Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

Heb helemaal geen zin eigenlijk, maarja, mijn aanwezigheid is natuurlijk een enorme verlichting voor iedereen daar:mf_rosetinted: Ik zet de depri stemming meteen om in een vrolijk sfeertje. Nouja ik....MIKA, neem LICM mee, hebben we in elk geval prettig gezelschap:das:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nee godzijdank niet. De apotheek waar mammie werkt is aan het verhuizen. Een grote puinhoop. Ze moet gewoon een VOLLE week werken, niet 5 maar 7 dagen. Dus ik ga straks eens even mijn goede daad voor vandaag verrichten.

Ben blij dat we zelf niet verhuizen, dat geintje hebben we drie jaar geleden gehad, er staan nog steeds dozen die niet uitgepakt zijn....:blink:

 

Laat geen flesjes en zo vallen he?? :naughty:

 

Anders zitten straks de verkeerde pilletjes in de verkeerde doosjes..:roftl:

 

Ik ken dat.. van die dozen..:blink:

 

Wel handig als je weer moet verhuizen..:naughty: Hoef je dat niet meer in te pakken..:lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Laat geen flesjes en zo vallen he??

 

Anders zitten straks de verkeerde pilletjes in de verkeerde doosjes..:roftl:

 

Ik ken dat.. van die dozen..:blink:

 

Wel handig als je weer moet verhuizen..:naughty: Hoef je dat niet meer in te pakken..:lmfao:

 

:lmfao:

Je hebt gelijk. Laat maar lekker staan, zit toch alleen maar nutteloze zooi in, schoolboeken enzo. EN met die pilletjes komt t wel goed, die zitten al veilig in de robot. Zou hooguit de doosjes verkeerd weg kunnen leggen, maar dat wordt ook nog tijdig ontdekt:blink: Zou wel een echte Noekie actie zijn zoiets:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Je hebt gelijk. Laat maar lekker staan, zit toch alleen maar nutteloze zooi in, schoolboeken enzo. EN met die pilletjes komt t wel goed, die zitten al veilig in de robot. Zou hooguit de doosjes verkeerd weg kunnen leggen, maar dat wordt ook nog tijdig ontdekt Zou wel een echte Noekie actie zijn zoiets

 

Zou een echte "Sasje actie" zijn..:blink:

 

De verkeerde pilletjes in de doosjes duwen..:fisch:

 

Zou dat de reden kunnen zijn dat ik nog steeds geen werk heb?? :fisch:

 

dacht ik al..die lieven hé..die weten altijd (lang niet altijd maarja) wat we willen..juist..de mika dvd..:mf_rosetinted:

 

Het scheelt dat Thorty en ik bijna dezelfde smaak hebben..:naughty:

 

Dus wat ik leuk vind vind hij ook leuk..:bleh:

 

Alleen een ding is wel jammer.. ik zal nooit een puppy of zoiets liefs van 'm krijgen..:boxed:

Link to comment
Share on other sites

heb je em gevraagd?..:naughty:

Hij was er zelfs bij toen ik m kocht:sneaky2:

Maarja, ik zou ook nooit iets van ene Mariah Carey voor hem kopen. Zou ik uberhaupt nooit doen maargoed......

Ik heb als voorwaarde voor samenwonen een eis gesteld: Dat ik een hond mag. Ik ben opgegroeid met honden en ik mis t vreselijk. Gelukkig vindt hij honden ook leuk, dus dat mag. ALleen nu nog t ras, hij wil een rottweiler, ik absoluut niet. Liefst een Airdeale Terrier of een jachthond, bijvoorbeeld gewoon weer een Heidewachtel. Maar een zwarte Labrador is ook meer dan welkom:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hij was er zelfs bij toen ik m kocht:sneaky2:

Maarja, ik zou ook nooit iets van ene Mariah Carey voor hem kopen. Zou ik uberhaupt nooit doen maargoed......

Ik heb als voorwaarde voor samenwonen een eis gesteld: Dat ik een hond mag. Ik ben opgegroeid met honden en ik mis t vreselijk. Gelukkig vindt hij honden ook leuk, dus dat mag. ALleen nu nog t ras, hij wil een rottweiler, ik absoluut niet. Liefst een Airdeale Terrier of een jachthond, bijvoorbeeld gewoon weer een Heidewachtel. Maar een zwarte Labrador is ook meer dan welkom:mf_rosetinted:

 

Dan nemen jullie toch gewoon een Airdaeleweiler?..:blink:

 

Of een Rottwachtel..:biggrin2:

 

Een labraweiler is anders ook wel lief hoor..:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Zou een echte "Sasje actie" zijn..:blink:

 

De verkeerde pilletjes in de doosjes duwen..:fisch:

 

Zou dat de reden kunnen zijn dat ik nog steeds geen werk heb?? :fisch:

 

 

 

Het scheelt dat Thorty en ik bijna dezelfde smaak hebben..:naughty:

 

Dus wat ik leuk vind vind hij ook leuk..:bleh

 

Alleen een ding is wel jammer.. ik zal nooit een puppy of zoiets liefs van 'm krijgen..:boxed:

 

zit Thorty hier ook op mfc?..

ik moet geen puppy meer krijgen van mijn lief..ik mag er een vn mn pleegouders..:woot_jump:..ik ga er als ik morgen beter ben nog eens langs..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hij was er zelfs bij toen ik m kocht:sneaky2:

Maarja, ik zou ook nooit iets van ene Mariah Carey voor hem kopen. Zou ik uberhaupt nooit doen maargoed......

Ik heb als voorwaarde voor samenwonen een eis gesteld: Dat ik een hond mag. Ik ben opgegroeid met honden en ik mis t vreselijk. Gelukkig vindt hij honden ook leuk, dus dat mag. ALleen nu nog t ras, hij wil een rottweiler, ik absoluut niet. Liefst een Airdeale Terrier of een jachthond, bijvoorbeeld gewoon weer een Heidewachtel. Maar een zwarte Labrador is ook meer dan welkom:mf_rosetinted:

 

zwarte labradors zijn ook lief..die wou ik eerst..maar we vonden niemand die binnenkort een nest zou hebben..en daarom krijg ik nu een golden retriever..:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Dan nemen jullie toch gewoon een Airdaeleweiler?..:blink:

 

Of een Rottwachtel..:biggrin2:

 

Een labraweiler is anders ook wel lief hoor..:wub2:

 

OMG :lmfao: Je bent scherp!

Dat zijn de woordspelingen die ik in goede doen ook maak, maar vandaag zit t er niet in:thumbdown: Ben beetje gaar....

Denk dat ik voor de Labraweiler ga, maar dan wel ruwharig :naughty:

Link to comment
Share on other sites

zit Thorty hier ook op mfc?..

ik moet geen puppy meer krijgen van mijn lief..ik mag er een vn mn pleegouders..:woot_jump:..ik ga er als ik morgen beter ben nog eens langs..:naughty:

 

Ik zal het je sterker vertellen: Thorty en ik zijn het eerste MFC koppel..:naughty:

 

We hebben elkaar hier ontmoet..:wub2:

 

Ik krijg geen puppy van 'm want hij haat dieren..:boxed:

 

Maar dat heeft natuurlijk ook een groot deel met z'n allergie te maken..:blush-anim-cl:

 

We zijn wel pleegouders van een kikker..:roftl:

Link to comment
Share on other sites

OMG :lmfao: Je bent scherp!

Dat zijn de woordspelingen die ik in goede doen ook maak, maar vandaag zit t er niet in:thumbdown: Ben beetje gaar....

Denk dat ik voor de Labraweiler ga, maar dan wel ruwharig :naughty:

 

Uiteraard..:mf_rosetinted:

 

Langharig ziet een beetje vreemd uit..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik zal het je sterker vertellen: Thorty en ik zijn het eerste MFC koppel..:naughty:

 

We hebben elkaar hier ontmoet..:wub2

 

Ik krijg geen puppy van 'm want hij haat dieren..:boxed:

 

Maar dat heeft natuurlijk ook een groot deel met z'n allergie te maken..:blush-anim-cl:

 

We zijn wel pleegouders van een kikker..:roftl:

leuk:thumb_yello:

en euh..heeft die kikker ook een naam?..:mf_rosetinted:

ik denk dat als ik en Tom later samen een dier moeten kiezen..dat dat een fret gaat zijn..:roftl:

Link to comment
Share on other sites

leuk:thumb_yello:

en euh..heeft die kikker ook een naam?..:mf_rosetinted:

ik denk dat als ik en Tom later samen een dier moeten kiezen..dat dat een fret gaat zijn..:roftl:

 

Natuurlijk heeft 'ie een naam..:blink:

 

Spidey..:lmfao:

 

(het was zo'n kikker die tegen het glas aan geplakt zat...:doh:)

Link to comment
Share on other sites

Tering, ik moet echt eens wat aan de chaos in mn fotomappen gaan doen. Nouja aan de chaos in MAM dr fotomappen. Zocht een foto van Faith en mij, das de golden retriever van mn beste vriendin, is nu een jaartje oud en ik heb er hele leuke en mooie foto's van, maarja kan ze niet vinden. Ik ga geen 89 mappen afzoeken. Zij geeft dr foto's nooit namen en sorteert t niet, dus dat is een grote puinzooi. Erg praktisch. Ik zeg niet dat ik erg netjes ben, maar op mn eigen pc heb ik een foto zo gevonden.....

Ben trouwens bang dat ik ervan door moet. Zit ook nog een was in de machine maar die mag lekker tot vanavond wachten.

Ben er vanavond nog effe denk ik, tijdens gtst. En morgenochtend, ik ben geen uitslaper, Gerard wel. Dus mooi dat ik dan even lekker ga forummen:naughty:

Fijne dag verder!!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Tering, ik moet echt eens wat aan de chaos in mn fotomappen gaan doen. Nouja aan de chaos in MAM dr fotomappen. Zocht een foto van Faith en mij, das de golden retriever van mn beste vriendin, is nu een jaartje oud en ik heb er hele leuke en mooie foto's van, maarja kan ze niet vinden. Ik ga geen 89 mappen afzoeken. Zij geeft dr foto's nooit namen en sorteert t niet, dus dat is een grote puinzooi. Erg praktisch. Ik zeg niet dat ik erg netjes ben, maar op mn eigen pc heb ik een foto zo gevonden.....

Ben trouwens bang dat ik ervan door moet. Zit ook nog een was in de machine maar die mag lekker tot vanavond wachten.

Ben er vanavond nog effe denk ik, tijdens gtst. En morgenochtend, ik ben geen uitslaper, Gerard wel. Dus mooi dat ik dan even lekker ga forummen:naughty:

Fijne dag verder!!

:huglove:

moeders..:roftl:

ok..tot vanavond!!..

bye..:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Groetjes, Anouk..:huglove:

 

en veel succes met je foto's..:naughty:

 

 

..ok..maar het blijft een leuke naam..:naughty:

en trouwens het kan erger..:roftl:

 

O ja?? :shocked:

 

We zijn pas 2 keer bij 'm op bezoek geweest trouwens, en we zijn nu al bekend in het reptillium..:blink:

 

Maar ja, dat komt ook een beetje omdat ik elk dier wil knuffelen, denk ik..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Groetjes, Anouk..:huglove:

 

en veel succes met je foto's..:naughty:

 

 

 

 

O ja?? :shocked

 

We zijn pas 2 keer bij 'm op bezoek geweest trouwens, en we zijn nu al bekend in het reptillium..:blink:

 

Maar ja, dat komt ook een beetje omdat ik elk dier wil knuffelen, denk ik..:naughty:

ja..ik en Tom hadden the simpsons movie gekeken..en daarna gingen we naar mn toekomstige pup kijken..en ik had het over een naam voor de pup..en hij kwam aanzetten met spiderpig:doh:..en hij ging hem leren om over het plafond te lopen:blink: ..blijkbaar stonden ik en Tascha hem toen zo verbaasd aan te kijken dat hij niet meer bijkwam van het lachen..:roftl:

Link to comment
Share on other sites

ja..ik en Tom hadden the simpsons movie gekeken..en daarna gingen we naar mn toekomstige pup kijken..en ik had het over een naam voor de pup..en hij kwam aanzetten met spiderpig:doh:..en hij ging hem leren om over het plafond te lopen:blink: ..blijkbaar stonden ik en Tascha hem toen zo verbaasd aan te kijken dat hij niet meer bijkwam van het lachen..:roftl:

 

:lmfao: Ik kan het me helemaal voorstellen..:lmao:

 

Maar mooi dat dat dus niet doorgaat?? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy