Jump to content

The Dutch Thread (Part 15!!!!!!)


celesteee

Recommended Posts

kindjes die in de tegenover gestelde richting schaatsen en niet weten hoe ze moeten sturen of remmen helpen ook niet echt :blink::thumbdown:

 

 

 

:roftl: :roftl:

 

Neen, ik ben meestal door dat soort acties tegen de grond gegaan ... :boxed:

Maarja, dat hoort erbij zeker? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb ookal leuke ontmoetingen gehad in het verleden..

Heb zelfs een keer mijn pols gebroken.. :boxed:

 

Auw... Dat heb ik alleen voor elkaar gekregen op de skeelers... Mn pols, mn elleboog en een keer een splintertje van mn heup af.

Link to comment
Share on other sites

kindjes die in de tegenover gestelde richting schaatsen en niet weten hoe ze moeten sturen of remmen helpen ook niet echt :blink::thumbdown:

 

 

 

:roftl: :roftl:

 

nee..en vooral niet als ze zon steunding hebben om te leren schaatsen..:sneaky2: ..die "schaatsen" alleen maar in je weg..:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Auw... Dat heb ik alleen voor elkaar gekregen op de skeelers... Mn pols, mn elleboog en een keer een splintertje van mn heup af.

 

auwie:boxed:

 

Ik heb wel een paar keer en paard op mijn voet gehad :naughty:

 

1 een groot paard maar ging niet leunen.

2 een grote pony, ging lekker leunen en ook nog even bewegen alsof hij een sigaret aan het uit maken was, mijn hele voet was donker paars :naughty:

3 groot paard ook niet leunen.

Link to comment
Share on other sites

Auw... Dat heb ik alleen voor elkaar gekregen op de skeelers... Mn pols, mn elleboog en een keer een splintertje van mn heup af.

 

Dat is ook genoeg :wink2:

 

Bij mij was het nog niet eens met echt schaatsen.. maar op de plaatselijke vijver in de winter.. had nog niet eens schaatsen aan :roftl:

 

Dus als je echt schaatsen als schaatsen bekijkt heb ik nog nooit wat ergs aan de hand gehad.. met skeelers ook niet.. (al ben ik daarmee wel eens goed op mijn stuitje gevallen omdat ik eens ging proberen te springen :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

auwie:boxed:

 

Ik heb wel een paar keer en paard op mijn voet gehad :naughty:

 

1 een groot paard maar ging niet leunen.

2 een grote pony, ging lekker leunen en ook nog even bewegen alsof hij een sigaret aan het uit maken was, mijn hele voet was donker paars :naughty:

3 groot paard ook niet leunen.

 

Oh.. paarden ... laten we daar maar niet over beginnen .. :naughty::roftl:

 

(maar paard op je teen/voet is inderdaad niet leuk..)

Link to comment
Share on other sites

krijgen jullie schaatsles?..:blink:en daar moeten jullie leren vallen?..:blink:

..raar.. maar dat je knieën blauw zijn achteraf kan ik wel geloven..:naughty:

 

ja :boxed:

4 keer maar hoor :bleh:

ja, je moet zeg maar leren hoe je moet vallen, anders kan er iemand over je vingers rijden met schaatsen en dan kunnen je vinger er dus af zijn he :thumbdown:

maarja ;d

je moet dus vuisten maken !

 

 

Link to comment
Share on other sites

ja :boxed:

4 keer maar hoor :bleh:

ja, je moet zeg maar leren hoe je moet vallen, anders kan er iemand over je vingers rijden met schaatsen en dan kunnen je vinger er dus af zijn he :thumbdown:

maarja ;d

je moet dus vuisten maken !

 

 

 

En handschoenen aandoen...

(nuja, hier is dat toch)

Link to comment
Share on other sites

wij hebben nog op video staan hoe ik de sirene laat afgaan terwijl ik achterover getrokken word door een slee en op mijn stuitje val :mf_rosetinted:

aww :bleh:

lol :lmfao:

 

En handschoenen aandoen...

(nuja, hier is dat toch)

 

ja, en muts is ook verplicht! anders kom je bij ons niet op de schaatsbaan... :blink:

Link to comment
Share on other sites

ja :boxed:

4 keer maar hoor :bleh:

ja, je moet zeg maar leren hoe je moet vallen, anders kan er iemand over je vingers rijden met schaatsen en dan kunnen je vinger er dus af zijn he :thumbdown:

maarja ;d

je moet dus vuisten maken !

 

 

 

:naughty: ..hier zeggen ze daar nooit iets over..alleen dat je handschoenen moet aan doen voor de veiligheid..:bleh::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

ja, en muts is ook verplicht! anders kom je bij ons niet op de schaatsbaan... :blink:

 

Oh, dat is hier niet ... voor zover ik weet (ben al een eeuw niet meer gaan schaatsen). Wat heeft dat voor reden?

Link to comment
Share on other sites

ja :boxed:

4 keer maar hoor :bleh:

ja, je moet zeg maar leren hoe je moet vallen, anders kan er iemand over je vingers rijden met schaatsen en dan kunnen je vinger er dus af zijn he :thumbdown:

maarja ;d

je moet dus vuisten maken !

 

auwie jauwie jauwie :boxed:

Link to comment
Share on other sites

auwie:boxed:

 

Ik heb wel een paar keer en paard op mijn voet gehad :naughty:

 

1 een groot paard maar ging niet leunen.

2 een grote pony, ging lekker leunen en ook nog even bewegen alsof hij een sigaret aan het uit maken was, mijn hele voet was donker paars :naughty:

3 groot paard ook niet leunen.

 

Aiw... Dat klinkt ook bekend...:boxed:

 

 

wij hebben nog op video staan hoe ik de sirene laat afgaan terwijl ik achterover getrokken word door een slee en op mijn stuitje val :mf_rosetinted:

 

Sirene? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Oh.. paarden ... laten we daar maar niet over beginnen .. :naughty::roftl:

 

(maar paard op je teen/voet is inderdaad niet leuk..)

 

:naughty: :naughty:

er is ook wel eens een koe op mijn voet gaan staan maar dat deed geen pijn :naughty:

 

Ik heb zelfs een keer een hele rat op mijn voet gehad :wub2::wub2: dat was een lief kunstje

Link to comment
Share on other sites

Aiw... Dat klinkt ook bekend...:boxed:

 

 

 

 

Sirene? :blink:

 

ja ik AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

 

als in ik heb pijn :naughty:

en geloof me ik kan een groot scala aan geluiden maken :naughty:

Ik kan zelfs een Cavia na doen :naughty: een een haan :naughty: en nogmeer dieren maar dat ik een ander onderwerp :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:naughty: ..hier zeggen ze daar nooit iets over..alleen dat je handschoenen moet aan doen voor de veiligheid..:bleh::mf_rosetinted:

oh ;D dat vind ik wel fijner, maar ja, vuisten maken is wel beter want dat word er idd niet zo snel in je vingers gereden :doh:

 

Oh, dat is hier niet ... voor zover ik weet (ben al een eeuw niet meer gaan schaatsen). Wat heeft dat voor reden?

weet ik niet... voor als je op je hoofd valt denk ik? ik heb geen idee..

 

auwie jauwie jauwie :boxed:

 

:roftl:

lol xd

het klonk ook best eng maar ik begrijp t wel!

 

Link to comment
Share on other sites

oh ;D dat vind ik wel fijner, maar ja, vuisten maken is wel beter want dat word er idd niet zo snel in je vingers gereden :doh:

 

 

weet ik niet... voor als je op je hoofd valt denk ik? ik heb geen idee..

 

 

 

:roftl:

lol xd

het klonk ook best eng maar ik begrijp t wel!

 

of gwn niet vallen..dan word er helemaal niet over je vingers geschaatst..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

of gwn niet vallen..dan word er helemaal niet over je vingers geschaatst..:naughty:

 

ik heb alleen val kans als ik echt super hard ga schaatsen, maar dat kan ik ook maar een rondje :bleh:

neee, gewoon niet vallen :bleh:

ik haal meestal iedereen in op de langzame, maar ik schaats gewoon normaal :mf_rosetinted:

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy