Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

haha

nou ik ben over een half uur weg naar het knaagdierenasiel om ratjes te verzorgen en ben er pas na 21:00 weer :boxed: Ben bang dat er dan 100 pagina's bij zijn :roftl:

:thumb_yello: het is even uit vogelen maar best makelijk :naughty:

 

Ik heb een vreemd besluit genomen, ik ga toch eventjes. Even een frisse neus halen en ondertussen naar onze vriend luisteren. Lang leve de mp3:thumb_yello: Dat maakt zo'n pokkeklus ook al een heel stuk aangenamer:mf_rosetinted: Ik ben er na negenen ook wel weer denk ik (nouja.....weet ik:naughty: )

Tot later!! Liefs van mij!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Haha..... Zo heeft mijn pa eens een keer mijn goede raad in de wind geslagen. Ik had een bak die niet goed afsloot, voor de gerbils. Daar legde ik gewoon een zwaar boek op, dan was er niets aan de hand. Maar hij vond dat onhandig ofzo en heeft toen hij ervoor zorgde (want dat doet hij wel altijd heel lief als ik in t ziekenhuis lig, mijn pa vindt die beesten ook stuk voor stuk geweldig) dat boek aan de kant gelegd. Met als gevolg dat hij serieus twee uur bezig geweest is voordat hij Kiki weer te pakken had:roftl: :roftl: Die was razendsnel en slim genoeg om niet in de 'snoepjesval' te trappen:naughty:

 

:roftl: :roftl: :roftl: ik zie het helemaal voor me :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een vreemd besluit genomen, ik ga toch eventjes. Even een frisse neus halen en ondertussen naar onze vriend luisteren. Lang leve de mp3:thumb_yello: Dat maakt zo'n pokkeklus ook al een heel stuk aangenamer:mf_rosetinted: Ik ben er na negenen ook wel weer denk ik (nouja.....weet ik:naughty: )

Tot later!! Liefs van mij!!

bye bye

 

tot later :punk:

Link to comment
Share on other sites

haha

nou ik ben over een half uur weg naar het knaagdierenasiel om ratjes te verzorgen en ben er pas na 21:00 weer :boxed: Ben bang dat er dan 100 pagina's bij zijn :roftl:

:thumb_yello: het is even uit vogelen maar best makelijk :naughty:

 

:( Dont leave just yet!!

Link to comment
Share on other sites

Mijn ma moest er ook niets van hebben, maar tegenwoordig vindt ze mn ratten best lief en leuk. Muizen vindt ze nog altijd niets, maar ach, het is al best heel wat dat ze tegenwoordig gewoon een rat durft op te pakken en in haar nek durft te zetten

Ik zou ook heeeeeeeeeeeel graag weer een hond willen, een jachthond of een Airdaele terrier

 

:naughty: Ik moet wel ein thuis (?) brengen, en dan kan ze zien dat zij neit so erg zijn ... (Ik denkt dat ik te vele z's in die zin gebruikt:bleh:)

 

Welkom in de Dutch Thread

 

en zelfs ik begrijp je met mijn dislectie

 

:punk: Yay!

 

Ik heb twee vuilnisbakjes... 1 gemixte terrier iets met een jack russell, Happy, en ik heb er een gemixt met een maltezer (hmmm lekker!) en een shih tzu

 

Hehe, ik heb en .. "Whippet" - (is dat de zelfde in nederlands?) Wel ... een mix-whippet :naughty:

 

Ik wist dat ik ratten kreeg voor mijn verjaardag doordat mijn moeder liep te gillen toen ze uit haar doosje kroop en op het aanrecht liep

 

maar nu is ze er gek op

 

:roftl:

 

Ok! Ik moet naar bed, ik moet naar school gaan morgen :bleh:

 

Byyeee! Mooi (?) om een beetje te spreken met je allemaal! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

:naughty: Ik moet wel ein thuis (?) brengen, en dan kan ze zien dat zij neit so erg zijn ... (Ik denkt dat ik te vele z's in die zin gebruikt:bleh:)

 

 

 

:punk: Yay!

 

 

 

Hehe, ik heb en .. "Whippet" - (is dat de zelfde in nederlands?) Wel ... een mix-whippet

 

 

 

 

 

Ok! Ik moet naar bed, ik moet naar school gaan morgen :bleh:

 

Byyeee! Mooi (?) om een beetje te spreken met je allemaal! :naughty:

 

jep whippet is hetzelfde in het nederlands :thumb_yello:

 

weltruste :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy