Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind dat ik een goede daad verricht heb, ik had dat spul ook morgen kunnen scoren, maar ben flink geweest. Als beloning mag ik van mezelf de hele avond op internet. Omdat ik zo lief ben geweest :das::angel_not:

 

wat goed!!!

Ik vind ook dat je dit verdient hebt!:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja he?? Vond het ook wel een passende beloning:wink2:

En omdat ik vandaag al opgeruimd heb, heb ik morgen minder te doen en dan kan ik ook langer internetten. Internetten staat hier nu dus gelijk aan MFC'en :naughty: Het is wel een zeldzaamheid dat ik al 2,5 dag mijn hyves niet heb geopend:blink: Hoe zou dat nou komen:naughty: :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ja he?? Vond het ook wel een passende beloning:wink2:

En omdat ik vandaag al opgeruimd heb, heb ik morgen minder te doen en dan kan ik ook langer internetten. Internetten staat hier nu dus gelijk aan MFC'en :naughty: Het is wel een zeldzaamheid dat ik al 2,5 dag mijn hyves niet heb geopend:blink: Hoe zou dat nou komen:naughty: :mf_rosetinted:

 

heb je hyves??? Ikke ook!!!

Link to comment
Share on other sites

Ik vind dat ik een goede daad verricht heb, ik had dat spul ook morgen kunnen scoren, maar ben flink geweest. Als beloning mag ik van mezelf de hele avond op internet. Omdat ik zo lief ben geweest :das::angel_not:

welk spul? :boxed:

nee inderdaad, ik kom uit de buurt van schiphol

 

neeee dan kan ik je vast niet kennen :lmfao:

ben je al sinds februari lid? :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Ik moest nieuwe kookplaatreiniger halen. Zat er vanmorgen om negen uur al over te dubben, maar om kwart voor vijf ben ik toch maar even gegaan...:wink2:

aaah goed goed! dat je toch nog gegaan ben.. dan kan je de kookplaat schoonmaken :lmfao:

Jah,, hoezo??

 

ik dacht dat je al sinds februari 2007 lid was :lmfao:

:hypo:

Link to comment
Share on other sites

Hihi ja he? Dat is t neefje waar ik t vanmorgen over had. Wordt in juni een jaar. Hij is echt lief! :thumb_yello: Ik ben zn suikertante:naughty:

 

Echt zoo leuk!!

 

Mijn handen ruiken naar koekjesdeeg :wub2::mf_lustslow: :mf_lustslow:

Link to comment
Share on other sites

Haai!!

Ik ken jou nog niet :naughty: Ookal ben ik al letterlijk de complete dag op dit forum..

 

Weetje: heb vandaag mijn posts ver5voudigd!!

 

Even voorstellen! :original:

 

naam; Tessa.

leeftijd; 13 jaar! :punk: mwhuahah.

verder; GEK. :mf_lustslow: en vind Mika een lekkerding. :blush-anim-cl: ..

 

mwhaha! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Echt zoo leuk!!

 

Mijn handen ruiken naar koekjesdeeg :wub2::mf_lustslow: :mf_lustslow:

 

Ja ik moet ook weer eens wat bakken. Heb een recept voor brownies en dat beheerste ik tot in perfectie. Maar we zijn verhuisd en hebben een andere oven, dan is de baktijd weer anders. Iedere keer was ie of te hard of de binnenkant was zowat vloeibaar. Heb t niet echt meer geprobeerd, ook omdat mn ma steeds aan t lijnen is en ik t dan lullig vind om iets lekkers te maken. Bovendien vreet ik dan in een keer een brownie op:shocked: :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy