Jump to content

The Dutch Thread (PART 16!)


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

heeee! (=

alles goed?

 

Ja hoor..

Met jou?

 

boe :mf_rosetinted:

 

Oh neen.. nu heb ik schrik :tears:

 

 

 

 

 

 

Wat heb ik hier allemaal gemist?

Heb de Grammy-foto's gevonden (:wub2:) maar voor de rest? Hoe waren de gigs? En is er nog wat interessants besproken in de dutch-thread? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Wat heb ik hier allemaal gemist?

Heb de Grammy-foto's gevonden (:wub2:) maar voor de rest? Hoe waren de gigs? En is er nog wat interessants besproken in de dutch-thread? :mf_rosetinted:

 

geen idee toen ik hier gister was was er niemand en toen ik kwam ging iedereen weg :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hij heet Festos :wub2:

 

En hoe oud is hij denk je?

 

Ik zou het echt niet kunnen zeggen...

 

 

 

 

Maaruhm, even wat anders (ben te lui om te zoeken :bleh:): zijn er nog meer Grammy-foto's buiten die 2 grote en die paar kleintjes van in het mikagasmic-topic? (zou een foto willen waarop ie echt lacht.. maar die heb ik nog niet gevonden).

Link to comment
Share on other sites

Ik zou het echt niet kunnen zeggen...

 

 

 

 

Maaruhm, even wat anders (ben te lui om te zoeken :bleh:): zijn er nog meer Grammy-foto's buiten die 2 grote en die paar kleintjes van in het mikagasmic-topic? (zou een foto willen waarop ie echt lacht.. maar die heb ik nog niet gevonden).

 

Hij is al 10 jaar :wub2: :wub2: maar veel mensen denken dat hij nog jong is :naughty:

 

 

geen idee of er nog meer zijn

Link to comment
Share on other sites

Hij is al 10 jaar :wub2: :wub2: maar veel mensen denken dat hij nog jong is :naughty:

 

 

geen idee of er nog meer zijn

 

Ok :original:

Ik wilde zeggen: hij ziet er precies wat ouder uit.. maar ik durfde niet want als dat niet zo is dan klinkt dat heel erg stom :bleh::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ok :original:

Ik wilde zeggen: hij ziet er precies wat ouder uit.. maar ik durfde niet want als dat niet zo is dan klinkt dat heel erg stom :bleh::roftl:

 

:naughty:

 

nou als hij rent is het net een windhond :blink: hij is echt snel :blink: en speels (en kampioen zielig kijken) :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Wisten jullie trouwens dat ik gisteren bloed ben laten trekken bij de dokter en dat mijn arm nu serieus blauw is? En dat ik vandaag mijn tetanus-spuit heb laten zetten door mijn moeder en dat ik er (nog) geen last van heb?

 

:naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy