Jump to content

The Dutch Thread (Part 15!!!!!!)


celesteee

Recommended Posts

het is zijn eigen schuld moet hij maar niet opzoekgaan naar chicken bij mij konijn

:roftl: :roftl: :roftl: :roftl: :roftl:

 

dan is het wel balen

 

ja..heel erg..maar ik hoop natuurlijk dat dat niet zo is..dat ik gwn zo groot blijf als ik nu ben..

het heeft langs de andere kant ook wel voordelen eiglijk:bleh:..als je naar een concert gaat kan je gwn over de meeste heen kijken..(zo was dat tog bij mika..):mf_rosetinted: ..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

30 rondjes van 400 meter! ik deed er een half uur over, en ik had steeds een stop om een tuc koekje te eten :naughty:

binnenbaan is toch alleen voor um... kunst schaatsen?

 

 

er zijn dan geen kunstschaatsers..(en ik heb ijshockey-schaatsen maar ik ga daar ook op..:bleh:)

iedereen gaat gwn op de binnenbaan..en de buitenbaan is eiglijk voor degene die al goed kunnen schaatsen, voor de snelschaatsers zeg maar..

ik ga meestal eerst op de binnenbaan om in te schaatsen:naughty: ..en daarna op de buitenbaan..

Link to comment
Share on other sites

er zijn dan geen kunstschaatsers..(en ik heb ijshockey-schaatsen maar ik ga daar ook op..:bleh:)

iedereen gaat gwn op de binnenbaan..en de buitenbaan is eiglijk voor degene die al goed kunnen schaatsen, voor de snelschaatsers zeg maar..

ik ga meestal eerst op de binnenbaan om in te schaatsen:naughty: ..en daarna op de buitenbaan..

 

dat doe ik ook altijd :lmfao:

maar op de buitenbaan heb je een langzame en snelle baan, de binnenste is voor de snelle :boxed:

Link to comment
Share on other sites

There is nothing wrong with being little!:roftl:

Small but f*cking mighty!:mf_rosetinted:

 

heb ik gezegd dat daar iets mis mee is dan?..:naughty::mf_rosetinted:

 

dat doe ik ook altijd

maar op de buitenbaan heb je een langzame en snelle baan, de binnenste is voor de snelle

 

bij ons heb je gwn de binnenbaan (ijshockey-veld:naughty: )en de buitenbaan ligt daar gwn rond..:naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy