Jump to content

The Dutch Thread (Part 15!!!!!!)


celesteee

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Yep! Goeiemorgen.

 

Ik ben bezig met mijn nieuwe MP3-speler. (Joepie, ik heb er nu ook één...:thumb_yello: )

Heb net Sattelite gedownload.

 

Goedenmorgen :original:

 

Altijd leuk.. zo'n nieuw speelgoedje.. :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Goedenmorgen :original:

 

Altijd leuk.. zo'n nieuw speelgoedje.. :mf_rosetinted::roftl:

 

Nou zeker weten! Mijn dochter had er al een en daar had ik stiekem wat Mika liedjes opgezet, vond ze niet leuk....:naughty: Maar nu heb ik er lekker een voor mezelf. Ik zet hem alleen niet op als er meer mensen in huis zijn want ik hoor dus niets anders.....:blink:

Link to comment
Share on other sites

Nou zeker weten! Mijn dochter had er al een en daar had ik stiekem wat Mika liedjes opgezet, vond ze niet leuk....:naughty: Maar nu heb ik er lekker een voor mezelf. Ik zet hem alleen niet op als er meer mensen in huis zijn want ik hoor dus niets anders.....:blink:

 

Dat is niet handig neen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

He didn't pull people up on stage for Lollipop, probably because the stage was so small. But he did have a little accident during the song! He was holding the microphone with one hand and a balloon with the other, and another balloon came flying in, hit his balloon which in turn smashed his mic into his mouth. He turned away and held his mouth, but when he turned back he was smiling. There was blood on his hand though!

 

:sad:

Ach ja ... :roftl:

 

My friends and I had a stuffed Snoopy that we had gotten for him. We put a cape on it, because Mika said if he could be a superhero, he'd be Snoopy. And the cape was made of a MN flag because Snoopy's from St. Paul. When I got to talk to him, I said, "Mika, we have a present for you!" and he saw it and got this really happy look on his face and said "Snoopy!!!" and took it from me. I said, "And you said that if you could be a superhero, you'd be Snoopy" and he was like "yes I would!" and I said "so we put a cape on him." he said he loved it and had seen us waving it around during the concert.

 

:wub2:

 

Mika-40.jpg

 

02.png

 

Mika-54.jpg

 

En nu ga ik filmpjes kijken :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Hee Nielo!

 

Ja, ik las ook dat die arme jongen gewond was geraakt tijdens het concert...Maar ook dat hij niet te stoppen is, gelukkig.

 

Nielo, btw: bij de Weakest Link, een paar afleveringen geleden was er een vraag (in de trant van) wie schreef het boek On The Road? Die wist ik, tadaa! Alleen omdat ik het de dag ervoor aan jou gevraagd had nav je avatar...

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Hee Nielo!

 

Ja, ik las ook dat die arme jongen gewond was geraakt tijdens het concert...Maar ook dat hij niet te stoppen is, gelukkig.

 

Nielo, btw: bij de Weakest Link, een paar afleveringen geleden was er een vraag (in de trant van) wie schreef het boek On The Road? Die wist ik, tadaa! Alleen omdat ik het de dag ervoor aan jou gevraagd had nav je avatar...

 

Haai. ^^

 

Cool! Ben ik toch nog ergens goed voor. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja hoor, net even wat bijgelezen en foto's/filmpjes gekeken.. alles is nu goed :mf_rosetinted:

 

:roftl:

 

Met jou? Al beter?

 

Mooi. ^^ Vind t wel prettig dat jij al die links post. Scheelt mij weer wat leeswerk. :bleh:

 

Nee, helaas niet. :thumbdown:

Ga vandaag denk ik wel naar de werkgroep die ik heb, maar heb de opdracht niet af. En volgens mij moet ik via internet vandaag ook een opdracht posten voor de werkgroep van morgen, maar de site doet t niet. x_x

 

 

 

I'm going insane. :glasses2:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik las ook dat die arme jongen gewond was geraakt tijdens het concert...Maar ook dat hij niet te stoppen is, gelukkig.

 

Ja, niet zo leuk :sad:

Ik kan (jammer genoeg) zeggen dat ik weet hoe het voelt.. (al was het geen micro maar een krijtje wat met volle kracht werd gegooid.. was niet op mij bedoelt maar ze hadden een bietje verkeerd gemikt :boxed: ).

 

Maar gelukkig gaat de pijn wel vrij snel over, is echt zo het eerste moment dat het echt serieus pijn doet.. maar daarna valt dat wel mee.. En Mika is een harde jongen, die kan daar wel tegen (als je bedenkt dat hij ooit eens van het drumstel is gevallen en toen ook gewoon doorging) :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Mooi. ^^ Vind t wel prettig dat jij al die links post. Scheelt mij weer wat leeswerk.

 

Nee, helaas niet.

Ga vandaag denk ik wel naar de werkgroep die ik heb, maar heb de opdracht niet af. En volgens mij moet ik via internet vandaag ook een opdracht posten voor de werkgroep van morgen, maar de site doet t niet. x_x

 

 

 

I'm going insane. :glasses2:

 

Lief van mij hé :mf_rosetinted:

Had het allemaal eens doorgelezen, nu is het tenminste nog te volgen :bleh:

Maar het is vaak hetzelfde dus vandaar dat ik de leuke/andere stukjes er even uithaal en hier neerdrop :mf_rosetinted:

 

Weet trouwens niet of je het al weet maar hij had dus eergisteren geen handtekeningen uitgedeeld omdat het weer echt slecht was en ze dachten dat ze anders niet op tijd naar de volgende plaats zouden geraken.. (wat goed was, aangezien de voorprogramma-groep later was vertrokken en niet daargeraakt waren :wink2:)

 

Ai, dat is balen allemaal :thumbdown:

Ben je al naar de dokter geweest?

 

En dat laatste was je al.. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Lief van mij hé

Had het allemaal eens doorgelezen, nu is het tenminste nog te volgen

Maar het is vaak hetzelfde dus vandaar dat ik de leuke/andere stukjes er even uithaal en hier neerdrop :mf_rosetinted:

 

Weet trouwens niet of je het al weet maar hij had dus eergisteren geen handtekeningen uitgedeeld omdat het weer echt slecht was en ze dachten dat ze anders niet op tijd naar de volgende plaats zouden geraken.. (wat goed was, aangezien de voorprogramma-groep later was vertrokken en niet daargeraakt waren)

 

Ai, dat is balen allemaal

Ben je al naar de dokter geweest?

 

En dat laatste was je al.. :bleh:

 

Ja, idd.

Heel lief van je. ^^

 

Dat wist ik nog niet, maar dat is dan idd wel logisch ja. :original:

 

Yup, ik baal. :thumbdown:

Nee, voor gewoon een griepje/verkoudheid ga ik eigenlijk nooit naar de dokter. Ik ga eigenlijk alleen naar de dokter als t écht moet. :bleh:

 

Dank je. :sneaky2::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, niet zo leuk :sad:

Ik kan (jammer genoeg) zeggen dat ik weet hoe het voelt.. (al was het geen micro maar een krijtje wat met volle kracht werd gegooid.. was niet op mij bedoelt maar ze hadden een bietje verkeerd gemikt :boxed: ).

 

Maar gelukkig gaat de pijn wel vrij snel over, is echt zo het eerste moment dat het echt serieus pijn doet.. maar daarna valt dat wel mee.. En Mika is een harde jongen, die kan daar wel tegen (als je bedenkt dat hij ooit eens van het drumstel is gevallen en toen ook gewoon doorging) :mf_rosetinted:

 

Met een krijtje nog wel! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, idd.

Heel lief van je. ^^

 

Dat wist ik nog niet, maar dat is dan idd wel logisch ja.

 

Yup, ik baal.

Nee, voor gewoon een griepje/verkoudheid ga ik eigenlijk nooit naar de dokter. Ik ga eigenlijk alleen naar de dokter als t écht moet.

 

Dank je.

 

Dan weet je het nu :mf_rosetinted:

 

Maar moet je geen briefje voor school ofzo hebben?

Eigenlijk is dat de enige reden waarom ik naar de dokter ga hoor.. die kan er toch inderdaad niks aan doen :wink2:

 

Graag gedaan :mf_rosetinted:

 

Met een krijtje nog wel! :blink:

 

Jeps.. En dat klinkt misschien niet zo spectaculair als een micro, maar het doet echt verdomd pijn als dat met volle kracht (jongenskracht) tegen je lip komt.. :boxed: Het doet nog pijn als ik eraan denk :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy