Jump to content

The Dutch Thread (PART 16!)


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee, dat niet... :bleh:

 

Ff een hele random vraag tussendoor: spelen jullie eigenlijk een muziekinstrument? :wink2:

 

Ik heb piano gespeeld...

En ik ga weer beginnen ... moet alleen nog de tijd vinden :naughty:

 

Jij?

En waarom? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb piano gespeeld...

En ik ga weer beginnen ... moet alleen nog de tijd vinden :naughty:

 

Jij?

En waarom? :bleh:

 

Oh, dat wist ik eigenlijk wel. :bleh:

 

Viool, gitaar (heel slecht, dat dan weer wel :naughty:) en ben net begonnen met mondharmonica. :biggrin2:

 

Geen reden, ben gewoon muziek filmpjes aan t bekijken/beluisteren op YouTube (de zoon van George Harrison is echt net z'n vader! :shocked:) en ik vroeg t me af. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Oh, dat wist ik eigenlijk wel. :bleh:

 

Viool, gitaar (heel slecht, dat dan weer wel) en ben net begonnen met mondharmonica.

 

Geen reden, ben gewoon muziek filmpjes aan t bekijken/beluisteren op YouTube (de zoon van George Harrison is echt net z'n vader!) en ik vroeg t me af.

 

Ahja ok.. maar het leek mij inderdaad dat je het van mij al wist :naughty:

Daarom dat ik me afvroeg of er misschien nog een andere reden achter zat :mf_rosetinted:

 

Maaruhm.. ik duik erin.. het is al 23u voorbij :shocked:

Ik ga er zo hard niet uitgeraken morgen... :thumbdown::roftl:

 

Byebye beiden :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Dat is jammer.. ik ben echt heel tevreden over de printer .. (moet me serieus inhouden eigenlijk :naughty:). De kalender is trouwens maar op gewoon papier geprint hoor, niet zoals de foto's... Dus die is niet zo geweldig :blush-anim-cl:

 

Hij zag er anders super uit vanaf de foto's!

 

Ff een hele random vraag tussendoor: spelen jullie eigenlijk een muziekinstrument? :wink2:

 

In mn jonge jaren heb ik verplicht op blokfluitles gezeten :blink: Gelukkig had iedereen heel snel door dat ik en een muziekinstrument geen goede combi is :naughty:

 

Viool, gitaar (heel slecht, dat dan weer wel :naughty:) en ben net begonnen met mondharmonica. :biggrin2:

 

Cool!

Link to comment
Share on other sites

Ahja ok.. maar het leek mij inderdaad dat je het van mij al wist :naughty:

Daarom dat ik me afvroeg of er misschien nog een andere reden achter zat :mf_rosetinted:

 

Maaruhm.. ik duik erin.. het is al 23u voorbij :shocked

Ik ga er zo hard niet uitgeraken morgen... :thumbdown :roftl

 

Byebye beiden :huglove

 

Stiekem stalk ik je. :mf_rosetinted:

 

 

 

 

:roftl:

 

 

Truste!!! (En succes met opstaan morgenochtend. :naughty:)

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

In mn jonge jaren heb ik verplicht op blokfluitles gezeten :blink: Gelukkig had iedereen heel snel door dat ik en een muziekinstrument geen goede combi is :naughty:

 

 

 

Cool!

 

Blokfluit lijkt me ook hopeloos. :naughty:

Misschien ben je wel een talent op de banjo. :mf_rosetinted::roftl:

 

Thanx. :glasses2: ^^

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Jij snapt tenminste wat 'k bedoel! :naughty:

 

Hmm... I'm quite sure about that... :roftl:

 

Hebben anderen daar weleens moeite mee dan? :bleh::naughty:

 

:roftl:

 

Heb je de film "Help!" van The Beatles weleens gezien? Briljant. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Vaak zat :naughty:

 

Nope nooit gezien... De moeite waard?

 

Mensen begrijpen mij ook nooit. :roftl:

 

Yup. Zeker. Als je van droge Britse humor houdt tenminste. En van de Beatles. :naughty:

Je kan m op google video gewoon helemaal vinden. :biggrin2:

Heb m zondag voor t eerst gezien en vandaag nog een keer. T werkt verslavend. Let vooral op George. Hij zegt niet veel, maar hij is super grappig. ^^

Link to comment
Share on other sites

Yup. Zeker. Als je van droge Britse humor houdt tenminste. En van de Beatles. :naughty:

Je kan m op google video gewoon helemaal vinden. :biggrin2:

Heb m zondag voor t eerst gezien en vandaag nog een keer. T werkt verslavend. Let vooral op George. Hij zegt niet veel, maar hij is super grappig. ^^

 

Herinner me er van de week nog eens aan als je wilt, ben nu eigenlijk veels te druk om ook nog film ernaast te gaan kijken :roftl: Klinkt wel leuk overigens!

 

Heb ook nog 2 films van Diana liggen... Onbekeken, moet 'k ook eens tijd voor gaan vrijmaken :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Herinner me er van de week nog eens aan als je wilt, ben nu eigenlijk veels te druk om ook nog film ernaast te gaan kijken :roftl: Klinkt wel leuk overigens!

 

Heb ook nog 2 films van Diana liggen... Onbekeken, moet 'k ook eens tijd voor gaan vrijmaken :blush-anim-cl:

 

Ik zal je er wel aan helpen herinneren. ^^

Nog meer afleiding is idd misschien niet zo handig. :naughty:

 

De kinderen van the Beatles lijken trouwens echt zó veel op ze, dat is niet normaal meer. :shocked:

Maar wel heel cool. :glasses2:

Link to comment
Share on other sites

Ik zal je er wel aan helpen herinneren. ^^

Nog meer afleiding is idd misschien niet zo handig. :naughty:

 

De kinderen van the Beatles lijken trouwens echt zó veel op ze, dat is niet normaal meer. :shocked:

Maar wel heel cool. :glasses2:

 

Ja? "k volg zel eigenlijk niet, dus kan er niks van zeggen :roftl:

 

Wow.. 'k ben al op pagina 6 van de 20... :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ja? "k volg zel eigenlijk niet, dus kan er niks van zeggen :roftl:

 

Wow.. 'k ben al op pagina 6 van de 20... :thumbdown:

 

Ik ook pas sinds net. :naughty: Ik ben ze nu aan t opzoeken. Dhani Harrison lijkt echt sprekend op George. :wub2:

 

Aww! :huglove:

Moet t morgen af?

 

Weet iemand misschien waar je ergens in Nijmegen kaarten kan kopen voor Amsterdam? :blink:

 

Ehm. Nee... GWK kantoor? Postkantoor?

Of anders online via ticketservice.

Link to comment
Share on other sites

Weet iemand misschien waar je ergens in Nijmegen kaarten kan kopen voor Amsterdam? :blink:

 

Grote postkantoren... Anders even op de site van Mojo kijken nara de dichtsbijzijnde verkoopadressen.

 

Aww! :huglove:

Moet t morgen af?

 

Ehmm, ja? :blush-anim-cl: Ik begin ook altijd veeeeels te laat... Leer het echt nooit :roftl: Maar goed dat 'k een nachtmens ben, dan komt het weer helemaal goed :roftl:

 

Is trouwens verbeter een aanvul werk, niet dat je denkt dat 'k nog 14 pagina's moet schrijven :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ehmm, ja? :blush-anim-cl: Ik begin ook altijd veeeeels te laat... Leer het echt nooit :roftl: Maar goed dat 'k een nachtmens ben, dan komt het weer helemaal goed :roftl:

 

Is trouwens verbeter een aanvul werk, niet dat je denkt dat 'k nog 14 pagina's moet schrijven :wink2:

 

Ik begin ook altijd te laat. Eigenlijk is t slecht dat ik alles altijd haal, dan is de druk ook niet groot genoeg om eerder te beginnen. :naughty:

 

Oh, dat scheelt wel ja. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik begin ook altijd te laat. Eigenlijk is t slecht dat ik alles altijd haal, dan is de druk ook niet groot genoeg om eerder te beginnen. :naughty:

 

Same here :blush-anim-cl: Gaat al vanaf de middelbare goed. Maakte toen ook nooit huiswerk :blush-anim-cl: Mahja, je raakt er wel verwent door, al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik nooit veel moeite heb moeten doen om mn vakken te halen... En ook nu met dat afstudeervak, rol er eigenlijk moeiteloos doorheen... En dan te bedenken dat het nog veel makkelijker zou gaan als 'k er wat eerder aan zou beginnen en wat meer tijd in zou stoppen... :naughty: Mahja, dan is er geen druk en gebeurd het dus niet :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Same here :blush-anim-cl: Gaat al vanaf de middelbare goed. Maakte toen ook nooit huiswerk :blush-anim-cl: Mahja, je raakt er wel verwent door, al moet ik heel eerlijk zeggen dat ik nooit veel moeite heb moeten doen om mn vakken te halen... En ook nu met dat afstudeervak, rol er eigenlijk moeiteloos doorheen... En dan te bedenken dat het nog veel makkelijker zou gaan als 'k er wat eerder aan zou beginnen en wat meer tijd in zou stoppen... :naughty: Mahja, dan is er geen druk en gebeurd het dus niet :blush-anim-cl:

 

Lol. Hopelijk blijft t bij mij ook goed gaan. :naughty: Of juist niet. Maar dan heb je de kans dat ik t op geef. :bleh:

 

Wel fijn dat je zelfs door je afstudeervak makkelijk heen rolt! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy