Jump to content

The Dutch Thread (PART 16!)


xlindee

Recommended Posts

Ik heb trouwens al een repuatie opgebouwd op mijn stage.. :roftl:

 

Vandaag ging het over brossen (= spijbelen) en wat de school dan doet (meteen bellen of niet bv.) en toen zei ik: ik zou het niet weten want dat heb ik nooit gedaan. En toen zei iemand: dan ben jij braaf. Waarop ik zei: inderdaad, ik ben een heel braaf meisje. Waarop iemand anders spontaan in de lach schoot :boxed:

 

 

:roftl:

 

Laat ze maar lekker lachen. Als je dan ooit besluit iets te doen dat wat minder braaf is zijn ze allemaal in shock. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb trouwens al een repuatie opgebouwd op mijn stage.. :roftl:

 

Vandaag ging het over brossen (= spijbelen) en wat de school dan doet (meteen bellen of niet bv.) en toen zei ik: ik zou het niet weten want dat heb ik nooit gedaan. En toen zei iemand: dan ben jij braaf. Waarop ik zei: inderdaad, ik ben een heel braaf meisje. Waarop iemand anders spontaan in de lach schoot :boxed:

 

 

:roftl:

 

Je reputatie gaat je vooruit :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Die literatuur **** voor mn kuikens... :thumbdown: Ben er bijna vanaf, heb nul motivatie, en moet het voor morgenochtend aanleveren per mail. Wordt dus weer nachtwerk :roftl:

 

Blegh, heb gewoon de balen, en niks wil lukken dan... En daar word 'k chagrijnig van :blush-anim-cl::roftl:

 

Ah, dat gevoel ken ik. *hugs*

 

Succes ermee! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Die literatuur **** voor mn kuikens... :thumbdown: Ben er bijna vanaf, heb nul motivatie, en moet het voor morgenochtend aanleveren per mail. Wordt dus weer nachtwerk :roftl:

 

Blegh, heb gewoon de balen, en niks wil lukken dan... En daar word 'k chagrijnig van :blush-anim-cl::roftl:

succes..:thumb_yello:

dat heb ik ook wel eens..meestal helpt het als ik vo een halfuurtje ofzo iets anders ga doen en dan daarna terug begin..ben ik veel rustiger..:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Laat ze maar lekker lachen. Als je dan ooit besluit iets te doen dat wat minder braaf is zijn ze allemaal in shock. :naughty:

 

Maar ik ben gewoon braaf?

Zal dan ook nooit minder brave dingen doen..

Snap gewoon niet waarom ze dan in de lach schieten als ik dat zeg :boxed:

 

Je reputatie gaat je vooruit :naughty:

 

En ik heb helemaal niks gedaan :tears:

 

 

:bleh:

 

 

 

 

Trouwens nog een ander leuk iets... Iemand was bezig met zo'n ketting (weet niet of jullie dat kennen) om te bepalen hoeveel kinderen je gaat krijgen en of dat jongens of meisjes gaan zijn. Zou er iemand eerst 2 jongens krijgen (dan nog 2 meisjes) maar die zei van: ik wil geen jongens...

Daarop zei iemand: dat snap ik nu niet, ze willen geen jongens maar zijn wel allemaal getrouwd of samen met een jongen..

Waarop een ander iemand zegt: maar dit gaat over kinderen en die anderen zijn geen

 

(en toen zweeg ze abrupt)

 

Echt, we lagen plat gewoon :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Maar ik ben gewoon braaf?

Zal dan ook nooit minder brave dingen doen..

Snap gewoon niet waarom ze dan in de lach schieten als ik dat zeg :boxed:

 

 

 

En ik heb helemaal niks gedaan :tears:

 

 

:bleh:

 

 

 

 

Trouwens nog een ander leuk iets... Iemand was bezig met zo'n ketting (weet niet of jullie dat kennen) om te bepalen hoeveel kinderen je gaat krijgen en of dat jongens of meisjes gaan zijn. Zou er iemand eerst 2 jongens krijgen (dan nog 2 meisjes) maar die zei van: ik wil geen jongens...

Daarop zei iemand: dat snap ik nu niet, ze willen geen jongens maar zijn wel allemaal getrouwd of samen met een jongen..

Waarop een ander iemand zegt: maar dit gaat over kinderen en die anderen zijn geen

 

(en toen zweeg ze abrupt)

 

Echt, we lagen plat gewoon :roftl:

 

Sommige mensen vinden brave mensen grappig. Tsja. Ik snap dat ook niet zo.

 

 

:roftl: Da's best een foute opmerking!

Link to comment
Share on other sites

Ah, dat gevoel ken ik. *hugs*

 

Succes ermee! :huglove:

 

Komt goed..

 

dat heb ik ook wel eens..meestal helpt het als ik vo een halfuurtje ofzo iets anders ga doen en dan daarna terug begin..ben ik veel rustiger

 

:naughty: Ik doe al de hele dag iets anders :roftl:

 

Trouwens nog een ander leuk iets... Iemand was bezig met zo'n ketting (weet niet of jullie dat kennen) om te bepalen hoeveel kinderen je gaat krijgen en of dat jongens of meisjes gaan zijn. Zou er iemand eerst 2 jongens krijgen (dan nog 2 meisjes) maar die zei van: ik wil geen jongens...

Daarop zei iemand: dat snap ik nu niet, ze willen geen jongens maar zijn wel allemaal getrouwd of samen met een jongen..

Waarop een ander iemand zegt: maar dit gaat over kinderen en die anderen zijn geen

 

(en toen zweeg ze abrupt)

 

Echt, we lagen plat gewoon :roftl:

 

Zo'n ketting zegt me niks, maar de situatie is geweldig :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:blink:

Nou ben ik nieuwsgierig... :naughty:

 

Nou.. ik kan je wel vertellen dat hij een hele mooie ring voor me heeft gekocht.. En daar heeft 'ie 29-05-2007 in laten zetten.. Maar ik kan je niks vertellen over z'n andere kado's.. Sorry :lol3:

Link to comment
Share on other sites

Nou.. ik kan je wel vertellen dat hij een hele mooie ring voor me heeft gekocht.. En daar heeft 'ie 29-05-2007 in laten zetten.. Maar ik kan je niks vertellen over z'n andere kado's.. Sorry :lol3:

 

:roftl:

Die ring is in ieder geval heel lief! :original:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy