Jump to content

The Dutch Thread (Part 15!!!!!!)


celesteee

Recommended Posts

Bij mij helpt het altijd wel

 

Maar ik ga er vandoor... ik ga eens kijken of ik mijn knol uit de weide getrokken krijg (het is nogal modderig ) en dan wat rondhobbelen...

 

Tot vanavond! :wink2:

 

Bij mij niet altijd :bleh:

die met dat skelet wel :naughty:

 

Veel succes :thumb_yello:

Veel plezier met het rondhobbelen op je knol :roftl: :roftl:

 

Bye

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dan vraag ik: hoe was t op school? :biggrin2:

 

 

Goed hoor. Saai natuurlijk. Maarja. Wat heb jij allemaal gedaan?

(laten we gewoon hier verder praten, is nog goed voor onze berichtennummers ook:naughty: )

Ik ga je straks wel verlaten, moet naar de dokter.

Ik ben al wekenlang heel erg duizelig en heb last van hoodpijn enzo. En als ik even heb gezeten en ik sta op, draait het helemaal en word alles wazig, voor een paar seconden)

Link to comment
Share on other sites

Goed hoor. Saai natuurlijk. Maarja. Wat heb jij allemaal gedaan?

(laten we gewoon hier verder praten, is nog goed voor onze berichtennummers ook:naughty: )

Ik ga je straks wel verlaten, moet naar de dokter.

Ik ben al wekenlang heel erg duizelig en heb last van hoodpijn enzo. En als ik even heb gezeten en ik sta op, draait het helemaal en word alles wazig, voor een paar seconden)

 

okee :bleh:

ik heb op mfc gezeten en ik heb um... in mn bed gelegen toen jij op school was :mf_rosetinted:

aww :no: dat heb ik ook, maar ik heb het omdat mijn bloeddruk erg laag is en ik kom zout tekort.. dus als ik soep eet is het weer goed! maar bij jou kan het weer aan iets anders liggen :thumbdown::no:

 

Link to comment
Share on other sites

okee :bleh:

ik heb op mfc gezeten en ik heb um... in mn bed gelegen toen jij op school was :mf_rosetinted:

aww :no: dat heb ik ook, maar ik heb het omdat mijn bloeddruk erg laag is en ik kom zout tekort.. dus als ik soep eet is het weer goed! maar bij jou kan het weer aan iets anders liggen :thumbdown::no:

 

 

Eerst dachten mn ouders dat het kwam omdat ik te weinig eet, maar ik eet niet weinig ofzo, dus dat kan waarschijnlijk niet. Toen dachten ze dat ik misschien bloedarmoede heb ofzo.

Ik ben ook heel erg bleek en mn tenen zijn paarsig:boxed: Mn bloedsomloop is niet helemaal in orde denk ik.

Link to comment
Share on other sites

Eerst dachten mn ouders dat het kwam omdat ik te weinig eet, maar ik eet niet weinig ofzo, dus dat kan waarschijnlijk niet. Toen dachten ze dat ik misschien bloedarmoede heb ofzo.

Ik ben ook heel erg bleek en mn tenen zijn paarsig:boxed: Mn bloedsomloop is niet helemaal in orde denk ik.

 

oei...dat heeft denk ik wel iets met je bloed te maken ja, of iets met je bloeddruk.. vroeger had ik altijd heel snel paarse lippen :blink:

naja, vanmiddag zul je zien wat de dokter er van denkt, ik hoop dat het niets vervelends/ernstigs is :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

oei...dat heeft denk ik wel iets met je bloed te maken ja, of iets met je bloeddruk.. vroeger had ik altijd heel snel paarse lippen :blink:

naja, vanmiddag zul je zien wat de dokter er van denkt, ik hoop dat het niets vervelends/ernstigs is :thumb_yello:

 

Ja. Ik heb nog nooit paarse lippen gehad behalve toen het ijskoud was:naughty: Ik hoop ook dat het niks ernstigs is.

 

 

Oei! Volgende week gaat mijn straf in:boxed:

Dan krijg ik mijn rapport. Het is zo vreemd! Dit nieuwe kwartiel heb ik alleen nog maar cijfers boven de 7 gehaald (en een 3,6 voor wiskunde:naughty: maar verder echt alleen hoge cijfers) En vorige kwartiel ging het gewoon bagger

Link to comment
Share on other sites

Ja. Ik heb nog nooit paarse lippen gehad behalve toen het ijskoud was:naughty: Ik hoop ook dat het niks ernstigs is.

 

 

Oei! Volgende week gaat mijn straf in:boxed:

Dan krijg ik mijn rapport. Het is zo vreemd! Dit nieuwe kwartiel heb ik alleen nog maar cijfers boven de 7 gehaald (en een 3,6 voor wiskunde:naughty: maar verder echt alleen hoge cijfers) En vorige kwartiel ging het gewoon bagger

 

ja ik ook alleen doen het koud was maar ik krijg dat echt meteen terwijl de meeste dat niet hebbne :bleh:

 

waarom straf? :shocked:

maar allemaal cijfers boven de 7 is toch goed? en die 3,6 voor wiskunde... er zijn echt superveel mensen die daar onvoldoende voor staan!

ik ben er het slechtst in van de klas, ik snap er niets van :hypo: maarja wie niet.. je snapt t of je snapt het niet!

 

 

Link to comment
Share on other sites

ja ik ook alleen doen het koud was maar ik krijg dat echt meteen terwijl de meeste dat niet hebbne :bleh:

 

waarom straf? :shocked:

maar allemaal cijfers boven de 7 is toch goed? en die 3,6 voor wiskunde... er zijn echt superveel mensen die daar onvoldoende voor staan!

ik ben er het slechtst in van de klas, ik snap er niets van :hypo: maarja wie niet.. je snapt t of je snapt het niet!

 

 

Ik krijg het ook best snel koud. Ik ben ook bijna altijd verkouden, ik loop altijd te snuiven, zelfs in de zomer! Ook als ik het gewoon warm heb enzo.

 

Omdat mn rapport slecht is. Die cijfers boven de 7 zijn van dit nieuwe kwartiel, de slechte van vorig kwartiel:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ik krijg het ook best snel koud. Ik ben ook bijna altijd verkouden, ik loop altijd te snuiven, zelfs in de zomer! Ook als ik het gewoon warm heb enzo.

 

Omdat mn rapport slecht is. Die cijfers boven de 7 zijn van dit nieuwe kwartiel, de slechte van vorig kwartiel:thumbdown:

 

dat heb ik ook.. ik heb t ook heel snel koud! maar miss ben je ergens allergisch voor?

 

huh? wat voor straf krijg je dan? :shocked:

 

Link to comment
Share on other sites

dat heb ik ook.. ik heb t ook heel snel koud! maar miss ben je ergens allergisch voor?

 

huh? wat voor straf krijg je dan? :shocked:

 

 

Dat heb ik al heel vaak gezegd, wat voor straf:naughty:

Whatevaa, ik mag niet meer op de computer, alleen op vrijdag avond en zaterdagavond. :thumbdown: Maarja, er zijn nu alweer 2 of 3 weken voorbij van dit kwartiel, dus voordat je het weet is het om en mag ik er weer achter (als mn rapport goed is tenminste:naughty: )

Link to comment
Share on other sites

Dat heb ik al heel vaak gezegd, wat voor straf:naughty:

Whatevaa, ik mag niet meer op de computer, alleen op vrijdag avond en zaterdagavond. :thumbdown: Maarja, er zijn nu alweer 2 of 3 weken voorbij van dit kwartiel, dus voordat je het weet is het om en mag ik er weer achter (als mn rapport goed is tenminste:naughty: )

 

aww :no:

we zullen aan je denken!

en waarom noem je het eik kwartiel? :roftl:

aww ik hoop dat je rapport goed is dan! :shocked:

 

Link to comment
Share on other sites

aww :no:

we zullen aan je denken!

en waarom noem je het eik kwartiel? :roftl:

aww ik hoop dat je rapport goed is dan! :shocked:

 

 

Zo word dat hier gewoon genoemd.:naughty:

Kan ik ook niks aan doen hoor.

Ik hoop ook dat mn rapport goed is. Ik ben bang dat ik dit kwartiel

meer ga spieken dan het vorige:naughty: En ik hoop dat mn faalangst minder word

Link to comment
Share on other sites

Zo word dat hier gewoon genoemd.:naughty:

Kan ik ook niks aan doen hoor.

Ik hoop ook dat mn rapport goed is. Ik ben bang dat ik dit kwartiel

meer ga spieken dan het vorige:naughty: En ik hoop dat mn faalangst minder word

 

kwartiel klinkt nogal weird ik noem t kwartaal :bleh:

maar ik snapte wel wat je bedoelde

meer ga spieken? tja, het is een manier, maar of je daar beter mee af bent...

ik hoop t ook! :shocked:

Link to comment
Share on other sites

kwartiel klinkt nogal weird ik noem t kwartaal :bleh:

maar ik snapte wel wat je bedoelde

meer ga spieken? tja, het is een manier, maar of je daar beter mee af bent...

ik hoop t ook! :shocked:

 

Sommige dingen kan ik gewoon niet onthouden...zoals dingen van grieks.

Maar ik kijk echt niet af bij alles hoor, alleen bij wiskunde (dan schrijf ik 3 formuletjes op ofzo), grieks,natuurkunde.

Maar ik ga er van door. Doei:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Sommige dingen kan ik gewoon niet onthouden...zoals dingen van grieks.

Maar ik kijk echt niet af bij alles hoor, alleen bij wiskunde (dan schrijf ik 3 formuletjes op ofzo), grieks,natuurkunde.

Maar ik ga er van door. Doei:huglove:

 

mmh ja ja :naughty: nee hoor :lmfao:

doeei! :huglove:

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy