Jump to content

The Dutch Thread (PART 16!)


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ooh..dat zijn ook lieve honden..hoe heet ze?..en heb je er een foto van?..:naughty:

Ze heet Floortje, ze is een blenheim, en ik heb er geen foto van helaas.

ah ik denk dak die hondjes ook ken, zijn da zo'n kleintjes?

ik heb zo een chow chow ook schattig ze!

 

Ja die zijn best klein ja, ze lijken een beetje op cocker spaniels:naughty:

Link to comment
Share on other sites

bwa da ga wel, der is juist een Tsech bij ons aangekome:thumbdown: die gaat ier dus wel een hele week blijve é

 

srr dat ik onbeleefd ben, maar wat doet een Tsjech in jouw huis? :mf_rosetinted:

 

hellow..

cva?..

idd..leuke pup..

wat heb je gelezen?:blink: ..:bleh:

 

jep

 

Dat je vriendje gaat verhuizen en dat hij met een beetje geluk naar jouw school komt :cool:

 

Ja, gaat wel ... Maar had ik je vandaag al eens niet gesproken? :naughty:

(kwam nu zo net even in mij op )

 

idd, maar toch vraag k het nog eens :roftl:

Link to comment
Share on other sites

idd, maar toch vraag k het nog eens :roftl:

 

Haha ok, maar gewoon om te weten dat ik niet gek aan het worden ben.. :naughty:

(mijn reactie was trouwens als eerste reactie, dacht dat ik je nog niet gezien had vandaag.. maar toen vlak daarna dacht ik weer van wel.. daarmee.. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

srr dat ik onbeleefd ben, maar wat doet een Tsjech in jouw huis? :mf_rosetinted:

 

 

ja da is wa ze, mijn zus heeft een uitwisselingproject en deze week kome de Tsjeche naar ier en later gaan de belge naar daar

maar doorda mijn zus da heeft, zit ik der ook mee

Link to comment
Share on other sites

Haha ok, maar gewoon om te weten dat ik niet gek aan het worden ben.. :naughty:

(mijn reactie was trouwens als eerste reactie, dacht dat ik je nog niet gezien had vandaag.. maar toen vlak daarna dacht ik weer van wel.. daarmee.. :bleh:)

 

a ok :blink:

 

te lang achter de pc gezeten ofzo?

(je klinkt nogal in de war en als ik in de war ben, zit ik ofwel te lang aan de pc, ofwel ben ik verliefd, momenteel is het beide, dus da komt niemeer goe :naughty: )

Link to comment
Share on other sites

a ok :blink:

 

te lang achter de pc gezeten ofzo?

(je klinkt nogal in de war en als ik in de war ben, zit ik ofwel te lang aan de pc, ofwel ben ik verliefd, momenteel is het beide, dus da komt niemeer goe :naughty: )

 

Denk het :naughty:

Beetje schade inhalen hé ... Heb teveel Mika gezien/gehoord/gelezen vandaag .. :roftl:

 

 

(niet dat dat mogelijk is ofzo, maar je moet toch iets de schuld geven :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Wat was er trouwens precies met Zahara aan de hand?:blink: Ik las dat haar moeder iets had geschreven ofzo en dat ze niet meer kon komen omdat er iets was en ze kon het niet zeggen enzo.:shocked: Wat was dat?

 

Weet niet? Maar het klinkt niet zo goed... :boxed:

 

Weet er hier misschien iemand hoe het met Mika z'n bronchitis gaat?

 

Als het zo gaat zoals bij mij komt alles wel in orde :mf_rosetinted::wink2:

 

 

(hoop dat alles ondertussen weer een beetje in orde is..)

Link to comment
Share on other sites

Wat was er trouwens precies met Zahara aan de hand?:blink: Ik las dat haar moeder iets had geschreven ofzo en dat ze niet meer kon komen omdat er iets was en ze kon het niet zeggen enzo.:shocked: Wat was dat?

 

Haar moeder heeft idd gepost. Heeft om privacy redenen niet verteld wat er is, maar wel dat het niet helemaal super gaat met Zahara, en dat ze voorlopig niet online komt. Half maart volgens planning weer. Mocht er iets veranderen dan post haar moeder dat.

Link to comment
Share on other sites

ja da is wa ze, mijn zus heeft een uitwisselingproject en deze week kome de Tsjeche naar ier en later gaan de belge naar daar

maar doorda mijn zus da heeft, zit ik der ook mee

 

Je kan het nu vervelend vinden, maar ik zou het wel leuk vinden. (als die engels of nederlands kan natuurlijk :bleh: )

Want dan leer je meer over zijn/haar cultuur :bleh:

Wij kunnen naar afrika of zuid-amerika met het school, maar dan moet je ook een student van daar een tijd in je huis laten wonen en daar hebben we geen plaats voor. En ik weet niet of ik het aankan om de armoede in die streek te zien :blink: Dus doe ik er maar niet aan mee :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Je kan het nu vervelend vinden, maar ik zou het wel leuk vinden. (als die engels of nederlands kan natuurlijk :bleh: )

Want dan leer je meer over zijn/haar cultuur :bleh:

Wij kunnen naar afrika of zuid-amerika met het school, maar dan moet je ook een student van daar een tijd in je huis laten wonen en daar hebben we geen plaats voor. En ik weet niet of ik het aankan om de armoede in die streek te zien :blink: Dus doe ik er maar niet aan mee :bleh:

 

ja ik heb vorig jaar een italiaanse gehad, en dan zijn we ook naar italië geweest maar het enige da die daar wilde doen was drinke en fuive maar wij wilde wel iets zijn van de streek daar

maar nu zie ik die Tsjech enkel in huis é dus veel cultuur zal er nie bij hore

Link to comment
Share on other sites

Denk het

Beetje schade inhalen hé ... Heb teveel Mika gezien/gehoord/gelezen vandaag ..

 

 

(niet dat dat mogelijk is ofzo, maar je moet toch iets de schuld geven )

 

Ik snap het :naughty:

 

Weet niet? Maar het klinkt niet zo goed...

 

Ik heb er niks van gehoord :blink:

 

Haar moeder heeft idd gepost. Heeft om privacy redenen niet verteld wat er is, maar wel dat het niet helemaal super gaat met Zahara, en dat ze voorlopig niet online komt. Half maart volgens planning weer. Mocht er iets veranderen dan post haar moeder dat.

 

Oei, das al serieus :blink:

Ik hoop dat alles snel in orde komt, wat er ook is gebeurd

 

uhu..het is zeker voor 99%..:bleh:

 

dat is bijna 100%, ik ben super blij voor je :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Haar moeder heeft idd gepost. Heeft om privacy redenen niet verteld wat er is, maar wel dat het niet helemaal super gaat met Zahara, en dat ze voorlopig niet online komt. Half maart volgens planning weer. Mocht er iets veranderen dan post haar moeder dat.

 

Dat klinkt niet zo goed.. Hopelijk komt alles weer snel in orde :original:

 

oei, ik wist da nie da hij ziek is, waar hebbe jullie da gezien

 

Hij is toch altijd ziek? :mf_rosetinted:

 

Neen, in een interview na (of tijdens?) de Brits zei hij dat hij bronchitis had.

Blijkbaar klonk hij toen ook niet goed, maar ik heb het optreden zelf niet gezien..

Link to comment
Share on other sites

Als ie zichzelf dronken kan drinken, zal het allemaal nu wel meevallen:naughty:

 

Lijkt me niet dat je je daar goed voor moet voelen, of goed van gaat voelen... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy