Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ummhhh, ja, dat ik zometeen moet stoppen omdat m'n moeder binnen kwam.. :boxed: Op dat moment haat ik der echt! :naughty: :naughty:

Achjaa.. xD

 

Maar dan mis je het verslag? :boxed:

 

En waar is iedereen?! Het is zaterdagavond ... en het is hier doodstil :boxed:

Link to comment
Share on other sites

In tussentijd niemand nog iets te vertellen? :bleh:

 

Heb ruzie gehad met mijn moeder en broertje

Ben vandaag 2 keer weggelopen

ben op het politie bureau geweest

Heb a 2 dagen niks gegeten

 

en voorderest gaat het echt briljant hier :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

En waar is iedereen?! Het is zaterdagavond ... en het is hier doodstil :boxed:

 

Zal ik dan maar vast een deel posten?

 

Nahja, dan beginnen we maar bij het begin denk ik? :biggrin2: Ben echt zó slecht in dit soort dingen...

 

Zondagavond Blue opgepikt van de trein, die zou bij mij blijven logeren omdat ze vanaf haar niet op tijd op schiphol kon komen. We waren allebei zo stuiterig dat we maar bleven kleppen, en uiteindelijk denk ik een uur of 2 a 3 geslapen hebben? Mahja, who gives a f*ck... ‘s Ochtends weer vroeg op om op tijd op schiphol te zijn, ging allemaal soepeltjes dus we hadden tijd genoeg. Vlucht verliep ook prima, gelukkig zette mijn vliegtuigpech niet door dit keer.

Om 10 uur locale tijd kwamen we ongeveer aan in Londen, snel uitgezocht waar we moesten zijn en hoe we daar konden komen. Spullen gedropt bij het hostel en daarna na de venue gegaan. Daar waren we rond 12 uur en we waren 34 en 35 in Q. Venue organiseerde de boel goed, en plaatsten hekken op zo’n manier dat de Q smal bleef en goed georganiseerd, echt heel prettig gedaan. Tussen de tijd van aankomst en het opengaan van de deuren met een hoop mensen gebabbeld. Echt heel leuk om wat gezichten aan namen te kunnen binden, en mensen die ik in december ontmoet heb weer te zien! Ondanks dat ik eigenlijk heel verlegen ben viel het me alles mee en was iedereen echt heel lief en vriendelijk! Hurray voor de MFC :wink2: Rond een uur of 4/5 kwam John langs, vroeg hoe het ging in de queue en vertrok weer. Later zagen we Cherisse en weer later Saranyde langs komen lopen. Luke (of was het nou Martin) kwam langs in een zwarte sportwagen... Mika niet zien arriveren. Een tijdje later kwamen Luke, Cherisse en Saranyde nog wat babbelen met de wachtende MFCers, echt heel lief van ze! Toen de deuren open gingen bleef iedereen rustig, er werd nauwelijks geduwd, erg goed dus!!

Ik ben eerste rij aan de kant van Mikey beland, naast Rose-pinguin. Achteraf niet zo’n hele goed keus, maar dat achteraf. Stond zo ver aan de kant dat ik voor een van de boxen stond en maar een deel van de stage kon zien. Ondanks dat toch een leuke tijd gehad met Rose! Helaas was Mika niet al te best bij stem en was het een beetje teleurstellend, waarschijnlijk meer omdat ik er meer van verwacht had dan dat het echt slecht was... Publiek leek ook niet echt in de stemming te zijn. Support act was Palladium, die blijven super, en heb die avond meer van hen genoten dan van Mika, maar dat heeft de andere avonden meer dan goed gemaakt :wink2: Rose belde dcdeb tijdens stuck in the middle, en die zong zo hard mee dat we haar konden horen als we de foon bij ons hielden, en dat terwijl de hele zaal uit zn dak ging! Tijdens Lollipop werden er geen fans on stage getrokken. Wel gleed Saranyde uit en viel, bleef een tijdje liggen maar zong wel door. Gelukkig bleek achteraf dat ze zich geen pijn gedaan had, alleen dr trots was gekrenkt...

 

......

Link to comment
Share on other sites

Ik heb geen idee waar iedereen is:boxed:

 

Ik ga er ook vandoor. Ik slaap al slecht enzo, en heb erge wallen en last van mn ogen.

Doei:huglove:

 

:tears:

 

Byebye..

 

Heb ruzie gehad met mijn moeder en broertje

Ben vandaag 2 keer weggelopen

ben op het politie bureau geweest

Heb a 2 dagen niks gegeten

 

en voorderest gaat het echt briljant hier :mf_rosetinted:

 

Ohw :boxed:

 

Zal ik dan maar vast een deel posten?

 

 

Goed idee :bleh:

 

Is leuk om te lezen :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Maar dan mis je het verslag? :boxed:

 

En waar is iedereen?! Het is zaterdagavond ... en het is hier doodstil :boxed:

 

Jaa, indd! Ik mis het verslag! :shocked: Daar zeg je wat... ! :shocked: :shocked: Morgen dan maar.. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Jup, het moment is aangebroken ..

DAT IK NAAR BED MOET! :boxed:

Aahh, mense kinderen, ben niet moe! :roftl:

Ik ga nog maar wat tekenen!

Spreek jullie morgen wel weer, I think! :mf_rosetinted:

 

BYE EVERYONE!:winksmiley02:

 

Byebye :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Jup, het moment is aangebroken ..

DAT IK NAAR BED MOET! :boxed:

Aahh, mense kinderen, ben niet moe! :roftl:

Ik ga nog maar wat tekenen!

Spreek jullie morgen wel weer, I think! :mf_rosetinted:

 

BYE EVERYONE!:winksmiley02:

byebyebyebye

Link to comment
Share on other sites

Dinsdag rond een uur of 11 bij de venue, nummer 41 ¾ :biggrin2: Er waren dubbele nummers uitgedeeld, en zelfs 41 ½ was al bezet, dus vandaar dat ik 41 ¾ werd. Patricia, Ingrid en Babs waren er al een tijdje, erg leuk om jullie eens in het echt te zien en te spreken! En wat ontzettend zonde dat Diana er niet kon zijn... Weet iemand hoe het nu met haar gaat? Anyway, weer een hoop mensen gesproken, later kwam Nederlandse Shady ook aan, erg gezellig allemaal! John had Kata een bonnetje gegeven om lollies te kopen, en later heeft iedereen nog warme chocomel gekregen, erg lief van hem! Martin zien arriveren, zo kreupel als wat. Bleek dat hij last had van een knie, en eigenlijk geopereerd moest worden, maar dat hij de laatste optredens belangrijker vond.

 

Queueing was niet zo relaxed als maandag, mensen probeerden zich er constant in te proppen, en de mensen voorin kregen nauwelijks lucht. Ook stonden er mensen zonder nummer vooraan... Aurelien wierp zich op om de queue te organiseren. Met een aantal mensen hebben we de hele massa een paar passen terug weten te laten zetten, en daarna was er ruimte om de mensen met nummers naar voren te halen en de mensen zonder nummer terug te sturen. Dit werkte wonder boven wonder best goed! Security stond erbij en keek erna... Het was onze eigen keus om zo vroeg te komen zeiden ze, en we konden geen plek in de queue behouden als we naar het toilet wilden ofzo. However, het kwam goed, maar net dankzij de security guys. Zodra de deuren open gingen een hoop geduw, en een strenge controle.

Dit keer 2nd row aan Martin zijn kant, goede plek om alles te kunnen volgen. Jelle als support act, deed me niks, vind Palladium veel beter! Was wel leuk om te zien hoe Andy compleet uit zn dak ging op Jelle haar muziek, hopelijk heeft iemand dat gefilmd! Later vertelde hij dat hij Jelle vond zoals wij Mika vonden :biggrin2:.

 

Mika was goed, vol met energie en lekker stuiterend, stukken leuker om naar te kijken dan de dag ervoor!! Net als maandag had hij violisten en trompetten bij een aantal nummers. Bij How much do you love me ging het mis, Saranyde dacht dat Missionairy man kwam en was weg om zich om te kleden, kwam daarna weer terug stage op gerend, zichzelf nog half aankledend... Achteraf bleek dat Over my shoulder op de playlist stond, maar die is niet gespeeld. Tijdens Love today greep Mika Grey Skelly vast en zoende hem, hilarisch om te zien en het publiek ging uit zn dak! Drum sessie was super als altijd! Dit keer werden tijdens Lollipop wel mensen on stage getrokken, maar dat ging niet echt goed, ze leken Mika te bespringen, en die verdween dan ook heel snel van het podium...

Dit keer deed hij wel cadeaus aanpakken na afloop, maar dat verliep rommelig. Mensen die vooraan stonden bleven vooraan staan waardoor de rest helaas geen kans kreeg om hem te spreken of wat te geven... So be it...

 

Woensdag de dag zonder gig, lekker rustig! Met Blue Camden in geweest, blijft een geweldige plek. Het leek erop dat het gedeelte waar brand was aan de “goede kant” van het spoor is geweest, en niet de markt zelf getroffen heeft, gelukkig. Daarna de hoofdstraat ingeweest, Hamleys opgezocht waar ik 2 leuke kuiken piep knuffeltjes gekocht heb :wub2: Zó schattig! Daarna werden we door Heaschen gebeld dat Shady haar portemonnee gejat was... Met Shady meegeweest aangifte doen, echt zo sneu voor haar! Toen dat gebeurd was zijn we met een aantal naar bar 38 geweest en daar nog de hele avond gezellig gebabbeld enzo, echt super gezellig!

 

............

Link to comment
Share on other sites

:biggrin2: Jammer van Shady haar portemonnee :thumbdown:

En wat was er met Diana? Ik weet van niks.. Volgens mij heb ik wat gemist :boxed:

 

Vind het wel jammer dat de mensen zo moeilijk gaan doen.. voordringen, Mika bespringen, anderen geen kans geven .. Pff :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Dinsdag rond een uur of 11 bij de venue, nummer 41 ¾ :biggrin2: Er waren dubbele nummers uitgedeeld, en zelfs 41 ½ was al bezet, dus vandaar dat ik 41 ¾ werd. Patricia, Ingrid en Babs waren er al een tijdje, erg leuk om jullie eens in het echt te zien en te spreken! En wat ontzettend zonde dat Diana er niet kon zijn... Weet iemand hoe het nu met haar gaat? Anyway, weer een hoop mensen gesproken, later kwam Nederlandse Shady ook aan, erg gezellig allemaal! John had Kata een bonnetje gegeven om lollies te kopen, en later heeft iedereen nog warme chocomel gekregen, erg lief van hem! Martin zien arriveren, zo kreupel als wat. Bleek dat hij last had van een knie, en eigenlijk geopereerd moest worden, maar dat hij de laatste optredens belangrijker vond.

 

Queueing was niet zo relaxed als maandag, mensen probeerden zich er constant in te proppen, en de mensen voorin kregen nauwelijks lucht. Ook stonden er mensen zonder nummer vooraan... Aurelien wierp zich op om de queue te organiseren. Met een aantal mensen hebben we de hele massa een paar passen terug weten te laten zetten, en daarna was er ruimte om de mensen met nummers naar voren te halen en de mensen zonder nummer terug te sturen. Dit werkte wonder boven wonder best goed! Security stond erbij en keek erna... Het was onze eigen keus om zo vroeg te komen zeiden ze, en we konden geen plek in de queue behouden als we naar het toilet wilden ofzo. However, het kwam goed, maar net dankzij de security guys. Zodra de deuren open gingen een hoop geduw, en een strenge controle.

Dit keer 2nd row aan Martin zijn kant, goede plek om alles te kunnen volgen. Jelle als support act, deed me niks, vind Palladium veel beter! Was wel leuk om te zien hoe Andy compleet uit zn dak ging op Jelle haar muziek, hopelijk heeft iemand dat gefilmd! Later vertelde hij dat hij Jelle vond zoals wij Mika vonden :biggrin2:.

 

Mika was goed, vol met energie en lekker stuiterend, stukken leuker om naar te kijken dan de dag ervoor!! Net als maandag had hij violisten en trompetten bij een aantal nummers. Bij How much do you love me ging het mis, Saranyde dacht dat Missionairy man kwam en was weg om zich om te kleden, kwam daarna weer terug stage op gerend, zichzelf nog half aankledend... Achteraf bleek dat Over my shoulder op de playlist stond, maar die is niet gespeeld. Tijdens Love today greep Mika Grey Skelly vast en zoende hem, hilarisch om te zien en het publiek ging uit zn dak! Drum sessie was super als altijd! Dit keer werden tijdens Lollipop wel mensen on stage getrokken, maar dat ging niet echt goed, ze leken Mika te bespringen, en die verdween dan ook heel snel van het podium...

Dit keer deed hij wel cadeaus aanpakken na afloop, maar dat verliep rommelig. Mensen die vooraan stonden bleven vooraan staan waardoor de rest helaas geen kans kreeg om hem te spreken of wat te geven... So be it...

 

Woensdag de dag zonder gig, lekker rustig! Met Blue Camden in geweest, blijft een geweldige plek. Het leek erop dat het gedeelte waar brand was aan de “goede kant” van het spoor is geweest, en niet de markt zelf getroffen heeft, gelukkig. Daarna de hoofdstraat ingeweest, Hamleys opgezocht waar ik 2 leuke kuiken piep knuffeltjes gekocht heb :wub2: Zó schattig! Daarna werden we door Heaschen gebeld dat Shady haar portemonnee gejat was... Met Shady meegeweest aangifte doen, echt zo sneu voor haar! Toen dat gebeurd was zijn we met een aantal naar bar 38 geweest en daar nog de hele avond gezellig gebabbeld enzo, echt super gezellig!

 

............

 

Was ook super leuk om jou te spreken hoor:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

hoihoihoihoihoihoihoi..en..hoi..:woot_jump:

alles goed hier?..:mf_rosetinted:

ben juist trg van de pups:bleh:..

 

Haai :mf_rosetinted:

 

Hier alles super.

Met jou? Ook goed zeker? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Donderdagochtend queuend doorgebracht op de Nederlandse ambassade samen met Blue en Shady... Helaas zat ook haar ID kaart in de portemonnee dus had ze een nood document nodig om terug naar Nederland te kunnen vliegen de volgende dag. Jee, wat zijn ze traag daar zeg... Maar uiteindelijk leek alles goed te komen en zijn we naar de venue vertrokken. Madness... We waren er om 12 uur en waren nummer 75! Bleek dan mensen vanaf 1:15 s NACHTS al aan het queuen waren :blink: Anderen waren er al om 5 uur.... Anyhow, het nummersysteem was uitgebreid met een boekje waaruit tickets gescheurd konden worden omdat de dag ervoor mensen zelf nummers op hun hand hadden geschreven en zo vrijwel vooraan belandden... Dit was dus wat omslachtig, maar uiteindelijk wel beter.

 

Op een moment gingen we met een groepje even een “toiletbreak” houden toen we gebeld werden dat we onmiddelijk terug moesten komen omdat John backstagepassen aan het uitdelen was. Natuurlijk waren we daarvoor te laat... Helaas, but so be it. Later heeft Avoca met Mika gesproken toen hij arriveerde en die was niet zo gelukkig met de gang van zaken en zou kijken wat hij kon doen. Weer later kwam Allegra langs de queue namen verzamelen van MFCers die geen bandje hadden gekregen. Uiteindelijk hebben we alsnog een bandje gekregen, zelf een met onze naam erop :wink2:

Weer een hoop mensen die zich ertussen wilden duwen in de queue, en weer Aurelien die super werk heeft verricht om dat ongedaan te krijgen, echt, die gozer verdiend een MFC award!

 

Het doorlaten van de mensen bij het openen van de deuren was dit keer veel beter, mensen werden in groepjes doorgelaten en er werd nauwelijks geduwd! Later heb ik gehoord dat Freddie zich hiervoor ingezet heeft, good job! Mijn positie was hetzelfde als dinsdag, 2nd row Martins kant, was goed bevallen dinsdag :wink2:. Support act waarvan ik de naam niet meer weet was acceptabel, beter dan Jelle, slechter dan Palladium. Zeker de tweede helft was eigenlijk geeneens slecht!

 

Mika was echt geweldig! Hij vertelde in het begin al dat dit de laatste was van 19 maanden touren en dat hij écht lol wilde hebben, en dat is wel gelukt! Zo bruisend, sparklend en vol met energie, geweldig!! Dinsdag was goed, maar dit was nog 100x beter!!! Kleine details zoals een trompet solo maakte het net even anders dan anders. Voor Happy ending greep Mikey de microfoon en bedankte namens de band Mika voor een geweldige tour. Daarna kreeg hij bloemen, echt zo ontroerend om te zien. De hug die hij daarna van Cherisse kreeg was ook super!! Drum sessie tijdens love today leek langer en uitdagender dan ooit! Hij kwam terug in een nieuw shirt met Grace Kelly, en hij droeg Sariflors shirt, zo gaaf!!! Tijdens Lollipop weer fans on stage, dit keer wel leuk, iedereen had lol en zo hoort het ook te zijn. Goed om te zien dat het dus tóch ook zo kan! Hij deed relax als encore... Of eigenlijk deden wij relax, daarna startte hij opnieuw :biggrin2:.

 

Daarna afterparty... Tijdens het wachten leidde Aurelien de fransen met Love today, waarna de rest insprong. Stom toevallig kwam toen de band binnen gevolgd door Mika... Hun gezichten waren echt geweldig! Mika hield een “speech” waarin hij ons bedankte voor de steun de afgelopen 19 maanden en informeerde waar iedereen vandaan kwam. Hierna gaf hij aan de zaal rond te gaan om met mensen te babbelen. Helaas mislukte dit omdat mensen om hem heen bleven staan en niet meer weg gingen. Ik heb de kans gekregen om even een paar woorden te brabbelen en een handtekening voor Bienie te krijgen!! Hij vond het vervelend voor haar dat ze er zelf niet kon zijn, gaf graag een handtekening en ik moest hem echt aan haar geven en niet voor mezelf houden :biggrin2:. Mocht zelfs nog een foto met hem, daarna ben ik weg gegaan om met andere MFCers te praten. Ben echt super blij die kans gekregen te hebben!!

Iets later werd ik onder de voet gelopen door Saranyde (zo klein ben ik toch niet dacht ik?) en grepen we elkaar vast om overeind te blijven... Ik was eigenlijk te verlegen om naar ze toe te stappen en met ze te praten, maar nu moest ik wel. Heb haar gevraagd of ze zich geen pijn gedaan had maandag, gelukkig had ze dat niet, en was alleen haar trots gekrenkt... Poor girl...

 

After all... Gemengde gevoelens over de afterparty. Ik denk persoonlijk dat het niet zo dramatisch was als in de threat erover geschetst wordt. Dat Mika vertrok had (ook?) te maken met het feit dat de venue ging sluiten. Ok, het ging misschien niet zoals direct de bedoeling was, maar denk dat het ook een beetje naief was om te denken dat dat ging lukken met zoveel mensen... Misschien dat het ook te maken heeft met welke verwachtingen je er in ging... Ik verwachtte er niks van, en dan is het al snel goed. Als je een hoop verwacht kan het denk ik alleen maar tegenvallen. Hoe dan ook, ik ben blij voor mezelf, en vind het erg jammer voor de mensen die het tegen vonden vallen... Weet niet wat ik er verder over moet zeggen...

 

Na vannacht en vandaag de thread over de afterparty gelezen te hebben weet ik nog minder wat ik er van moet vinden dan eerst. Moet ik me schuldig voelen dat ik wel de kans kreeg maar anderen niet? Had ik daar uberhaupt moeten zijn aangezien Mika verwachtte alleen bekende gezichten te zien en ik hem nog nooit gemeet had? Ben ik verkeerd geweest omdat ik een foto en handtekening kon krijgen? Ik weet het niet meer... Die Thread heeft me het gevoel gegeven dat ik me opgedrongen heb, terwijl ik van mezelf weet dat dat absoluut niet het geval is geweest. Dat de mensen die een foto of wat dan ook hebben zich hebben omgedrongen en tot de “stalkende” mensen behoord hebben, en dat de mensen die niks hebben gekregen de “goede” fans zijn... Die indruk krijg ik een beetje van de thread, en daar voel ik me niet lekker bij... Misschien is het niet zo zwart wit? Maar daar lijkt niemand bij stil te staan? Hoe dan ook... Ik weet niet goed wat ik van de afterparty moet denken, en al helemaal niet van de thread die erover loopt. Ga me daar ook niet meer mee bemoeien, voel me er alleen maar schuldig door en denk niet dat dat de bedoeling is ervan!

 

Ik denk dat we met zn allen blij moeten zijn dat dit uberhaupt gebeurd is, en het als een eer moeten beschouwen dat we als fanclub ervoor zijn uitgenodigd. Ook denk ik dat het niet zo dramatisch was als de lopende thread doet vermoeden. Ok, Mika was moe aan het eind, logisch na een gig en dan een meet and greet afterparty, maar ik denk niet dat het zo teleurstellend was voor hem dat zoiets nooit meer gebeurd. Denk wel dat een volgende keer meer georganiseerd zal zijn, en dat dat voor alle partijen goed gaat zijn!

Link to comment
Share on other sites

 

......

 

Daarna afterparty... Tijdens het wachten leidde Aurelien de fransen met Love today, waarna de rest insprong. Stom toevallig kwam toen de band binnen gevolgd door Mika... Hun gezichten waren echt geweldig! Mika hield een “speech” waarin hij ons bedankte voor de steun de afgelopen 19 maanden en informeerde waar iedereen vandaan kwam. Hierna gaf hij aan de zaal rond te gaan om met mensen te babbelen. Helaas mislukte dit omdat mensen om hem heen bleven staan en niet meer weg gingen. Ik heb de kans gekregen om even een paar woorden te brabbelen en een handtekening voor Bienie te krijgen!! Hij vond het vervelend voor haar dat ze er zelf niet kon zijn, gaf graag een handtekening en ik moest hem echt aan haar geven en niet voor mezelf houden :biggrin2:. Mocht zelfs nog een foto met hem, daarna ben ik weg gegaan om met andere MFCers te praten. Ben echt super blij die kans gekregen te hebben!!

Iets later werd ik onder de voet gelopen door Saranyde (zo klein ben ik toch niet dacht ik?) en grepen we elkaar vast om overeind te blijven... Ik was eigenlijk te verlegen om naar ze toe te stappen en met ze te praten, maar nu moest ik wel. Heb haar gevraagd of ze zich geen pijn gedaan had maandag, gelukkig had ze dat niet, en was alleen haar trots gekrenkt... Poor girl...

 

....

 

 

:woot_jump:

 

fotogeg48ryews1.jpg

 

:wub2:

 

Je bent nog vergeten te vermelden dat je tijdens de gig voortdurend lastiggevallen werd door vervelende smsjes van steeds dezelfde persoon :naughty::bleh:

 

Maar fijn dat de gigs zo super waren! :biggrin2:

En ik hoop dat de rest niet teveel gevolgen gaat hebben .. Ik zou zeggen: denk er niet meer teveel over na ..

Maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd..

 

Bedankt voor alles!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy