :naughty:

 

:roftl:

bne je dan niet meer depressief? :naughty:

 

 

Link to comment
Share on other sites

okee... dus je had jezelf een blauw oog geslagen volgens hem.. :shocked: volgens mij zou je dat nooit doen, maarja, met een goede leugen hebben ze weer zogenaamde bewijzen die ze ook liegen zodat ze gelijk krijgen :blink:

 

35luq0w.jpg dit is dat tijdschrift wat ie bjina doormidden had gedaan... het ligt nog niet eens in de winkel :mf_rosetinted:

 

 

ach ik denk ook dat mijn moeder hem gelijk geeft omdat hij anders heel geweldadig word, volgens mij is ze bang van hem :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

ik zei dat ik er depressief van werd dat iedereen over londen praatte, en ik voegde eraan toe ''of celeste moet van plan zijn een cadeautje voor me mee te nemen' :naughty:

 

Hee!

Celeste probeert een cadeautje mee te nemen voor mij uit Londen. He Celeste?:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy