Jump to content

The Dutch Thread (Part 15!!!!!!)


celesteee

Recommended Posts

  • Replies 2.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

uhu..hij heeft eiglijk een donkergroen bandje aan..maarja..je weet welke ik bedoel..:naughty:

 

omg..pikachu..:mf_rosetinted:

 

jaaaa iok weet welke je bedoelt maar i kzie niet zoveel verschil tussen de puppies :bleh:

maarja ik vind ze wel lief :wub2:

 

 

PIKACHUUU! :woot_jump:

Link to comment
Share on other sites

jaaaa iok weet welke je bedoelt maar i kzie niet zoveel verschil tussen de puppies :bleh:

maarja ik vind ze wel lief :wub2:

 

 

PIKACHUUU! :woot_jump:

 

daarom hebben ze ook een bandje aan..om ze uit elkaar te houden..:naughty:..zo zie je idd niet veel verschil maar als je ze in het echt ziet..:wub2:..dat is echt de liefste vind ik toch..:bleh::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Pokémon rules :punk: :punk:

idd! :lmfao:

wacht ik post mijnes zo!

daarom hebben ze ook een bandje aan..om ze uit elkaar te houden..:naughty:..zo zie je idd niet veel verschil maar als je ze in het echt ziet..:wub2:..dat is echt de liefste vind ik toch..:mf_rosetinted:

 

jaaaa ;D

dan neem je die toch! hoe ga je m noemen? je kan vast wel leuke namen op internet vinden :wub2:

\

 

Link to comment
Share on other sites

idd! :lmfao:

wacht ik post mijnes zo!

 

 

jaaaa ;D

dan neem je die toch! hoe ga je m noemen? je kan vast wel leuke namen op internet vinden :wub2:

\

 

 

die ga ik ook nemen..ik heb hem al "gereserveerd"..:roftl:..ik ga nog even wachten met een naam tot hij wat ouder is..anders kies ik mss een naam die er helemaal niet bij past..:bleh::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

die ga ik ook nemen..ik heb hem al "gereserveerd"..:roftl:..ik ga nog even wachten met een naam tot hij wat ouder is..anders kies ik mss een naam die er helemaal niet bij past..:bleh::mf_rosetinted:

 

gereserveerd :lol3:

laat je m nog wel een keer naar zn moeder gaan? :no;

ja das waar... je zal er snel achterkomen wat bij je hondje past! :biggrin2:

 

Link to comment
Share on other sites

ik vind die kleren niet leuk om te combineren.:blush-anim-cl:

ik ook niet echt, maar ik zie mika het liefst in een groene broek met wit tshirt en dan witte allstars, zo vind ik m het schattigst :blush-anim-cl:

184217089_6_hUCi.jpeg

lol..:punk:

 

:punk:

hahah! leuk! :biggrin2:

mika xd YAY!

 

 

Link to comment
Share on other sites

jaaa..en Tascha zei dat ze de pup gingen houden waarmee mijn pup het vaakst samen is en speelt..:naughty:..kunnen ze vriendjes blijven..:bleh::mf_rosetinted:

jhaaa! puppy vrienden voor het leven!

 

 

ik vind wel dat ze meer en leukere kleren er op hadden kunnen zetten..:bleh::mf_rosetinted:

 

vind ik ook... maar ze hebben hun best gedaan ;S

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy