Jump to content

The Dutch Thread (PART 16!)


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

denk het wel hoor tenzij heel nederland mika fan is en dat bericht op myspace heeft gehad :blink:

 

Je weet het nooit...

Nederland gecombineerd met België en waarschijnlijk ook wel Duitse en misschien Franse fans en dan mensen die gewoon overal naartoe gaan.. Hmm...

 

kofmika.jpg

 

Super! :biggrin2:

Moet je alleen oppassen als je hem zou kwijtgeraken dat ze hem niet terug aan Mika bezorgen :naughty:

 

ik heb al maagpijn en keelpijn..:thumbdown:..dus ook nog koppijn?..nee dankje..:bleh:

 

Ach komop, die koppijn kan er dan nog wel bij.. dan ben ik er tenminste vanaf :bleh:

Link to comment
Share on other sites

die is veeeeeeeet! :woot_jump:

 

:naughty:

 

je hebt een mika koffer!!..

:das:

 

Super! :biggrin2:

Moet je alleen oppassen als je hem zou kwijtgeraken dat ze hem niet terug aan Mika bezorgen

 

:bleh::roftl:

 

Ik moet er nog wat andere stickers op plakken :bleh: ik denk wat hartjes en sterren

Link to comment
Share on other sites

Bonsoir!! :punk:

Holaaaa!=D

la la laaaaaaaaaaa

 

lalalala

 

:roftl:

 

gaan we zingen?

11 days, 11 days, la la laaaaaa la laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh la la laaaaa 11 dagen! 11 dagen! 11 dagen...! la la la laaaaaaaaa 11 dagen! :fisch:

 

 

rofl!

Link to comment
Share on other sites

Holaaaa!=D

 

 

gaan we zingen?

11 days, 11 days, la la laaaaaa la laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh la la laaaaa 11 dagen! 11 dagen! 11 dagen...! la la la laaaaaaaaa 11 dagen! :fisch:

 

 

rofl!

 

We zijn er bijnaaa

we zijn er bijnaaa

 

maar nog niet helemaal :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb er gewoon GEEN zin in! :boxed:

Ik wil gaan... maar toch ook weer niet want dan zit ik toch maar te denken, en ik heb afleiding nodig maar hier is ook niet goed want het helpt echt niet en ik ben moe en ik voel me slecht en ik ... pfff ... ik weet het niet :thumbdown:

 

Ik ben op dit moment dus echt geen aangenaam gezelschap, wil me daar toch wel even voor verontschuldigen... (je weet nooit wie ik vandaag nog tegen z'n schenen ga stampen..) :wink2:

Link to comment
Share on other sites

We zijn er bijnaaa

we zijn er bijnaaa

 

maar nog niet helemaal :naughty:

NOG NIET HELEMAAAAAAAAAAAAAAAAL! :woot_jump:

maar wel bijna!

Ik heb er gewoon GEEN zin in! :boxed:

Ik wil gaan... maar toch ook weer niet want dan zit ik toch maar te denken, en ik heb afleiding nodig maar hier is ook niet goed want het helpt echt niet en ik ben moe en ik voel me slecht en ik ... pfff ... ik weet het niet :thumbdown:

 

Ik ben op dit moment dus echt geen aangenaam gezelschap, wil me daar toch wel even voor verontschuldigen... (je weet nooit wie ik vandaag nog tegen z'n schenen ga stampen..) :wink2:

huh? waar heb je het over? :shocked:

Link to comment
Share on other sites

huh? waar heb je het over? :shocked:

 

Dat weet ik zelf niet ...

Alles steekt gewoon tegen op dit moment, echt alles.

En het zou best kunnen zijn dat ik misschien niet zo vriendelijk (of niet) reageer op een bepaald moment en wil me daar alvast voor verontschuldigen.. Ik doe mijn best om lief te zijn, maar je weet nooit :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Dat weet ik zelf niet ...

Alles steekt gewoon tegen op dit moment, echt alles.

En het zou best kunnen zijn dat ik misschien niet zo vriendelijk (of niet) reageer op een bepaald moment en wil me daar alvast voor verontschuldigen.. Ik doe mijn best om lief te zijn, maar je weet nooit :wink2:

 

ah ok :bleh:

maar je doet niet vervelend tegen mij :boxed:

ik vind je wel vriendelijk :original:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy