Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

waarom dubbel??

 

@Anouk: oeeh ziet er lief uit!! Heb een hamster, frits.. telt dat ook?

 

Haha ja hoor, ik heb zelf ook een hammie. Een goudhamster, inmiddels hoogbejaard met zijn bijna 3 jaar :thumb_yello: Dacht dat hamsters saai waren maar ben het toen gewoon gaan proberen, want door de verhalen van mn vriend over zijn hamster werd ik steeds nieuwsgieriger. Toen kwam Hermien, maar die is maar net een jaar oud geworden. Nu dus Gert, dat is zo'n sweetie !

Heb een hele dierentuin hier. Op mn kamer heb ik dus 7 ratten verdeeld over 3 kooien, 2 muizen die niet meer samen kunnen dus 2 bakken, een hamster, een Egyptische gerbil (zn broertje is dood, en er zijn nu nergens pups te krijgen om m weer te koppelen:thumbdown: ), een dikstaartgerbil, twee Mongoolse gerbilmannen en een koppeltje Mongoolse gerbils. Vorige week zijn er 2 gerries in n week doodgegaan:shocked:

Verder hebben we drie katten. Mn lievelingskat, Hessel, is in november gestorven en ik mis m echt. Hij was mn maatje, vanaf de eerste dag dat ie hier woonde kwam hij altijd bij mij. Mocht alles met m doen, hij vertrouwde me volledig. Was jaloers op mn vriend:naughty: Als die naast me op de bank zat ging Hessel tussen ons in liggen. Hij sliep ook altijd bij me. Nu hebben we er nog drie. En we hadden ooit, in de goede tijd, zes fretten maar tegenwoordig nog maar eentje. Freud. Ben gek op dat beest! Ik zou me geen leven zonder dieren kunnen en willen voorstellen! Als mn vriend en ik gaan samenwonen, wil ik een hond. Ben daarmee opgegroeid en ze zijn nu meer dan tien jaar dood, maar ik blijf het missen....Als ik een eigen stekkie heb komt er echt zo snel mogelijk een hondebeest!

Link to comment
Share on other sites

Haha ja hoor, ik heb zelf ook een hammie. Een goudhamster, inmiddels hoogbejaard met zijn bijna 3 jaar Dacht dat hamsters saai waren maar ben het toen gewoon gaan proberen, want door de verhalen van mn vriend over zijn hamster werd ik steeds nieuwsgieriger. Toen kwam Hermien, maar die is maar net een jaar oud geworden. Nu dus Gert, dat is zo'n sweetie !

Heb een hele dierentuin hier. Op mn kamer heb ik dus 7 ratten verdeeld over 3 kooien, 2 muizen die niet meer samen kunnen dus 2 bakken, een hamster, een Egyptische gerbil (zn broertje is dood, en er zijn nu nergens pups te krijgen om m weer te koppelen), een dikstaartgerbil, twee Mongoolse gerbilmannen en een koppeltje Mongoolse gerbils. Vorige week zijn er 2 gerries in n week doodgegaan:shocked:

Verder hebben we drie katten. Mn lievelingskat, Hessel, is in november gestorven en ik mis m echt. Hij was mn maatje, vanaf de eerste dag dat ie hier woonde kwam hij altijd bij mij. Mocht alles met m doen, hij vertrouwde me volledig. Was jaloers op mn vriend:naughty: Als die naast me op de bank zat ging Hessel tussen ons in liggen. Hij sliep ook altijd bij me. Nu hebben we er nog drie. En we hadden ooit, in de goede tijd, zes fretten maar tegenwoordig nog maar eentje. Freud. Ben gek op dat beest! Ik zou me geen leven zonder dieren kunnen en willen voorstellen! Als mn vriend en ik gaan samenwonen, wil ik een hond. Ben daarmee opgegroeid en ze zijn nu meer dan tien jaar dood, maar ik blijf het missen....Als ik een eigen stekkie heb komt er echt zo snel mogelijk een hondebeest!

 

:naughty: :naughty: jij ben al net zo gek op dieren als ik :roftl:

 

Ik wil ook gerbiltjes :wub2: maar dat wil mijn moeder niet :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Hier is een lijstje met ratten en andere dieren die ik heb gehad:

 

Ratten:

 

Heidi

Ingrid

Polly

Fleur

Princces

Eevee

Starmie

Kessie

Mickey

Misty

Humpie

Bonnie

Pongo

Lucky

Nala

Skippy

Floortje

Minni

Bella

 

Hamsters:

Peppi

Sparky

Link to comment
Share on other sites

ok :thumb_yello:

 

 

dit zijn mijn laatste 5 ratjes geweest :tears:

P1010338.jpg

 

SMELT:mf_lustslow: Japjes, ik vind ze GE-WEL-DIG!!

Veel mensen vinden ze saai, zeker als ze gewone kleurtjes als zwart of agouti hebben, maar ik ben er gek op! Eigenlijk vind ik alle kleuren wel mooi. Vroeger moest ik niets van Siamees hebben, maar ik heb er 5 gehad en die waren stuk voor stuk ontzettend lief, heel zachtmoedig qua karakter. De meeste japjes die ik gehad heb waren brutaal. Alle dumbo's zijn sulletjes is mijn ervaring. Heb er op t moment dus twee, twee lekker dikke mannen, waar ik helemaal weg van ben. Kan daar nu geen foto van posten want ik zit beneden, die foto's staan alleen op mn eigen pc. Heb nog wel een andere suffe:wink2:

post-9613-142983675413_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hallo Nederlanders,

 

Ik weet neit echt waarom ik hier bent, maar wij krijgen altijd mensen uit andere plaatsen in de Australian thread, zooo julie kennen mij wel hebben eins. :bleh:

 

Ik wil deze jaar als neit alleen naar Holland to gaan, dan wel ook het rest van europe. Zo ... ik moet mijn nederlanse beter maken. :naughty:

Ik gebruik nu en vertalen ding vor elke ... 3de woord :naughty::bleh:

 

Uhhh, mijn ouders zijn uit nederland en ik woende daar van 2-5 jaar oud (zo ik heb noit echt schrijven geleerd :naughty:)

 

Haha, tel me als mijn nederlands is te erg :naughty: Het is, heh?

 

Uhhh, hoe zijn jullie?

 

... Haha, ok, zo kunt u mij en beitje begrijpen, dan? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Rattenmannen:

Rinus, Sjimmie, Arnoud, Teun, Stumper, Vladimir (aka Vlaflip:naughty: ), Sergei, Andrej, Iwan, Pjotr 1, Tolstoj, Mozes, Johannes, Diederik, Eddie, Oscar, Kasper, Storm, Koos, Moos, Poetin, Pjotr 2

 

Rattendames

Lisa, Grietje, Daantje, Isis, Monstertje, Aagje, Nibbles (aka Nibbits, waar ze gek op was), Deedee, Toet, Eddie, Muis, Miep

 

Gerbils

Rupert & Archibald, Kiki, Lizzie (leeft nog), Juultje, Babbetje, Brammetje, Puk, Kereltje& Manneke (Kerel zit nu met Lizzie samen), Samir en Mohammed (de Egyptische), Mollie 1 en 2 (een dikstaartgerbil hoort gewoon Mollie te heten:wink2: )

Link to comment
Share on other sites

Hallo Nederlanders,

 

Ik weet neit echt waarom ik hier bent, maar wij krijgen altijd mensen uit andere plaatsen in de Australian thread, zooo julie kennen mij wel hebben eins.

 

Ik wil deze jaar als neit alleen naar Holland to gaan, dan wel ook het rest van europe. Zo ... ik moet mijn nederlanse beter maken. :naughty:

Ik gebruik nu en vertalen ding vor elke ... 3de woord :naughty:

 

Uhhh, mijn ouders zijn uit nederland en ik woende daar van 2-5 jaar oud (zo ik heb noit echt schrijven geleerd :naughty:)

 

Haha, tel me als mijn nederlands is te erg :naughty: Het is, heh?

 

Uhhh, hoe zijn jullie?

 

... Haha, ok, zo kunt u mij en beitje begrijpen, dan? :bleh:

Haai!!

Jahoor, we begrijpen je prima:thumb_yello: , tenminste ik wel en ik denk de rest ook wel hoor! Kom je in juli ook naar Mika in Amsterdam?:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Awww, mijn moeder laat me neit en muis of rat hebben, maar ik heb en hond, 2 catten en vogel :wub2::bleh:

 

Mijn ma moest er ook niets van hebben, maar tegenwoordig vindt ze mn ratten best lief en leuk. Muizen vindt ze nog altijd niets, maar ach, het is al best heel wat dat ze tegenwoordig gewoon een rat durft op te pakken en in haar nek durft te zetten :thumb_yello:

Ik zou ook heeeeeeeeeeeel graag weer een hond willen, een jachthond of een Airdaele terrier :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Hallo Nederlanders,

 

Ik weet neit echt waarom ik hier bent, maar wij krijgen altijd mensen uit andere plaatsen in de Australian thread, zooo julie kennen mij wel hebben eins. :bleh:

 

Ik wil deze jaar als neit alleen naar Holland to gaan, dan wel ook het rest van europe. Zo ... ik moet mijn nederlanse beter maken. :naughty:

Ik gebruik nu en vertalen ding vor elke ... 3de woord :bleh:

 

Uhhh, mijn ouders zijn uit nederland en ik woende daar van 2-5 jaar oud (zo ik heb noit echt schrijven geleerd )

 

Haha, tel me als mijn nederlands is te erg Het is, heh?

 

Uhhh, hoe zijn jullie?

 

... Haha, ok, zo kunt u mij en beitje begrijpen, dan? :bleh:

 

Welkom in de Dutch Thread :thumb_yello:

 

en zelfs ik begrijp je met mijn dislectie :thumb_yello::punk:

Link to comment
Share on other sites

Mijn ma moest er ook niets van hebben, maar tegenwoordig vindt ze mn ratten best lief en leuk. Muizen vindt ze nog altijd niets, maar ach, het is al best heel wat dat ze tegenwoordig gewoon een rat durft op te pakken en in haar nek durft te zetten :thumb_yello:

Ik zou ook heeeeeeeeeeeel graag weer een hond willen, een jachthond of een Airdaele terrier :wub2:

 

Ik heb twee vuilnisbakjes... 1 gemixte terrier iets met een jack russell, Happy, en ik heb er een gemixt met een maltezer (hmmm lekker!) en een shih tzu

Link to comment
Share on other sites

Fear no more!! NON is back!!

 

Hey oakie_Doke, ik begrijp je helemaal.. Snap jij dit dan wel?? Het lezen??

 

Hey! Ja! Mijn ouders praaten altijd nederlandse aan ons, maar ... wij neit terug :naughty::bleh: Het is grappige om het to leze, zo als en puzzel! :bleh: Maar het lezen is gemakelijker dan de schrijven :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Mijn ma moest er ook niets van hebben, maar tegenwoordig vindt ze mn ratten best lief en leuk. Muizen vindt ze nog altijd niets, maar ach, het is al best heel wat dat ze tegenwoordig gewoon een rat durft op te pakken en in haar nek durft te zetten :thumb_yello:

Ik zou ook heeeeeeeeeeeel graag weer een hond willen, een jachthond of een Airdaele terrier :wub2:

 

Ik wist dat ik ratten kreeg voor mijn verjaardag doordat mijn moeder liep te gillen toen ze uit haar doosje kroop en op het aanrecht liep :roftl:

 

maar nu is ze er gek op :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hey! Ja! Mijn ouders praaten altijd nederlandse aan ons, maar ... wij neit terug :naughty::bleh: Het is grappige om het to leze, zo als en puzzel! :bleh: Maar het lezen is gemakelijker dan de schrijven :naughty:

 

 

haha dat heb ik met engels:naughty: het is makkelijker om te lezen dan te schijven

Link to comment
Share on other sites

Pomtidomtidom :fisch: Nog altijd geen keramische kookplaatreiniger gehaald...

Zal ik of zal ik niet? Het is al half vijf..... Misschien toch maar even wel, de kans dat ik hier vanavond NIET aanwezig ben is toch al zo goed als nul, maarja als ik ga dan moet ik straks weer 40 pagina's missen:naughty: Even kijken hoeveel er nog in dat flesje zit....

Ooooooo, dat redt t nog wel een dagje. Denk dat ik maar hier blijf. Dit is interessanter :naughty:

@ starrats: Die donatie is inderdaad zo gefixt:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Pomtidomtidom :fisch: Nog altijd geen keramische kookplaatreiniger gehaald...

Zal ik of zal ik niet? Het is al half vijf..... Misschien toch maar even wel, de kans dat ik hier vanavond NIET aanwezig ben is toch al zo goed als nul, maarja als ik ga dan moet ik straks weer 40 pagina's missen:naughty: Even kijken hoeveel er nog in dat flesje zit....

Ooooooo, dat redt t nog wel een dagje. Denk dat ik maar hier blijf. Dit is interessanter :naughty:

@ starrats: Die donatie is inderdaad zo gefixt:thumb_yello:

hahah :roftl: YAY!! Ach wat heb je ook aan schoonmaken!

was ook heel grappig toen ze er 1 probeerde te aaien en toen kroop heidi dus in haar mouw :roftl:

 

Zei keihard AHHHH ohh dat is helemaal niet eng :roftl:

 

Dat is volgens mij ook zo een opmerking dat mijn moeder kan maken.. Zon opmerking van : ohh,, asjemenou!

Link to comment
Share on other sites

Pomtidomtidom :fisch: Nog altijd geen keramische kookplaatreiniger gehaald...

Zal ik of zal ik niet? Het is al half vijf..... Misschien toch maar even wel, de kans dat ik hier vanavond NIET aanwezig ben is toch al zo goed als nul, maarja als ik ga dan moet ik straks weer 40 pagina's missen:naughty: Even kijken hoeveel er nog in dat flesje zit....

Ooooooo, dat redt t nog wel een dagje. Denk dat ik maar hier blijf. Dit is interessanter :naughty:

@ starrats: Die donatie is inderdaad zo gefixt

 

haha

nou ik ben over een half uur weg naar het knaagdierenasiel om ratjes te verzorgen en ben er pas na 21:00 weer :boxed: Ben bang dat er dan 100 pagina's bij zijn :roftl:

:thumb_yello: het is even uit vogelen maar best makelijk :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik wist dat ik ratten kreeg voor mijn verjaardag doordat mijn moeder liep te gillen toen ze uit haar doosje kroop en op het aanrecht liep :roftl:

 

maar nu is ze er gek op :thumb_yello:

 

Haha..... Zo heeft mijn pa eens een keer mijn goede raad in de wind geslagen. Ik had een bak die niet goed afsloot, voor de gerbils. Daar legde ik gewoon een zwaar boek op, dan was er niets aan de hand. Maar hij vond dat onhandig ofzo en heeft toen hij ervoor zorgde (want dat doet hij wel altijd heel lief als ik in t ziekenhuis lig, mijn pa vindt die beesten ook stuk voor stuk geweldig) dat boek aan de kant gelegd. Met als gevolg dat hij serieus twee uur bezig geweest is voordat hij Kiki weer te pakken had:roftl: :roftl: Die was razendsnel en slim genoeg om niet in de 'snoepjesval' te trappen:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy