Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ja..heel mooi..ben nu nog volop op zoek naar een naam voor de pup..maar alles is beter dan spiderpig..:roftl:

 

Ik geloof je meteen..:naughty:

 

Heay.. wat dacht je van Billy Brown?? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik geloof je meteen..:naughty:

 

Heay.. wat dacht je van Billy Brown?? :roftl:

 

die hadden ze me hier ook al aangeraden..maar zie je het al voor je?..ben je een mika fan..roept daar iemand opeens Billy Brown!!..komt er een golden retriever aangelopen:roftl:..mss gwn Billy fzo..:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hihi thanks! Gaaf! Ik heb ook gerbils. Nu vier mongoolse, een dikstaartje en een Egyptische. Zijn broertje is een maand terug doodgegaan en ik kan geen pups krijgen nu. Ze zijn vrij apart...Gerbils zijn koel! Alleen in een week tijd zijn er twee doodgegaan en eentje vertrouw ik niet nu, die is al oud en ziet er wat mottig uit:thumbdown: Ik heb een complete dierentuin hier :thumb_yello:

 

Hoe oud zijn je gerbils geworden? Ik heb begrepen dat ze nooit erg oud worden, hooguit een jaar of twee.

Heb jij al gefokt met gerbils? Misschien dat wij dat wel eens willen proberen, maar het schijnt best lastig te zijn om een vrouwtje erbij te zetten omdat ze echte territoriumbeestjes zijn.

Hier is een foto van ze: Afbeelding132.jpg

Oh, dat plastic flesje hebben ze niet meer. Ze knaagden het telkens helemaal kapot! We hebben nu een glazen flesje met metalen houder. Erg duur, tegen de 25 euro maar het blijft wel heel.!

Link to comment
Share on other sites

Hoe oud zijn je gerbils geworden? Ik heb begrepen dat ze nooit erg oud worden, hooguit een jaar of twee.

Heb jij al gefokt met gerbils? Misschien dat wij dat wel eens willen proberen, maar het schijnt best lastig te zijn om een vrouwtje erbij te zetten omdat ze echte territoriumbeestjes zijn.

Hier is een foto van ze: Afbeelding132.jpg

Oh, dat plastic flesje hebben ze niet meer. Ze knaagden het telkens helemaal kapot! We hebben nu een glazen flesje met metalen houder. Erg duur, tegen de 25 euro maar het blijft wel heel.!

 

ooh..wat een sgatjes..gerrit en billy..zeker?..:naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

die hadden ze me hier ook al aangeraden..maar zie je het al voor je?..ben je een mika fan..roept daar iemand opeens Billy Brown!!..komt er een golden retriever aangelopen:roftl:..mss gwn Billy fzo..:mf_rosetinted:

 

Ik vind persoonlijk billy brown leuker..:blush-anim-cl:

 

Vooral als die golden retriever helemaal niet bruin is..:lmfao:

 

 

 

Hoi AnnaMariaPetra..:huglove:

 

 

Ooooooh...:shocked: wat een schatjes..:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind persoonlijk billy brown leuker..:blush-anim-cl:

 

Vooral als die golden retriever helemaal niet bruin is..:lmfao:

 

 

 

Hoi AnnaMariaPetra..:huglove:

 

 

Ooooooh...:shocked: wat een schatjes..:wub2:

 

ik ga nog zien welke naam de pup krijgt..:naughty::mf_rosetinted:

en hij heeft een iets donkere vacht dan de andere..

Link to comment
Share on other sites

Hoi allemaal!

Ik ben even aan het spijbelen, hahaha. Ik had me eigenlijk voorgenomen om een lading bolletjes te gaan smeren voor morgen, maar de MFC-magneet is iets te sterk:wink2:

Morgen gaan we naar pretpark Toverland in Sevenum. Mijn moeder en haar vriend worden binnenkort allebei 65 en nemen daarom kinderen en kleinkinderen een dagje mee uit!

 

Hoe is het met alle dutchies en belgjes?

Link to comment
Share on other sites

Hoi allemaal!

Ik ben even aan het spijbelen, hahaha. Ik had me eigenlijk voorgenomen om een lading bolletjes te gaan smeren voor morgen, maar de MFC-magneet is iets te sterk:wink2:

Morgen gaan we naar pretpark Toverland in Sevenum. Mijn moeder en haar vriend worden binnenkort allebei 65 en nemen daarom kinderen en kleinkinderen een dagje mee uit!

 

Hoe is het met alle dutchies en belgjes?

 

Oooh.. Toverland..:shocked:

 

Leeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuk...:woot_jump:

 

mag ik ook mee?? :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Hoi allemaal!

Ik ben even aan het spijbelen, hahaha. Ik had me eigenlijk voorgenomen om een lading bolletjes te gaan smeren voor morgen, maar de MFC-magneet is iets te sterk:wink2:

Morgen gaan we naar pretpark Toverland in Sevenum. Mijn moeder en haar vriend worden binnenkort allebei 65 en nemen daarom kinderen en kleinkinderen een dagje mee uit!

 

Hoe is het met alle dutchies en belgjes?

 

leuk:thumb_yello:..veel plezier morgen dan..:mf_rosetinted:

 

nog altijd ziek..moet overleven op soep, water en beschuiten..:thumbdown:..niet leuk..:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Ik geloof dat de vriend van mijn moeder nog een vrijgezelle zoon heeft, (oh ook een vrijgezelle dochter..) dus misschien moet je het in die hoek zoeken....:wink2::roftl:

 

Ik ben al bezet..:blink::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy