Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

waar heb je trouwens dat ontwerp op gemaakt??

 

gewoon op de computer :thumb_yello:

 

het een foto bewerkings programma:thumb_yello:

 

Ik gebruik Photo Impact 10

Maar de meeste mensen gebruiken Adobe Photoshop of Paint shop pro

Link to comment
Share on other sites

inderdaad :roftl: hij heeft het creatieve beest in mij losgelaten.. Ik tekende al wel veel maar was beetje ingedut :blush-anim-cl:

 

ik was ook altijd wel creatief maar niet zo actief als nu:naughty:

Link to comment
Share on other sites

gewoon op de computer :thumb_yello:

 

het een foto bewerkings programma:thumb_yello:

 

Ik gebruik Photo Impact 10

Maar de meeste mensen gebruiken Adobe Photoshop of Paint shop pro

 

Hmmm.. ben alleen niet zo creatief met een muis.. Ik doe wel even snel een dingetje in paint zodat je beetje weet wat er WAARSCHIJNLIJK ik zeg namelijk niets want heb nog 2 andere ontwerpen liggen, op mijn shirt komt.. Eens kijken of mijn muis-skills zijn verbeterd:P

Link to comment
Share on other sites

[quote=Starrats;1222738Kan me voorstellen dat je graag naar MIKA wil

Je zal wel mega hebben gebaalt toen je weer ziek werd net voor MIKA :boxed:

Ik zal voor je duimen dat je dit keer naar beide shows kan

Je verdient het :punk::thumb_yello:

 

Dank je wel! Ja ik baalde echt, heb er wel wat tranen om gelaten. Is niet voor t eerst dat ik zoiets aan me voorbij moest laten gaan, en ik vrees ook niet voor t laatst....Maar in juli ga ik. Rimkje komt me gewoon ontvoeren als ik opgenomen ben. Nouja vorige x kon t echt niet. Ik had voelen aankomen dat t weer fout ging, maar ik wilde niet naar de huisarts omdat ik wist dat ik dan opgenomen ging worden. In de nacht van 9 op 10 november kreeg ik t zo slecht dat ik zelf vroeg van bel naar Leiden... Had een longontsteking en de bacterie zat ook weer in mn bloed. Was echt te ziek, anders had ik misschien nog weggemogen met een draagbare infuuspomp, maarja dat ging gewoon niet. En als je zo ziek bent dan weet je ook dat t beter is, maargoed, het was echt NIET TOF:thumbdown: :sneaky2:

Gym, getver wat had ik daar een hekel aan.... In de 3e heb ik een keer tijdens een voetbalwedstrijd mn enkelband gescheurd en dat was aan t begin van t schooljaar. Dat is een mooi excuus geweest om dat hele jaar bijna nooit te hoeven gymmen. Alleen met leuke dingen ging t opeens wel goed, zoals honkbal en voetbal, dat vond ik leuk en dan deed ik wel mee... Het is die docent nooit opgevallen:naughty:

En wiskunde, praat me er niet van, wat een drama is/ was dat zeg:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Gaaf trouwens zeg, jullie ontwerpen!

Ik zat er ook over te denken. Heb van de week een felgeel shirtje gekocht, zonder opdruk. Al inderdaad met de gedachte om er zelf iets boeienders van te maken. Maar ik kan niet tekenen eigenlijk..... Ja doodskoppen en gare bloemetjes. Maar da's dan weer niet zo gezellig he:wink2: Ga me denk ik van t weekend ofzo ook eens uitleven op de pc, wie weet wat ik ervan bak.

Had ook een tof linnen ding gescoord en dat is gewoon WIT. Zat al te denken of ik er niet met textielborduurgaren iets fleurigers van zou maken... Borduren kan ik namelijk wel (je moet wat als je zolang thuiszit he, bij de energie van een 80-jarige horen ook de hobbies van een 80-jarige:naughty: Kan ook breien:punk: ). Wel grappig als straks iedereen in zn eigen creatie gaat:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Gaaf trouwens zeg, jullie ontwerpen!

Ik zat er ook over te denken. Heb van de week een felgeel shirtje gekocht, zonder opdruk. Al inderdaad met de gedachte om er zelf iets boeienders van te maken. Maar ik kan niet tekenen eigenlijk..... Ja doodskoppen en gare bloemetjes. Maar da's dan weer niet zo gezellig he:wink2: Ga me denk ik van t weekend ofzo ook eens uitleven op de pc, wie weet wat ik ervan bak.

Had ook een tof linnen ding gescoord en dat is gewoon WIT. Zat al te denken of ik er niet met textielborduurgaren iets fleurigers van zou maken... Borduren kan ik namelijk wel (je moet wat als je zolang thuiszit he, bij de energie van een 80-jarige horen ook de hobbies van een 80-jarige:naughty: Kan ook breien:punk: ). Wel grappig als straks iedereen in zn eigen creatie gaat:mf_rosetinted:

 

cool :punk:

ik heb ooit eens leren haken maar ik ben het vergeten:naughty: was 11 jaar ofzo.

 

Nog even en de MFC heeft zijn eigen kledinglijn :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Niet alleen kleding, ook allerlei accesoires, tassen enzo...

Misschien valt er zo nog aardig wat bij te verdienen:wink2:

Jeetje dit is echt niet goed voor je trouwens, kwart over twee geweest en ik heb nog geen krant opgeruimd:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Aah. Nu jullie het allemaal over die outfits hebben, vind ik het stiekem ook wel leuk om te doen.

Alleen 1 probleem, ik ben echt totaal niet creatief! :blink: Haha.

 

:blush-anim-cl: kvint niet erg om wat moois voor je te ontwerpen.. Naast dit soort computerdingen, ben ik (al zeg ik het zelf) best goed met een potlood...

Link to comment
Share on other sites

:blush-anim-cl: kvint niet erg om wat moois voor je te ontwerpen.. Naast dit soort computerdingen, ben ik (al zeg ik het zelf) best goed met een potlood...

 

Ik zal het eerst zelf wel een beetje proberen hoor, maar in ieder geval wel heel leuk! Ik zal het je nog laten weten oke? :wink2:

Btw. Je chicken rocks my socks. :punk:

Link to comment
Share on other sites

Aah. Nu jullie het allemaal over die outfits hebben, vind ik het stiekem ook wel leuk om te doen.

Alleen 1 probleem, ik ben echt totaal niet creatief! :blink: Haha.

 

Hier nog zo een....Ik kan best dingen uitvoeren, als een ander ze maar ontworpen heeft. En tja, da's het creatieve deel he?? Maargoed, een of ander gaar cartoon poppetje moet me nog wel lukken denk ik. En anders: Oefening baart kunst. Vorig jaar heb ik een tijdje zitten tekenen, en op een gegeven moment heb ik een schapenkop getekend die nog klopte ook qua verhoudingen. Die was best goed voor mijn doen. Toen die af was heb ik t zaakje weer aan de kant gegooid en waarschijnlijk ligt t nu nog op dezelfde plek :fisch:

Link to comment
Share on other sites

Ik zal het eerst zelf wel een beetje proberen hoor, maar in ieder geval wel heel leuk! Ik zal het je nog laten weten oke? :wink2:

Btw. Je chicken rocks my socks. :punk:

 

whaha:wink2: me schoenen worden veel cooler!!!

zal even kijken of ik daar een plaatje van kan krijgen:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Niet alleen kleding, ook allerlei accesoires, tassen enzo...

Misschien valt er zo nog aardig wat bij te verdienen:wink2:

Jeetje dit is echt niet goed voor je trouwens, kwart over twee geweest en ik heb nog geen krant opgeruimd:naughty:

 

Ik ben ook half aan het opruimen:naughty:

 

Aah. Nu jullie het allemaal over die outfits hebben, vind ik het stiekem ook wel leuk om te doen.

Alleen 1 probleem, ik ben echt totaal niet creatief! :blink: Haha.

 

je hebt nog zat tijd tot het concert

en je kan ook gewoon een gekke hoed opzetten :naughty:

 

JAJA! MIJN CHICKEN IS AF!

 

allereerst: ik wil niemand hiermee beledigen of hun geloof

ten tweede: dit is gewone een snelle schets!

 

chicken.jpg

 

cool :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben ook half aan het opruimen:naughty: /QUOTE]

 

Met de nadruk op half..... Eigenlijk nog niet eens half... Zit steeds tegen mezelf 'als je nu even snel de stofzuiger erdoor jast ziet het er alweer veel beter uit en daarna mag je weer verder ouwehoeren'. Maar gek genoeg staat de stofzuiger nog altijd werkloos in de hoek van de gang. Dat arme ding verdient ook weleens rust :naughty:

Moet officieel nog naar de winkels ook, de kookplaatreiniger is op. In feite niet mijn probleem, met wat water gaat t ook, maar ach, dan heb ik ook weer mn steentje bijgedragen aan het reilen en zeilen in dit huishouden. En heb ik meteen mn beweging gehad, van achter de computer zitten word je conditie ook niet echt beter. Hoewel je wel steeds sneller kunt typen, dat telt ook wel:blink: *probeert overal iets positiefs in te zien om een excuus te hebben*

Link to comment
Share on other sites

dit worden mijn schoenen, dit zijn ontwerpen voor de buitenste kant van de schoen, de binnenkant wordt meer kleurrijk, zegmaar:

 

Fotos-0283.jpg

 

en dit was mijn mikamoment van afgelopen week die ik gewoon MOET delen:

 

Fotos-0279.jpg

Link to comment
Share on other sites

Met de nadruk op half..... Eigenlijk nog niet eens half... Zit steeds tegen mezelf 'als je nu even snel de stofzuiger erdoor jast ziet het er alweer veel beter uit en daarna mag je weer verder ouwehoeren'. Maar gek genoeg staat de stofzuiger nog altijd werkloos in de hoek van de gang. Dat arme ding verdient ook weleens rust :naughty:

Moet officieel nog naar de winkels ook, de kookplaatreiniger is op. In feite niet mijn probleem, met wat water gaat t ook, maar ach, dan heb ik ook weer mn steentje bijgedragen aan het reilen en zeilen in dit huishouden. En heb ik meteen mn beweging gehad, van achter de computer zitten word je conditie ook niet echt beter. Hoewel je wel steeds sneller kunt typen, dat telt ook wel:blink: *probeert overal iets positiefs in te zien om een excuus te hebben*

 

Typen is een belangrijk iets.. wat kan je als je niet kan typen? Ja stofzuigen,, maar wat voor leuks is daar nou aan? Zo leer je toch geen mensen kennen?

Link to comment
Share on other sites

 

Met de nadruk op half..... Eigenlijk nog niet eens half... Zit steeds tegen mezelf 'als je nu even snel de stofzuiger erdoor jast ziet het er alweer veel beter uit en daarna mag je weer verder ouwehoeren'. Maar gek genoeg staat de stofzuiger nog altijd werkloos in de hoek van de gang. Dat arme ding verdient ook weleens rust

Moet officieel nog naar de winkels ook, de kookplaatreiniger is op. In feite niet mijn probleem, met wat water gaat t ook, maar ach, dan heb ik ook weer mn steentje bijgedragen aan het reilen en zeilen in dit huishouden. En heb ik meteen mn beweging gehad, van achter de computer zitten word je conditie ook niet echt beter. Hoewel je wel steeds sneller kunt typen, dat telt ook wel:blink: *probeert overal iets positiefs in te zien om een excuus te hebben*

:roftl: raar genoeg komt dit me heeel bekent voor :roftl:

 

 

dit worden mijn schoenen, dit zijn ontwerpen voor de buitenste kant van de schoen, de binnenkant wordt meer kleurrijk, zegmaar:

 

Fotos-0283.jpg

 

en dit was mijn mikamoment van afgelopen week die ik gewoon MOET delen:

 

http://i244.photobucket.com/albums/gg3/Knollenon/Fotos-0279.jpg[/img]

 

:shocked: COOL :punk:

 

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Oeh! Die schoenen vind ik nog cooler! :thumb_yello:

 

Ik kan mn allstar opzich ook wel "pimpen". Maar ze zijn zwart, dus laat maar, zie je toch niks op. :bleh:

 

Een vriendin en ik gaan gewoon witte gympjes bij de wibra/schoenenreus/H&M halen,, lekker goedkoop en niemand die het later toch merkt.. om nou schoenen van 60€ te vernaggelen.. mocht het niet goed gaan???

Link to comment
Share on other sites

Een vriendin en ik gaan gewoon witte gympjes bij de wibra/schoenenreus/H&M halen,, lekker goedkoop en niemand die het later toch merkt.. om nou schoenen van 60€ te vernaggelen.. mocht het niet goed gaan???

 

Die dingen lopen vaak nog heerlijk ook! Zou ik ook doen als ik jou was inderdaad:thumb_yello:

 

:winner_first_h4h: De stofzuiger is weer opgeborgen! NA gebruikt te zijn!!

Toch nog iets nuttigs gedaan:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy