Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aaahh, shít happens. :shocked:

moet weg..

 

naar bed, 'joepiee.'

morgen weer naar school, na een weekje vakantie! :cool:

Ik wil nog wel een weekje! :roftl:

achja, der moet nog wat meer in m'n koppie, blijkbaar.. :shocked:

 

spreek jullie morgen wel weer!

Bye! :original:

Link to comment
Share on other sites

Aaahh, shít happens. :shocked:

moet weg..

 

naar bed, 'joepiee.'

morgen weer naar school, na een weekje vakantie! :cool:

Ik wil nog wel een weekje! :roftl:

achja, der moet nog wat meer in m'n koppie, blijkbaar.. :shocked:

 

spreek jullie morgen wel weer!

Bye! :original:

tja..ik heb helemaal geen vakantie gehad vorige week..maarja..:mf_rosetinted:

bye..:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond :woot_jump:

 

Ik ga niet lang blijven want ben bijna helemaal dood .. maar toch maar even laten weten dat ik nog een klein beetje leef :naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

hoi..

en hoe komt het dat je bijna helemaal dood bent?..:blink::mf_rosetinted:

 

Kort samengevat: omdat ik 6.5u op het paard heb gezeten en we iets van een 50-60 km gedaan hebben .. (en er is ook vanalles gebeurd enzo) :naughty:

 

Maar het was echt super :biggrin2:

De laatste dagen waren allemaal super, dus ben momenteel heel erg vrolijk :woot_jump:

Link to comment
Share on other sites

Kort samengevat: omdat ik 6.5u op het paard heb gezeten en we iets van een 50-60 km gedaan hebben .. (en er is ook vanalles gebeurd enzo) :naughty:

 

Maar het was echt super :biggrin2:

De laatste dagen waren allemaal super, dus ben momenteel heel erg vrolijk :woot_jump:

 

leuk:thumb_yello: :thumb_yello: ..

Link to comment
Share on other sites

leuk:thumb_yello: :thumb_yello ..

 

Ja, echt wel :biggrin2:

 

ik verveel me:thumbdown:

 

Oei, dat is niet goed :boxed:

 

Leuke sig trouwens! :mf_rosetinted:

 

ik ga slapen..

bye..:huglove:

 

Byebye :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga er weer vandoor :wink2:

Kom morgenavond normaal gezien wel weer langs (tenzij ik echt kreupel ben en gewoon het liefst in mijn bed kruip, dat zou ook wel eens goed kunnen :roftl:).

 

Byebye..

Link to comment
Share on other sites

ik verveel me:thumbdown:

 

Hier nog een. Geen moer op tv, rattenkooien zijn al gedaan, zelfs de muizen zitten er fris en fruitig bij en ik heb nergens zin in. Voel me niet zo top, hoewel t weekend met mn vriend wel heel gezellig was. Nu lekker down, de alledaagse sleur gaat weer beginnen en die komt mn strot uit!! :puking:

Link to comment
Share on other sites

Haha dat zou wel handig zijn. Ik heb mn verveling even verdreven met het opslaan van enkele zeer prettige foto's :naughty: Zit nu weer achter mn eigen pc, en die kan ik volgooien met foto's en muziek zonder geouwehoer van anderen:thumb_yello:

Maar dat medicij zou tof zijn, het kan toch nooit de bedoeling zijn dat je uit verveling je kamer gaat opruimen :blink:

Ook leuk tegen verveling: Er te laat achter komen dat de dameskooi nog openstaat (nouja dat heeft een van die ettertjes zelf gedaan:shocked: ) en dan vervolgens op zoek kunnen naar het slimste en snelste vrouwtje uit de kooi :blink:

Link to comment
Share on other sites

Haha dat zou wel handig zijn. Ik heb mn verveling even verdreven met het opslaan van enkele zeer prettige foto's :naughty: Zit nu weer achter mn eigen pc, en die kan ik volgooien met foto's en muziek zonder geouwehoer van anderen:thumb_yello:

Maar dat medicij zou tof zijn, het kan toch nooit de bedoeling zijn dat je uit verveling je kamer gaat opruimen :blink:

Ook leuk tegen verveling: Er te laat achter komen dat de dameskooi nog openstaat (nouja dat heeft een van die ettertjes zelf gedaan:shocked: ) en dan vervolgens op zoek kunnen naar het slimste en snelste vrouwtje uit de kooi :blink:

 

hahaha:naughty:

 

Gelukkig zijn mijn ratjes vroeger nooit ontsnapt :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Haha ja ook dat is weer een strak plan. Anders start ik straks nog de sims op ofzo en zit ik weer de hele nacht achter de pc omadt ik de tijd vergeet. Ze komen morgen nieuwe medicijnen brengen (tegen verveling :wink2: ) en die gekken kunne vanaf 8 uur op de stoep staan........ :thumbdown: Denk dat ze pas om vier uur komen ofzo, maar als ik blijf liggen zal je zien dat t wel om 8 uur aanbellen...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy