Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik doe het altijd in stappen :naughty: 3 namen en dan weer 3 namen en als ik die weet weer 3 namen enz

 

Wel slim.. Gewoon een compleet systeem:roftl: Maar ik heb maar 3 echte vrienden... EN het gaat soms wel goed.. meestal.. maar soms ook niet zeg ik tegen martine: Jah en ik zag net martine en die blahblahblah!! EN dan zeg ik tegen marloes: ja en marloes wil ook mee hoor!! En dan hebben ze altijd zoiets van: Ohjah?!?!:blink::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Wel slim.. Gewoon een compleet systeem:roftl: Maar ik heb maar 3 echte vrienden... EN het gaat soms wel goed.. meestal.. maar soms ook niet zeg ik tegen martine: Jah en ik zag net martine en die blahblahblah!! EN dan zeg ik tegen marloes: ja en marloes wil ook mee hoor!! En dan hebben ze altijd zoiets van: Ohjah?!?!:blink::mf_rosetinted:

 

:roftl: :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: :roftl:

ik heb net mijn avondeten op :roftl:

maar niet echt veel :boxed: heb nog helemaal geen honger :roftl:

 

Ikke wel! maar niet echt middag gegeten... Ga een beschuit met nutella eten!!! Lekker!! en nog eetse!! Beetje laat maar gewoon voor het idee:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind dat ik een goede daad verricht heb, ik had dat spul ook morgen kunnen scoren, maar ben flink geweest. Als beloning mag ik van mezelf de hele avond op internet. Omdat ik zo lief ben geweest :das::angel_not:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy