Jump to content

The Dutch Thread (Part 15!!!!!!)


celesteee

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je moet een bob laten knippen!!

Ik verzeker je...dat staat zo cool!!

en je krijgt er ook een heel open gezicht van, :thumb_yello:

Ik heb ook een bob met een pony (zonder pony staat bij mij raar) en het staat heel leuk. Maar ik heb laagjes en die zijn er nog niet helemaal bij gegroeid:naughty:

nee want ze gebruiken het nogsteeds tegen me :thumbdown:

net als toen mijn broertje mij een blauw oog had geslagen toen zei hij dat ik hysterisch met mijn handen aan het flapperen was en mezelf een blauw oog had geslagen (alsof ik een mongool was ofzo) :blink: Ik was juist druk bezig om zijn handen/ armen vast te houden omdat hij me wou slaan (wat hem dus ook was gelukt.)

Doet de mijne ook altijd:thumbdown: Hij is serieus niet goed wijs!

wat is een bob :blink: :blink:

 

Ehm..ik kan even geen plaatje zoeken maar je weet wat Rihanna voor kapsel heeft? Zoiets.

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat het door het pesten komt :thumbdown: niet alleen op school maar ook in de familie :thumbdown:

 

Ik heb 2 nichtjes van 1 en 2 jaar ouder dan mij en vroeger speelde ze echt alleen maar met mijn broertje en als ik en mijn broertje ruzie kregen stonden ze aan zijn kant ook al sprak ik de waarheid :thumbdown: En als dat je hele leven al zo gaat ziet je familie je als een liegenbeest en aansteller en word je denk ik onzeker. echt bij alles wat ik doe of zeg moet ik eerst nadenken om er zeker van te zijn of er geen nare gevolgen/reacties van zullen komen.

 

Hoe oud ben je? dan hoop ik dat je snel uit huis kan :thumb_yello: en ik begrijp wat je bedoelt, zo ging t ook bij vriendin van mij:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Hoe oud ben je? dan hoop ik dat je snel uit huis kan :thumb_yello: en ik begrijp wat je bedoelt, zo ging t ook bij vriendin van mij:thumbdown:

 

24 :blush-anim-cl: :blush-anim-cl: :blush-anim-cl:

maar ik ben dus mega onzeker en durf eigenlijk niet op mezelf te wonen :blush-anim-cl: :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

welkom terug :mf_rosetinted:

dankje ;D

geen metal meer.. maar waarom ga je niet gewoon naar de kapper?

we kunnen je toch ook meenemen naar de kapper uit de clip van mika ? :naughty: (of een andere goede kapper in londen)

 

Ik ga kom straks terug moet me haasten doei:naughty: :huglove:

 

houdoe, later! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

24 :blush-anim-cl: :blush-anim-cl: :blush-anim-cl:

maar ik ben dus mega onzeker en durf eigenlijk niet op mezelf te wonen :blush-anim-cl: :blush-anim-cl:

 

tsja, dan word het idd moeilijk want je moet ergens beginnen:thumb_yello:

En op den duur zal je toch moeten...je kan moeilijk tot je 56e thuis blijven wonen :bleh:

Link to comment
Share on other sites

tsja, dan word het idd moeilijk want je moet ergens beginnen:thumb_yello:

En op den duur zal je toch moeten...je kan moeilijk tot je 56e thuis blijven wonen :bleh:

 

er is een periode geweest waarin ik spontaan een bloedneus kreeg van de zenuwen als ik een winkel binnen ging :naughty::blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

er is een periode geweest waarin ik spontaan een bloedneus kreeg van de zenuwen als ik een winkel binnen ging :naughty::blush-anim-cl:

 

:shocked: wow...dan was het wel héél erg:thumbdown: balen...

kan je niet zo'n cursus doen ofzo? Ik was bang om te falen in de eerste en heb daar ook een cursus voor gehad...hoe stom ik het toen ook vond. het heeft wel geholpen:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:shocked: wow...dan was het wel héél erg:thumbdown: balen...

kan je niet zo'n cursus doen ofzo? Ik was bang om te falen in de eerste en heb daar ook een cursus voor gehad...hoe stom ik het toen ook vond. het heeft wel geholpen:thumb_yello:

 

Ik heb een "cursus" bij het riag gehad maar daar werd het allemaal alleen maar erger door waardoor ik weiger om naar een cursus te gaan :blush-anim-cl:

(ik ben ook wat eigenwijs)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy