Jump to content

The Dutch Thread (Part 15!!!!!!)


celesteee

Recommended Posts

ben ik weer :biggrin2:

 

hebben we t over hoe veel je vroeg huilde?

ik was echt een jankbal...werd er zelfs om gepest...wat resulteerde in nog meer gehuil...en nog meer gepest:thumbdown:

 

Me to :shocked: :shocked: :shocked: zie bericht hier boven

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ben er weer :mf_rosetinted:

 

MIKA heeft mij net geholpen :wub2:

Bij de sollicitatie en had die vent het er dus over dat er nog 2 waren die voor deze functie hadden gesolliciteerd en toen het afgelopen was ging ik dus naar de drogist om te kijken of ze daar tandpasta hadden voor gevoelige tanden en ik dacht dus terug aan de solicitatie. ik dacht dus "ik zal wel weer te dik zijn en zal wel weer afgewezen worden" En toen ineens op de radio BIG GIRL YOU ARE BEAUTIFUUUUUUUUUL :wub2:

MIKA is briljant :naughty::wub2:

 

 

 

 

 

 

je word vast wel aangenomen, ik duim voor je:thumb_yello:

ik heb ook zoiets gehad met mika, ik had m'n haar altijd t zelfde...en toen ik bij de kapper zat stelde ze voor t eens helemaal anders te doen...net toen ik zat te twijfelen hoorde ik ineens ''big girl you are beautiful!!'' heb toen maar ja gezegt, en t is kei mooi geworden:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Zie mijn vorige bericht^^

Maar toch, 2 van die jongens zijn nu zelf moddervet en de rest is ook niet bepaald knap en puistjesloos.:naughty:

En ik doe gymnasium en zij niet:mf_rosetinted: Ik weet nog dat 2 van hun op de basisschool de laagste citoscore van de school hadden:naughty:

 

Ik had ook zoiets met Mika, maar dan niet over mn uiterlijk en net met BG. Ik zat helemaal te stressen in een winkel omdat ik het juiste niet kon vinden, en toen kwam Relax erop xD

Link to comment
Share on other sites

Me to :shocked: :shocked: :shocked: zie bericht hier boven

 

:thumbdown: dat was bij mij dus ook, ik wist wel van mezelf dat ik snel huilde maar ik kon t niet stoppen...ze hoefde maar 1 verkeerde opmerking te maken of me zelfs maar aan te kijken en ik begon alweer...

 

gelukkig ligt die tijd ver achter me, sinds ik naar de middelbare ben gegaan is t grotendeels overgegaan...al huil ik nog wel als ik mika hoor...maar dat is weer iets anders:wub2:

Link to comment
Share on other sites

je word vast wel aangenomen, ik duim voor je:thumb_yello:

ik heb ook zoiets gehad met mika, ik had m'n haar altijd t zelfde...en toen ik bij de kapper zat stelde ze voor t eens helemaal anders te doen...net toen ik zat te twijfelen hoorde ik ineens ''big girl you are beautiful!!'' heb toen maar ja gezegt, en t is kei mooi geworden:naughty:

 

:naughty: :naughty:

 

Ik wil ook een ander kapsel maar ik ben zo freaking onzeker :blush-anim-cl: Ik heb al 15 jaar hetzelfde kapsel (langhaar (stijl) in een hoge staart)

Link to comment
Share on other sites

 

Weet ik niet.

ooooh... :boxed:

 

ik werd gepest omdat.... weet ik veel ik weet niet eens de reden, ik zag er gewoon altijd moe uit en was vaak ziek dus mocht een tijdje niet meedoen met gym.. toen kreeg ik continu de vraag van waarom niet ;S

maar ik at bijna niets en school was echt het stomste wat er was :mf_rosetinted: nu is het wel leuk op school! en bij jou? is t leuk op school?

ben ik weer :biggrin2:

 

hebben we t over hoe veel je vroeg huilde?

ik was echt een jankbal...werd er zelfs om gepest...wat resulteerde in nog meer gehuil...en nog meer gepest:thumbdown:

aww! net zoals starrats?

 

Ik weet niet hoe mijn gesprek ging :blush-anim-cl:

 

die van mij is wel kleiner dan dat

ik denk iets tussen de 185 en de 190

 

ik hoop goed!

aha ;D mijn broer is echt veeel sterker als mij!

 

Link to comment
Share on other sites

Zie mijn vorige bericht^^

Maar toch, 2 van die jongens zijn nu zelf moddervet en de rest is ook niet bepaald knap en puistjesloos.:naughty:

En ik doe gymnasium en zij niet:mf_rosetinted: Ik weet nog dat 2 van hun op de basisschool de laagste citoscore van de school hadden:naughty:

 

zo zie je maar...wie de bal kaatst.....:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:thumbdown: dat was bij mij dus ook, ik wist wel van mezelf dat ik snel huilde maar ik kon t niet stoppen...ze hoefde maar 1 verkeerde opmerking te maken of me zelfs maar aan te kijken en ik begon alweer...

 

gelukkig ligt die tijd ver achter me, sinds ik naar de middelbare ben gegaan is t grotendeels overgegaan...al huil ik nog wel als ik mika hoor...maar dat is weer iets anders:wub2:

 

Ik ook en dan zei mijn moeder stel je niet zo aan maar het huilen ging vanzelf :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

:naughty: :naughty:

 

Ik wil ook een ander kapsel maar ik ben zo freaking onzeker :blush-anim-cl: Ik heb al 15 jaar hetzelfde kapsel (langhaar (stijl) in een hoge staart)

 

wat voor stijl wil je?

zullen we je opgeven voor zon tv progamma? :das:

idee idee idee! :roftl:

 

Link to comment
Share on other sites

wat voor stijl wil je?

zullen we je opgeven voor zon tv progamma? :das:

idee idee idee! :roftl:

 

NEEEEEEEEEEE geen programma

 

iets met laagjes en mischien een pony ofzo :blush-anim-cl: maar ik durf niet naar de kapper te gaan:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

:naughty: :naughty:

 

Ik wil ook een ander kapsel maar ik ben zo freaking onzeker :blush-anim-cl: Ik heb al 15 jaar hetzelfde kapsel (langhaar (stijl) in een hoge staart)

 

Ik ben vroeger 1x ontzettend dom geknipt..door zo'n ''huis tuin en keuken kapster:naughty: '' een moeder van 'n meisje uit mijn klas....toen ik op school kwam was t eerste dat iemand tegen mij zei:''linde...dat is echt heel dom''

 

een kapsel kan veel voor iemand doen:wink2: Ik hoop dat je binnenkort zelfverzekert genoeg bent om t te laten knippen...:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

NEEEEEEEEEEE geen programma

 

iets met laagjes en mischien een pony ofzo :blush-anim-cl: maar ik durf niet naar de kapper te gaan:blush-anim-cl:

 

jawel, er is toch zon progamma?

ik ga je opgeven :naughty:

 

is er geen thuiskapster ofzo? is ook makkelijk :bleh:

ik vind twe leen goed idee... :shocked:

je moet gewoon naar de kapster gaan, anders stuur ik je in londen naar de kapper :roftl:

 

Link to comment
Share on other sites

Ik ben vroeger 1x ontzettend dom geknipt..door zo'n ''huis tuin en keuken kapster:naughty: '' een moeder van 'n meisje uit mijn klas....toen ik op school kwam was t eerste dat iemand tegen mij zei:''linde...dat is echt heel dom''

een kapsel kan veel voor iemand doen:wink2: Ik hoop dat je binnenkort zelfverzekert genoeg bent om t te laten knippen...:thumb_yello:

 

dat is ook niet leuk :thumbdown:

 

ik ben bang dat dat nog wel een paar maanden kan duren :roftl::blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

NEEEEEEEEEEE geen programma

 

iets met laagjes en mischien een pony ofzo :blush-anim-cl: maar ik durf niet naar de kapper te gaan:blush-anim-cl:

 

Je moet een bob laten knippen!!

Ik verzeker je...dat staat zo cool!!

en je krijgt er ook een heel open gezicht van, :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:shocked: Bij jou ging het echt précies zo als bij mij..

Ik hoop dat t bij jou ondertussen ook beter gaat dan vroeger?:wink2:

 

nee want ze gebruiken het nogsteeds tegen me :thumbdown:

net als toen mijn broertje mij een blauw oog had geslagen toen zei hij dat ik hysterisch met mijn handen aan het flapperen was en mezelf een blauw oog had geslagen (alsof ik een mongool was ofzo) :blink::boxed: Ik was juist druk bezig om zijn handen/ armen vast te houden omdat hij me wou slaan (wat hem dus ook was gelukt.)

Link to comment
Share on other sites

dat is ook niet leuk :thumbdown:

 

ik ben bang dat dat nog wel een paar maanden kan duren :roftl::blush-anim-cl:

 

Hoe komt het dan dat je zo onzeker bent? nog van vroeger uit?

Iedereen is mooi, en je kan wel zeggen dat het cliché is maar het is wel zo...hoe je er ook uit ziet iedereen heeft zijn/haar sterke en mooie kanten:thumb_yello: Is het niet je figuur dan wel je karakter:thumb_yello:

Ik vind je een super leuke meid en ik ken je alleen online, je heeft je zeker niet onzeker te voelen :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hoe komt het dan dat je zo onzeker bent? nog van vroeger uit?

Iedereen is mooi, en je kan wel zeggen dat het cliché is maar het is wel zo...hoe je er ook uit ziet iedereen heeft zijn/haar sterke en mooie kanten:thumb_yello: Is het niet je figuur dan wel je karakter:thumb_yello:

Ik vind je een super leuke meid en ik ken je alleen online, je heeft je zeker niet onzeker te voelen :huglove:

 

Ik denk dat het door het pesten komt :thumbdown: niet alleen op school maar ook in de familie :thumbdown:

 

Ik heb 2 nichtjes van 1 en 2 jaar ouder dan mij en vroeger speelde ze echt alleen maar met mijn broertje en als ik en mijn broertje ruzie kregen stonden ze aan zijn kant ook al sprak ik de waarheid :thumbdown: En als dat je hele leven al zo gaat ziet je familie je als een liegenbeest en aansteller en word je denk ik onzeker. echt bij alles wat ik doe of zeg moet ik eerst nadenken om er zeker van te zijn of er geen nare gevolgen/reacties van zullen komen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy