Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

Je bent nog vergeten te vermelden dat je tijdens de gig voortdurend lastiggevallen werd door vervelende smsjes van steeds dezelfde persoon :naughty::bleh:

 

Maar fijn dat de gigs zo super waren! :biggrin2:

En ik hoop dat de rest niet teveel gevolgen gaat hebben .. Ik zou zeggen: denk er niet meer teveel over na ..

Maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd..

 

Bedankt voor alles!

 

Super dat je er blij mee bent!!

 

Enne, ik weet niet wie wie heeft gestalkt tijdens de gig :bleh:

 

Ik ben er eigenlijk zo goed als van overtuigd dat de rest geen gevolgen gaat hebben.... En zowel, tsja, dan doe je er nu niks meer aan... So be it, and life and let life...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Super dat je er blij mee bent!!

 

Enne, ik weet niet wie wie heeft gestalkt tijdens de gig :bleh:

 

Ik ben er eigenlijk zo goed als van overtuigd dat de rest geen gevolgen gaat hebben.... En zowel, tsja, dan doe je er nu niks meer aan... So be it, and life and let life...

 

Jij bracht tenminste leuk nieuws .. ik bracht uhm .. niks interessants? :naughty::roftl:

 

Ik heb wat schrik voor de onderlinge banden van de members hier.. dat er misschien vaker ruzie gaat komen ofzo.. weet het niet goed .. En ook gewoon voor de concerten in de toekomst, dat je er al supervroeg moet zijn en dan nog niet vroeg genoeg bent voor een goed plaatsje, dat hij niet meer naar buiten komt omdat het gewoon niet meer te doen is, ... (maar dat laatste heb ik wel al langer schrik voor).

Link to comment
Share on other sites

Ik heb wat schrik voor de onderlinge banden van de members hier.. dat er misschien vaker ruzie gaat komen ofzo.. weet het niet goed .. En ook gewoon voor de concerten in de toekomst, dat je er al supervroeg moet zijn en dan nog niet vroeg genoeg bent voor een goed plaatsje, dat hij niet meer naar buiten komt omdat het gewoon niet meer te doen is, ... (maar dat laatste heb ik wel al langer schrik voor).

 

Nah, denk dat het wel meevalt, zoals je zelf al zei, na het weekend zal het wel rustiger worden.

 

En het naar buiten komen... hij zal toch moeten vertrekken :roftl: Nee, snap wat je bedoeld, maar denk dat dat ook nog best mee gaat vallen voorlopig. Voor zover ik kon beoordelen was 90% MFCer die op hem wachtte, en deze gigs waren er extreem veel MFCers...

Link to comment
Share on other sites

ZJ's vriend hier! Zahara's moeder heeft me gevraagd hier nog even een berichtje te plaatsen voordat Zahara terugkomt.

 

**Ik wil jullie vragen om Zahara niet te 'bombarderen' met vragen over haar ziekenhuis bezoek wanneer zij terugkomt. Wat er is gebeurt is moelijk genoeg. Voor haar omgeving, maar ook voor haarzelf. Ik hoop dat jullie begrijpen dat Zahara misschien niet openlijk over de laatste paar dagen (en de gebeurtenissen die daarop plaatsvonden) wil praten.

 

Vr. gr.

 

de moeder van Zahara**

 

Verder heb ik eigenlijk ook niets meer te melden

Link to comment
Share on other sites

Ok, we zullen er rekening mee houden :original:

Maar gaat het dan niet overkomen alsof we totaal niet geïnteresseert zijn en het ons niet uitmaakt wat er met haar gebeurd ofzo? Want dat lijkt me natuurlijk ook niet plezant..

Link to comment
Share on other sites

Ok, we zullen er rekening mee houden :original:

Maar gaat het dan niet overkomen alsof we totaal niet geïnteresseert zijn en het ons niet uitmaakt wat er met haar gebeurd ofzo? Want dat lijkt me natuurlijk ook niet plezant..

 

Als zij er zelf over wil praten, is het misschien handig om een luisterend oor te bieden. Maar zolang zij er zelf niet over begint, is het beter dat niemand dat doet. Voor zover ik Zahara ken, wil ze alles zo snel mogelijk vergeten.

Link to comment
Share on other sites

Als zij er zelf over wil praten, is het misschien handig om een luisterend oor te bieden. Maar zolang zij er zelf niet over begint, is het beter dat niemand dat doet. Voor zover ik Zahara ken, wil ze alles zo snel mogelijk vergeten.

 

Ok, dan komt dat zeker in orde :original:

Het was gewoon even voor de zekerheid, omdat niet iedereen daar hetzelfde mee omgaat :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Jawel, wel grappig

 

 

 

Vertel!!!!

 

Wie we hier hebben! :biggrin2:

 

Hoe was het? :mf_rosetinted:

 

ok, ik al proberen zo veel mogelijk te vertellen, maar ik ben moe moe moe dus vet zal het niet zijn=D

 

We waren tegen 1u in Londen, maar eenmaal in het hotel bleek onze kamer nog niet klaar te zijn!! we konden en pas in rond half3 ofzo en daarma waren we pas om half5 in Brixton.. eenmaal in de rij stonden we toevallig bij 2 hollanders (een man en vrouw, iemand van jullie? ik weet het niet:roftl: ). maarja zij hadden afterpartybandjes:shocked: terwijl zij nummer 110 ofzo hadden en wij 120 (er net naast gegrepen dus).. het was wel heel gezellig vond ik in die wachtrij, ik heb met veel vriendelijke mensjes gebabbeld enzo=) en inderdaad, wat aurelien deed was echt heel goed vond ik! inderdaad die verdienteen MFCaward, ook al post die niet zo veel, die doet zoveel=)

ik ben op de tweede rij beland (wat niet zo slecht is) achter haesche en andere MFCers. maar ik was zo verlegen, eerik tegen die durfde praten was het concert al bijna begonnen!! maar het waren allemaal lieve mensjes, die MFCers! het waren (denkik) geen mikafans die zo hardcorefans waren.. er stonden er zo twee in mijn buurt en dat was echt niet leuk. echt niet. die waren gek! maarjaa dat kon mn avond toch niet verpesten^^ Ik heb wel 1down moment gehad: ik stond zo tamelijk in het midden op de tweede rij en mn mama en broertje helemaal links op e eerste rij. en tijdens lollipop zie ik plots mn moeder op dat podium dansen tussen al de leukste MFCers:shocked: ik heb gewoon niet van dat liedje kunnen genieten.. ookal wou ik dat zo graag want ik was best wel blij voor haar.. maar ik kon de jaloezie gewoon niet tegenhouden, snapje? daar sta je dan als grootste mikafan van het gezin tussen die hardcore fans te kijken hoe je moeder op het podium tussen mika en al die leuke mensen staat te dansen.. ik heb daarjuist in de auto naar mika geluisterd op mn iPod en raar genoeg skipte ik lollipop (wat normaal 1 van mn favorieten was).. ik kon er gewoon niet nar luisteren, best wel stom eigenlijk.. maar al bij al was het natuurlijk zalig om op mika's concert te zijn!!

(straks de rest)

Link to comment
Share on other sites

ZJ's vriend hier! Zahara's moeder heeft me gevraagd hier nog even een berichtje te plaatsen voordat Zahara terugkomt.

 

**Ik wil jullie vragen om Zahara niet te 'bombarderen' met vragen over haar ziekenhuis bezoek wanneer zij terugkomt. Wat er is gebeurt is moelijk genoeg. Voor haar omgeving, maar ook voor haarzelf. Ik hoop dat jullie begrijpen dat Zahara misschien niet openlijk over de laatste paar dagen (en de gebeurtenissen die daarop plaatsvonden) wil praten.

 

Vr. gr.

 

de moeder van Zahara**

 

Verder heb ik eigenlijk ook niets meer te melden

 

ok is goed. ik ben allesinds bij dat ze snel weer naar huis mag!

Link to comment
Share on other sites

Als zij er zelf over wil praten, is het misschien handig om een luisterend oor te bieden. Maar zolang zij er zelf niet over begint, is het beter dat niemand dat doet. Voor zover ik Zahara ken, wil ze alles zo snel mogelijk vergeten.

 

We zullen het respecteren! Ik denk dat we allemaal allang blij zijn dat het weer zo goed met heer gaat dat ze weer terug komt.

 

ok, ik al proberen zo veel mogelijk te vertellen, maar ik ben moe moe moe dus vet zal het niet zijn=D

 

We waren tegen 1u in Londen, maar eenmaal in het hotel bleek onze kamer nog niet klaar te zijn!! we konden en pas in rond half3 ofzo en daarma waren we pas om half5 in Brixton.. eenmaal in de rij stonden we toevallig bij 2 hollanders (een man en vrouw, iemand van jullie? ik weet het niet:roftl: ). maarja zij hadden afterpartybandjes:shocked: terwijl zij nummer 110 ofzo hadden en wij 120 (er net naast gegrepen dus).. het was wel heel gezellig vond ik in die wachtrij, ik heb met veel vriendelijke mensjes gebabbeld enzo=) en inderdaad, wat aurelien deed was echt heel goed vond ik! inderdaad die verdienteen MFCaward, ook al post die niet zo veel, die doet zoveel=)

ik ben op de tweede rij beland (wat niet zo slecht is) achter haesche en andere MFCers. maar ik was zo verlegen, eerik tegen die durfde praten was het concert al bijna begonnen!! maar het waren allemaal lieve mensjes, die MFCers! het waren (denkik) geen mikafans die zo hardcorefans waren.. er stonden er zo twee in mijn buurt en dat was echt niet leuk. echt niet. die waren gek! maarjaa dat kon mn avond toch niet verpesten^^ Ik heb wel 1down moment gehad: ik stond zo tamelijk in het midden op de tweede rij en mn mama en broertje helemaal links op e eerste rij. en tijdens lollipop zie ik plots mn moeder op dat podium dansen tussen al de leukste MFCers:shocked: ik heb gewoon niet van dat liedje kunnen genieten.. ookal wou ik dat zo graag want ik was best wel blij voor haar.. maar ik kon de jaloezie gewoon niet tegenhouden, snapje? daar sta je dan als grootste mikafan van het gezin tussen die hardcore fans te kijken hoe je moeder op het podium tussen mika en al die leuke mensen staat te dansen.. ik heb daarjuist in de auto naar mika geluisterd op mn iPod en raar genoeg skipte ik lollipop (wat normaal 1 van mn favorieten was).. ik kon er gewoon niet nar luisteren, best wel stom eigenlijk.. maar al bij al was het natuurlijk zalig om op mika's concert te zijn!!

(straks de rest)

 

Super dat je het leuk vond! Dan heb je ook vlak bij mij gestaan, maar ik ken je niet dus heb je niet herkent. Leuk voor je ma, jammer voor jou, hopelijk kun je binnenkort wel weer naar Lollipop luisteren!

Link to comment
Share on other sites

Super dat je het leuk vond! Dan heb je ook vlak bij mij gestaan, maar ik ken je niet dus heb je niet herkent. Leuk voor je ma, jammer voor jou, hopelijk kun je binnenkort wel weer naar Lollipop luisteren!

 

Ik zeg hetzelfde :bleh:

(alleen niet dat je vlak bij mij hebt gestaan..)

 

Het is raar hoe het soms met die liedjes kan lopen ...

Bij mij is het andersom, ik zoek op dit moment de hele tijd Stuck In The Middle op .. :naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

ok, nu na het concert=)

natuurlijk meteen naar de artiestenuitgang (dus geen tshirt kunnen kopen). en het ging nog een tijdje duren vooraleer mika buiten ging komen, maarjaa dat hebben we er allemaal wel voor over he:wink2: en die security was zeer vriendelijk en grappig, dus zij hielden ons een beetje bezig=) het was wel veel langer wachten dan verwacht (met de afterparty enal..) maar dan (na een uur ofzo) kwam mikey plots buiten! hij zei dat het hem speet dat het zo lang duurde maar dat mika toch nog buiten ging komen, en toen gaf hij meisjes dat daar stonden zijn champagne! echt vriendelijk^^

het was ondertussen al zeer laat en dus bracht de sercurity ons flesjes water=) ze verschoten er denkik van dat wij zou lang wouden wachten om mika 5minuten te kunnen zien^^

en dan eindelijk iets over half1 (engelse tijd) kwam mika en de band enzo buiten.. jeuj!! mikey heeft die meisjes een ganse fles champagne gegeven^^

je zag duidelijk dat mika heel heel moe was.. na 5minuten vertrok hij alweer. maar ik heb toch mij chocolade en brief kunnen afgeven=) en een handtekening gekregen^^ voor foto's met hem had hij geen tijd, maar dat begreep ik wel..

eigenlijk spijtig dat hij zo beroemd wordt. in Brussel had hij helemaa nog niet die hardcore fans enzo. ik denk dat hij daardoor meer afstand zal moeten nemen tussen zijn fans..

Link to comment
Share on other sites

Ik zeg hetzelfde :bleh:

(alleen niet dat je vlak bij mij hebt gestaan..)

 

Het is raar hoe het soms met die liedjes kan lopen ...

Bij mij is het andersom, ik zoek op dit moment de hele tijd Stuck In The Middle op .. :naughty::roftl:

 

ja inderdad! alle liedjes hebben bij mij al eens mn favoriet geweest! dat komt in periodes gewoon bij mij^^

Link to comment
Share on other sites

Oh, wel leuk dat ie toch nog naar buiten is gekomen :wub2:

 

Dat laatste is zeker waar, zit ik ookal een tijdje mee in mijn maag ... Maarja, je doet er niks aan hé :wink2:

Link to comment
Share on other sites

ja inderdad! alle liedjes hebben bij mij al eens mn favoriet geweest! dat komt in periodes gewoon bij mij^^

 

Ik verander niet zoveel zeg maar, het is doorgaans altijd hetzelfde welke ik het leukst vind .. maar momenteel is SITM toch erg speciaal :wub2::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Oh, wel leuk dat ie toch nog naar buiten is gekomen :wub2:

 

 

Jammer alleen dat een bepaalde groep mét bandje ook daar weer op zn lip moest zitten :thumbdown:

 

Super dat je hem hebt kunnen geven wat je wilde yooligan!

Link to comment
Share on other sites

Jammer alleen dat een bepaalde groep mét bandje ook daar weer op zn lip moest zitten :thumbdown:

 

Super dat je hem hebt kunnen geven wat je wilde yooligan!

 

Oh... :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy