Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Die dingen lopen vaak nog heerlijk ook! Zou ik ook doen als ik jou was inderdaad:thumb_yello:

 

:winner_first_h4h: De stofzuiger is weer opgeborgen! NA gebruikt te zijn!!

Toch nog iets nuttigs gedaan:naughty:

 

 

:thumb_yello: mooi nu is het tijd voor MFC :roftl:

 

Ik moet alleen nog even verder :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Die dingen lopen vaak nog heerlijk ook! Zou ik ook doen als ik jou was inderdaad:thumb_yello:

 

:winner_first_h4h: De stofzuiger is weer opgeborgen! NA gebruikt te zijn!!

Toch nog iets nuttigs gedaan:naughty:

 

Ik ben weer trots :wink2: haha! ik ben er net achter gekomen dat ik de meest zielige persoon EVER ben! Ik zit iedere twee tellen te kijken of er iemand weer wat heeft gepost :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben weer trots :wink2: haha! ik ben er net achter gekomen dat ik de meest zielige persoon EVER ben! Ik zit iedere twee tellen te kijken of er iemand weer wat heeft gepost :blink:

 

welkom bij de club :thumb_yello:

 

Ik doe dat altijd :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:thumb_yello: mooi nu is het tijd voor MFC :roftl: /QUOTE]

Tja....dat was het eigenlijk al he :naughty::roftl: Ik kan nu alleen met een iets minder 'nutteloos' gevoel plaatsnemen achter de laptop. Hoewel ik dit toch niet nutteloos kan noemen, moet je kijken wat allemaal al besproken is. Als je alleen aan t opruimen bent kun je t nooit hebben over de ontwerpen voor je kleding, de hekel aan ongesteldheid, gym en wiskunde, niet te vergeten de BLOEDHEKEL aan opruimen, het nut van bureau opruimen (hihi dat kwam mij dus ook bekend voor, ik heb vorige week een cdbon gevonden die ik straal vergeten was, dat is dan weer leuk:thumb_yello: ). Sociale contacten zijn belangrijker dan een opgeruimd huis, dat is toch zo weer een zooitje (althans...hier:blink: ).

Nu eigenlijk ook nog even die zooi halen en dan ben ik weer helemaal goed bezig geweest vandaag:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Tja....dat was het eigenlijk al he :naughty: :: Ik kan nu alleen met een iets minder 'nutteloos' gevoel plaatsnemen achter de laptop. Hoewel ik dit toch niet nutteloos kan noemen, moet je kijken wat allemaal al besproken is. Als je alleen aan t opruimen bent kun je t nooit hebben over de ontwerpen voor je kleding, de hekel aan ongesteldheid, gym en wiskunde, niet te vergeten de BLOEDHEKEL aan opruimen, het nut van bureau opruimen (hihi dat kwam mij dus ook bekend voor, ik heb vorige week een cdbon gevonden die ik straal vergeten was, dat is dan weer leuk:thumb_yello: ). Sociale contacten zijn belangrijker dan een opgeruimd huis, dat is toch zo weer een zooitje (althans...hier:: ).

Nu eigenlijk ook nog even die zooi halen en dan ben ik weer helemaal goed bezig geweest vandaag:naughty:

 

:punk::thumb_yello::mf_boff:

Link to comment
Share on other sites

Een vriendin en ik gaan gewoon witte gympjes bij de wibra/schoenenreus/H&M halen,, lekker goedkoop en niemand die het later toch merkt.. om nou schoenen van 60€ te vernaggelen.. mocht het niet goed gaan???

 

Nah, ik wou ze sowieso al weggooien, zit echt een enorm gat aan de achterkant, te vaak gedragen.

Die klitteband dingen van de schoenenreus zitten super lekker. :naughty:

 

Ik zal jullie ook mijn mika moment showen.

Saaie wiskunde les+mika in mn hoofd=

Afbeelding118.jpg

Gnaha. :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Nah, ik wou ze sowieso al weggooien, zit echt een enorm gat aan de achterkant, te vaak gedragen.

Die klitteband dingen van de schoenenreus zitten super lekker. :naughty:

 

Ik zal jullie ook mijn mika moment showen.

Saaie wiskunde les+mika in mn hoofd=

Afbeelding118.jpg

Gnaha. :blush-anim-cl:

 

:shocked: :shocked: Wat voor wiskunde heb jij (klas/laag/opleiding)

Link to comment
Share on other sites

hahah zit me net te bedenken dat ik 4 jaar geleden voor et laatst naar artis ben geweest en dat was nog wel voor school.. We moeten een MFC gettogether hebben in artis!!

 

Ik ga liever Mika kijken dan apies kijken:naughty: Dat kunnen we ook gaan doen met zn allen:naughty:

Link to comment
Share on other sites

:boxed: crap mijn moeder komt over een half uur en mijn kamer is nog niet klaar :roftl:

 

En ik heb er weer een mooie blauwe plek bij :thumbdown: struikelde net en knalde tegen de muur aan :thumbdown: Maar ja had ik maar sokken aan moeten doen zodat mijn pantoffels wat strakker zouden zitten :roftl: echt deze pantoffels zijn erg leuk maar ik struikel wel konstant.

 

Allemaal MIKA's schuld :sneaky2: Had hij niet met datChicken gedoe moeten meewerken :roftl: Dan had ik ze nooit gekocht

Link to comment
Share on other sites

:shocked: :shocked: Wat voor wiskunde heb jij (klas/laag/opleiding)

Ik zit nou op 4VWO. Alleen ik heb wel makkelijkste wiskunde gekozen, want ik kan het niet laten vallen. Dus wiskunde A gewoon. :wink2:

Ben echt een wiskunde ramp. Vorige week 2.4 terug. :blink:

 

Pfff als ik dat zie, al die gare sommen, val ik weer in slaap.... Mijn schriften stonden ook volgekalkt met van alles, zolang t maar geen sommen waren:naughty: :thumb_yello:

Haha. Ja het is echt zooo'n dom vak.

Maar eigelijk staat bij elk schrift mika er wel 100 keer ingeschreven. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:boxed: crap mijn moeder komt over een half uur en mijn kamer is nog niet klaar :roftl:

 

En ik heb er weer een mooie blauwe plek bij :thumbdown: struikelde net en knalde tegen de muur aan :thumbdown: Maar ja had ik maar sokken aan moeten doen zodat mijn pantoffels wat strakker zouden zitten :roftl: echt deze pantoffels zijn erg leuk maar ik struikel wel konstant.

 

Allemaal MIKA's schuld :sneaky2: Had hij niet met datChicken gedoe moeten meewerken :roftl:

 

hahah Ik heb van die geweldige apen die gepimpt zijn.. maar ook onhandig ja.. Wil iemand mij pleas zo kort mogelijk het chicken-verhaal vertellen.. Ik heb het gelezen, maar had zoiets van :what the hell???

Link to comment
Share on other sites

hahah Ik heb van die geweldige apen die gepimpt zijn.. maar ook onhandig ja.. Wil iemand mij pleas zo kort mogelijk het chicken-verhaal vertellen.. Ik heb het gelezen, maar had zoiets van :what the hell???

 

Chicken = Sex

Sex = Chicken

 

 

kort genoeg :roftl:

 

hier zijn trouwens mijn pantoffels:

l_4371c04b518a8ce445ee84250c9645af.png

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

En ik heb er weer een mooie blauwe plek bij struikelde net en knalde tegen de muur aan :thumbdown: Maar ja had ik maar sokken aan moeten doen zodat mijn pantoffels wat strakker zouden zitten :roftl: echt deze pantoffels zijn erg leuk maar ik struikel wel konstant.

 

Allemaal MIKA's schuld :sneaky2: Had hij niet met datChicken gedoe moeten meewerken :roftl: Dan had ik ze nooit gekocht

 

Hihi ik heb ook van die breek-je nek-krengen. Maar ze zitten zo lekker en zijn grappig... Maar na drie keer de trap afgekacheld te zijn staan ze nu werkloos onder mn bed. Mijne zijn ratten, en tja, ratten en Anouk horen bij elkaar:blush-anim-cl:

De lucht wordt hier steeds donkerder...Nog even en ik loop door de regen :thumbdown: Maarja als t regent is dat dus weer een mooi excuus om binnen te blijven.....*doet regendansje*

Link to comment
Share on other sites

Nah, ik wou ze sowieso al weggooien, zit echt een enorm gat aan de achterkant, te vaak gedragen.

Die klitteband dingen van de schoenenreus zitten super lekker. :naughty:

 

Ik zal jullie ook mijn mika moment showen.

Saaie wiskunde les+mika in mn hoofd=

Afbeelding118.jpg

Gnaha. :blush-anim-cl:

 

Volgens mij heb ik dat soort sommen nooit gehad :blink:

Ik werd pas goed in wiskunde toen ik een andere leraar kreeg :naughty:

Link to comment
Share on other sites

okay dan dacht ik het goed! wel supercoole pantoffels!!

 

He, ik meot ook dat rekenen gehad hebben (5Vwo en ook wiskunde A) Heb jij getal en ruimte???

 

Hee dat klinkt bekend....Dat is een methode toch? Heb ik ook gehad. Gaaaaaaaar en totaal zinloos. Net of ik nu ooit nog gebruik, vooral kansberekenen was bij mij meer kansLOOS berekenen. Daar snapte ik echt niets van. Het enige wat ik kon berekenen was dat de kans dat ik daar een voldoende voor zou halen, zeeeeeeeeer minimaal was :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

 

Hihi ik heb ook van die breek-je nek-krengen. Maar ze zitten zo lekker en zijn grappig... Maar na drie keer de trap afgekacheld te zijn staan ze nu werkloos onder mn bed. Mijne zijn ratten, en tja, ratten en Anouk horen bij elkaar:blush-anim-cl:

De lucht wordt hier steeds donkerder...Nog even en ik loop door de regen :thumbdown: Maarja als t regent is dat dus weer een mooi excuus om binnen te blijven.....*doet regendansje*

 

ratjes :wub2: :wub2:

 

Ik ga straks weer in het asiel rattenkooien verschonen :wub2:

 

Bij mij is het probleem met mijn pantoffels dat ik smalle voeten heb waardoor mijn voeten van links naar rechts schuiven bij het lopen :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy