Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

De lucht wordt hier steeds donkerder...Nog even en ik loop door de regen :thumbdown: Maarja als t regent is dat dus weer een mooi excuus om binnen te blijven.....*doet regendansje*

Ik dans met je mee!!:woot_jump::groupwave:

Volgens mij heb ik dat soort sommen nooit gehad :blink:

Ik werd pas goed in wiskunde toen ik een andere leraar kreeg :naughty:

 

Mijn leraar is te slim om uit te leggen :blink::sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben dr weer vandoor.

 

Mn moeder is zo thuis, en ik moet mn hele kamer nog opruimen. Anders..Een hele week geen MFC voor mij. :thumbdown:

En ik heb morgen ook nog een supergroot proefwerk literatuur. 50 van die schrijvers uit mn hoofd kennen, met boeken+stroming dr bij. Omg. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben dr weer vandoor.

 

Mn moeder is zo thuis, en ik moet mn hele kamer nog opruimen. Anders..Een hele week geen MFC voor mij. :thumbdown:

En ik heb morgen ook nog een supergroot proefwerk literatuur. 50 van die schrijvers uit mn hoofd kennen, met boeken+stroming dr bij. Omg. :blink:

 

:blink: :blink:

 

succes :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

ratjes :wub2: :wub2:

 

Ik ga straks weer in het asiel rattenkooien verschonen :wub2:

Ze blijven geweldig! Ik heb er 15 jaar om moeten zeuren, vond ze als kleine uk al helemaal fantastisch, en toen mn broertje een keer met zijn stomme kop zonder helm op n brommer ging zitten en toen tegen een muur aanreed (sukkel:naughty: ) kregen we als troost ratten. Hij omdat ie zielig was, maar ik had er al jaren om lopen zeuren dus hij kreeg er een en ik ook een. Zaten samen in een kooi, Rinus en Sjimmie, Rinus was van mij, Sjimmie twee weken later ook. Zoals al verwacht vond hij er al snel niets meer aan en stonden ze voortaan altijd op mijn kamer. Die twee waren zo ongelooflijk tam, die nam ik ook echt overal mee naartoe. Rinus lag zelfs een keer in mn capuchon te maffen toen ik op school aankwam, kon ik weer terug:blink: Inmiddels heb ik ruim tien jaar ratten en altijd meer dan twee. Heb er een tijd zelfs 16 gehad maar dat werd teveel, je moet ook zorgen dat ze er schoon bijzitten en ik merkte dat ik er niet genoeg energie meer voor had. Dus heb ik toen de inwoners van de supergrote kooi allemaal doodwaren die kooi de deur uitgedaan. Had het vorig jaar afgebouwd naar 5 ratjes, maar toen liet de hex van mn broertje haar 6 ratten bij iemand die niet spoorde en er niet voor zorgde in de tuin staan. In weer en wind, zonder eten.... Het is dat mn broertje ze eten ging geven. Ik ben ze toen met mn moeder uit die tuin gaan halen, anders hadden ze het niet gered. Een vriendin heeft de vier dames overgenomen en ik heb de ventjes gehouden. Nu dus weer zeven ratten, 4 mannen en 3 dames. Zo gezellig:mf_lustslow: Het belachelijkste was dat die slang ('ex' van broertje, is een soort knipperlichtgedoe, maar wij vinden het zo'n eng mens dat we dr de slang noemen) in december belde dat ze dr ratten kwam ophalen. Dacht het niet....Dat zijn haar ratten niet meer, die krijgt ze nooit meer terug! Die arme stakkers waren totaal uitgehongerd (een van die mannen is meer dan 200gram aangekomen) en doodsbang in de eerste week. Nu hebben ze het prima en dat houden we lekker zo...

Heb ook al twee muizen van dr gered, die had ze in een kamer met twee hongerige katten rondlopen. Die katten zouden niets doen zei ze...Geloof je t zelf? Lijk wel een opvang voor 'door de slang verwaarloosde dieren'.....

Link to comment
Share on other sites

Ze blijven geweldig! Ik heb er 15 jaar om moeten zeuren, vond ze als kleine uk al helemaal fantastisch, en toen mn broertje een keer met zijn stomme kop zonder helm op n brommer ging zitten en toen tegen een muur aanreed (sukkel:naughty: ) kregen we als troost ratten. Hij omdat ie zielig was, maar ik had er al jaren om lopen zeuren dus hij kreeg er een en ik ook een. Zaten samen in een kooi, Rinus en Sjimmie, Rinus was van mij, Sjimmie twee weken later ook. Zoals al verwacht vond hij er al snel niets meer aan en stonden ze voortaan altijd op mijn kamer. Die twee waren zo ongelooflijk tam, die nam ik ook echt overal mee naartoe. Rinus lag zelfs een keer in mn capuchon te maffen toen ik op school aankwam, kon ik weer terug:blink: Inmiddels heb ik ruim tien jaar ratten en altijd meer dan twee. Heb er een tijd zelfs 16 gehad maar dat werd teveel, je moet ook zorgen dat ze er schoon bijzitten en ik merkte dat ik er niet genoeg energie meer voor had. Dus heb ik toen de inwoners van de supergrote kooi allemaal doodwaren die kooi de deur uitgedaan. Had het vorig jaar afgebouwd naar 5 ratjes, maar toen liet de hex van mn broertje haar 6 ratten bij iemand die niet spoorde en er niet voor zorgde in de tuin staan. In weer en wind, zonder eten.... Het is dat mn broertje ze eten ging geven. Ik ben ze toen met mn moeder uit die tuin gaan halen, anders hadden ze het niet gered. Een vriendin heeft de vier dames overgenomen en ik heb de ventjes gehouden. Nu dus weer zeven ratten, 4 mannen en 3 dames. Zo gezellig:mf_lustslow: Het belachelijkste was dat die slang ('ex' van broertje, is een soort knipperlichtgedoe, maar wij vinden het zo'n eng mens dat we dr de slang noemen) in december belde dat ze dr ratten kwam ophalen. Dacht het niet....Dat zijn haar ratten niet meer, die krijgt ze nooit meer terug! Die arme stakkers waren totaal uitgehongerd (een van die mannen is meer dan 200gram aangekomen) en doodsbang in de eerste week. Nu hebben ze het prima en dat houden we lekker zo...

Heb ook al twee muizen van dr gered, die had ze in een kamer met twee hongerige katten rondlopen. Die katten zouden niets doen zei ze...Geloof je t zelf? Lijk wel een opvang voor 'door de slang verwaarloosde dieren'.....

 

Hate the snake!!!

Link to comment
Share on other sites

The Sims ruleren :thumb_yello:

Ik werd er afgekickt:shocked: Zelfs hier vinden ze dat ik me nuttig moet maken geloof ik:shocked:

 

@starrats: Hoe heb jij dat gefixt met die donatie? Ik heb vorige week een pm gestuurd erover maar nog niets teruggekregen....Wil ook wel een donatie doen...

Link to comment
Share on other sites

Ze blijven geweldig! Ik heb er 15 jaar om moeten zeuren, vond ze als kleine uk al helemaal fantastisch, en toen mn broertje een keer met zijn stomme kop zonder helm op n brommer ging zitten en toen tegen een muur aanreed (sukkel ) kregen we als troost ratten. Hij omdat ie zielig was, maar ik had er al jaren om lopen zeuren dus hij kreeg er een en ik ook een. Zaten samen in een kooi, Rinus en Sjimmie, Rinus was van mij, Sjimmie twee weken later ook. Zoals al verwacht vond hij er al snel niets meer aan en stonden ze voortaan altijd op mijn kamer. Die twee waren zo ongelooflijk tam, die nam ik ook echt overal mee naartoe. Rinus lag zelfs een keer in mn capuchon te maffen toen ik op school aankwam, kon ik weer terug:blink: Inmiddels heb ik ruim tien jaar ratten en altijd meer dan twee. Heb er een tijd zelfs 16 gehad maar dat werd teveel, je moet ook zorgen dat ze er schoon bijzitten en ik merkte dat ik er niet genoeg energie meer voor had. Dus heb ik toen de inwoners van de supergrote kooi allemaal doodwaren die kooi de deur uitgedaan. Had het vorig jaar afgebouwd naar 5 ratjes, maar toen liet de hex van mn broertje haar 6 ratten bij iemand die niet spoorde en er niet voor zorgde in de tuin staan. In weer en wind, zonder eten.... Het is dat mn broertje ze eten ging geven. Ik ben ze toen met mn moeder uit die tuin gaan halen, anders hadden ze het niet gered. Een vriendin heeft de vier dames overgenomen en ik heb de ventjes gehouden. Nu dus weer zeven ratten, 4 mannen en 3 dames. Zo gezellig Het belachelijkste was dat die slang ('ex' van broertje, is een soort knipperlichtgedoe, maar wij vinden het zo'n eng mens dat we dr de slang noemen) in december belde dat ze dr ratten kwam ophalen. Dacht het niet....Dat zijn haar ratten niet meer, die krijgt ze nooit meer terug! Die arme stakkers waren totaal uitgehongerd (een van die mannen is meer dan 200gram aangekomen) en doodsbang in de eerste week. Nu hebben ze het prima en dat houden we lekker zo...

Heb ook al twee muizen van dr gered, die had ze in een kamer met twee hongerige katten rondlopen. Die katten zouden niets doen zei ze...Geloof je t zelf? Lijk wel een opvang voor 'door de slang verwaarloosde dieren'.....

 

wat een rotmens :sneaky2:

 

Ik heb op 23 - 10 - 1998 mijn eerste ratjes gehad :wub2: Ik ben gek op dieren en onze kat was al een tijdje dood en ik miste het gewoon dus wou ik een huisdier voor mijn verjaardag ik heb ik totaal 19 ratjes gehad :thumb_yello: 17 dec 2007 zijn de laatste 2 overleden :tears: Ik mis het wel heel erg maar ik heb mijn gekke cavia en gehandicapte chronisch verkoude konijn nog :naughty:

 

Jah ik was even vergeten!

 

HE! jij houdt ookvan Sims2!!!! IM ADDICTED!!!

 

Jep heb zelfs een site die een beetje verwaarloost is

En ga vaak naar van die previews van uitbreidingen :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

The Sims ruleren :thumb_yello:

Ik werd er afgekickt:shocked: Zelfs hier vinden ze dat ik me nuttig moet maken geloof ik:shocked:

 

@starrats: Hoe heb jij dat gefixt met die donatie? Ik heb vorige week een pm gestuurd erover maar nog niets teruggekregen....Wil ook wel een donatie doen...

 

Ik heb het via paypal gedaan bovenaan staat in dat donkere balkje || HELP US || en daar heb ik op geklikt. en de instructies gevolgt zeg maar

Link to comment
Share on other sites

Jep heb zelfs een site die een beetje verwaarloost is

En ga vaak naar van die previews van uitbreidingen :blush-anim-cl:

 

Hahah cool! Ik heb alle uitbreidingen.. afgezien van vrije tijd want heb nog niet genoeg geld en hoop op mijn verjaardag binnekort!!:punk:

Link to comment
Share on other sites

Hahah cool! Ik heb alle uitbreidingen.. afgezien van vrije tijd want heb nog niet genoeg geld en hoop op mijn verjaardag binnekort!!:punk:

 

Vrije tijd vind ik een beetje tegenvallen, ik had liefer iets met magie gehad :naughty:

 

Ik heb hem gelijk gekocht maar heb ook nog eens de download versie van EA gehad dus nu heb ik hem 2 keer :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dit is Mozes, nouja was Mozes....Maar hij is als twee druppels water met een van die twee ventjes die ik van de slang gered heb, die heet ook weer Moos...Ze zijn ook allebei even lief...Huskys, daar heb ik wel een zwak voor moet ik eerlijk zeggen. Heb op dit moment twee huskys, vier Russisch blauwe (twee gewoonoor dames en twee dumbo mannen) en een cinnamon gewoonoor dame...

post-9613-142983675407_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vrije tijd vind ik een beetje tegenvallen, ik had liefer iets met magie gehad :naughty:

 

Ik heb hem gelijk gekocht maar heb ook nog eens de download versie van EA gehad dus nu heb ik hem 2 keer :blink:

 

waarom dubbel??

 

@Anouk: oeeh ziet er lief uit!! Heb een hamster, frits.. telt dat ook?

Link to comment
Share on other sites

Dit is Mozes, nouja was Mozes....Maar hij is als twee druppels water met een van die twee ventjes die ik van de slang gered heb, die heet ook weer Moos...Ze zijn ook allebei even lief...Huskys, daar heb ik wel een zwak voor moet ik eerlijk zeggen. Heb op dit moment twee huskys, vier Russisch blauwe (twee gewoonoor dames en twee dumbo mannen) en een cinnamon gewoonoor dame...

 

:wub2: :wub2: lijkt veel op mijn kessie die ik heb gehad :wub2:

 

Mijn laatste groep was een groep van 5 zwarte jappies :naughty:

Was heel handig om ze uitelkaar te houden maar nie heus

 

Dit is een groepje van 2 jaar geleden

P8160045.jpg

 

Die Dikke witte is een heeeeeeel speciaal ratje van me :wub2: Ik kreeg haar toen ze 10 dagen oud was :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy