Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

hee

ik ben nieuw hierzoo dus waarschijnlijk ken ik jou nog niet ;)

maar ik heb dus geen vakantie 2 wekengelden al gehad :(

jij wel leuke vakantie gehad?

 

Jaa ik heb wel een leuke vakantie gehad!:roftl:

Ik ben het zusje van xlindee

Ik ga morgen met Linde nog naar onze oma.:naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jaa ik heb wel een leuke vakantie gehad!:roftl:

Ik ben het zusje van xlindee

Ik ga morgen met Linde nog naar onze oma.:naughty:

 

 

ooh oké .. leuk dan weet ik dat ook weer ;)

ik ben al wel een tijdje lid van MFC maar ikheb nog maar net ontdekt om berichtjes te typen.. helaas is mijn engels niet zo best :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ach, hier kun je lekker in je moerstaal kleppen :thumb_yello:

Moet er ook weer even aan wennen om engels te praten, de middelbare school ligt al een tijdje achter me, maar ik lees nog altijd veel engelse literatuur (vraag me niet waarom eigenlijk....)

Ik heb al 4,5 jaar vakantie, zit ziek thuis. Komt mn strot uit, voel me vaak zo nutteloos.....

Link to comment
Share on other sites

Ach, hier kun je lekker in je moerstaal kleppen :thumb_yello:

Moet er ook weer even aan wennen om engels te praten, de middelbare school ligt al een tijdje achter me, maar ik lees nog altijd veel engelse literatuur (vraag me niet waarom eigenlijk....)

Ik heb al 4,5 jaar vakantie, zit ziek thuis. Komt mn strot uit, voel me vaak zo nutteloos.....

 

dat is echt kutt! ik bedoel gewoon vakantie is leuk .. maar ziek zijn niet :thumbdown: wat heb je dan ..?

Link to comment
Share on other sites

Ach, hier kun je lekker in je moerstaal kleppen :thumb_yello:

Moet er ook weer even aan wennen om engels te praten, de middelbare school ligt al een tijdje achter me, maar ik lees nog altijd veel engelse literatuur (vraag me niet waarom eigenlijk....)

Ik heb al 4,5 jaar vakantie, zit ziek thuis. Komt mn strot uit, voel me vaak zo nutteloos.....

 

4 jaar thuis? :blink:

dat lijkt me eerlijk gezegt toch wel saai indd.. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

dat is echt kutt! ik bedoel gewoon vakantie is leuk .. maar ziek zijn niet :thumbdown: wat heb je dan ..?

 

Lang verhaal, staat ergens in het 16e deel van de dutch thread....

Maar het komt er op neer dat ik een afweerstoornis heb en een auto-immuunziekte, dus dat aan de ene kant mn afweer niet werkt en aan de andere kant het beetje afweer dat wel werkt, mijn eigen lichaam aan t afbreken is. Het ergst eraan toe zijn mn longen, die werken op een uitzonderlijk goede dag 60% van wat normaal is bij iemand van mijn lengte, leeftijd en gewicht en op een bukdag nog maar 40-50% :sneaky2: Slik al bijna 5 jaar een hoge dosis prednison maar t werkt eigenlijk niet. Ja, als ik t niet gebruik val ik ongeveer een halve kilo per dag af, krijg ik nog meer ontstekingen enzo maar anderen met sarcoidose hebben niet eens medicijnen nodig :thumbdown: Het ergste vind ik dat de artsen in t ziekenhuis in Dordt nooit naar me geluisterd hebben en ongeveer 4 jaar lang een overduidelijk zichtbaar probleem op mn longfoto's genegeerd hebben. Nu ben in in het LUMC en azM onder behandeling, daar luisteren ze wel naar patienten :thumb_yello: Probeer nu een nieuw medicijn, hoop zo dat t werkt, al haalt t alleen de 'scherpe kantjes' maar af van de pijn en de vermoeidheid. Beter worden kan niet meer, maar als t alleen maar een stukje makkelijker zou gaan om normaal te functioneren. Heb de HBO-V gedaan maar mag en kan nooit als verpleegkundige aan de slag....

Maar die nieuwe medicijnen gaan vast heeeeeeel goed werken :wink2:

Heb op dit moment ook een beetje schijt aan dat ziekzijn, ga in maart naar Anouk en in juli 2x naar Mika. Ik weet nu al dat ik daar helemaal kapot van ga, maar pech. Heb lang genoeg stilgezeten, ik wil ook weleens wat leuks. Mn laatste concert was in februari 2007, Snow Patrol. Was gaaf en ik wil MEER!! Zeker omdat ik Mika in november aan mn neus voorbij zag gaan door een stomme longontsteking, werd op 10 nov opgenomen en kon mn kaarten dus weggeven :sneaky2::thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ik vrees dat het zo ongeveer tijd wordt om te gaan :shocked:

Vind dat vriendlief nu zo langzaam aan zn nest wel uit kan komen (hoewel.... des te langer ik achter de pc heb:naughty: ) want ik ga dus mooi niet in mn eentje boodschappen doen:sneaky2: En eer hij klaar is met douchen enzo.... Nouja, ga m er nu uitschoppen, dan heb ik nog wel een half uurtje :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy