Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heeeee!!! Hoe is tie? Alles okee?

Jaja ineens een paar pagina's verder he? We hebben onze plicht gedaan:naughty:

 

Blijkbaar :bleh:

 

Hier is alles supergeweldigfantastisch goed! :biggrin2:

Bij jou?

Link to comment
Share on other sites

Blijkbaar :bleh:

 

Hier is alles supergeweldigfantastisch goed! :biggrin2:

Bij jou?

 

Tja....Ben wel vrolijk, maar op zich minder nieuws gehad van mn longarts... Maar ach, dat was te verwachten gezien hoe t de laatste vier maanden ging, maar t blijft rot.... Zeker omdat ook andere dingen slechter zijn dan verwacht. Maar ach, nog vier maandjes:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nu moet ik wel eten! :wink2:

 

be right back! :mf_rosetinted:

 

:huglove:

 

Eet ze! :wink2:

 

Ik ben er weer!!

 

Heb me bal gehakt naar binnen zitten douwe!! Ben te veel verslaafd aan dit forum!!

 

Bijna koekiees!!

 

 

xxxxxxxxx

 

Nounou.. verslaafd zijn is niet goed hé :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Nounou.. verslaafd zijn is niet goed hé :wink2:

 

Ligt eraan waaraan je verslaafd bent toch...? Verslaafd zijn aan opruimen ofzo kan op zich geen kwaad, maarja daar hebben we dan net weer geen last van :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Tja....Ben wel vrolijk, maar op zich minder nieuws gehad van mn longarts... Maar ach, dat was te verwachten gezien hoe t de laatste vier maanden ging, maar t blijft rot.... Zeker omdat ook andere dingen slechter zijn dan verwacht. Maar ach, nog vier maandjes:naughty:

 

Oei, dat is minder :thumbdown:

Maarja .. uitkijken naar leuke dingen dan maar? En niet teveel stilstaan bij de rest.. :wink2:

 

Haai bienie!!

 

Volgens mij ken ik jou nog niet

 

dus HALLOO!!

 

Houden zo, echt .. :naughty:

 

Maar hallo :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Eet ze! :wink2:

 

 

 

Nounou.. verslaafd zijn is niet goed hé :wink2:

 

:blush-anim-cl: Aan sommige dingen toch wel??Dit is een vrij gezonde verslaving...

 

@Anouk: Ben jij er morgen ook weer?? Ik mag namelijk nog thuisblijven, maar me pap mag het dnek niet weten:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ligt eraan waaraan je verslaafd bent toch...? Verslaafd zijn aan opruimen ofzo kan op zich geen kwaad, maarja daar hebben we dan net weer geen last van :roftl:

 

Ja, inderdaad.. Wij zijn alleen maar verslaafd aan "slechte" dingen ... :roftl:

Alhoewel ik van mezelf durf zeggen dat ik niet verslaafd ben aan het forum..

 

 

... aan Mika dat is wat anders :naughty::wub2::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:blush-anim-cl: Aan sommige dingen toch wel??Dit is een vrij gezonde verslaving...

 

@Anouk: Ben jij er morgen ook weer?? Ik mag namelijk nog thuisblijven, maar me pap mag het dnek niet weten:naughty:

 

Hahaha mooi, dan kunnen we morgen weer zo aan paginavulling doen:thumb_yello: Ben er ook weer hoor:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha mooi, dan kunnen we morgen weer zo aan paginavulling doen:thumb_yello: Ben er ook weer hoor:naughty:

 

Gezellig!!

 

Ik ben wat langzamer met reageren nu,want ga nu me koekjes maken, zijn nu wel stijf (weer excuses voor woordkeuze:shocked: )

Link to comment
Share on other sites

Ja, inderdaad.. Wij zijn alleen maar verslaafd aan "slechte" dingen ...

Alhoewel ik van mezelf durf zeggen dat ik niet verslaafd ben aan het forum..

 

 

... aan Mika dat is wat anders :naughty::wub2::mf_rosetinted:

Tja....Nouja, Mika is niet slecht joh. Dat is een gezonde verslaving. Nu ineens zonder Mika moeten zou niet goed zijn he? Net was ik naar de winkels en halverwege was de batterij van mn mp3 leeg:shocked: Midden in Erase:shocked: Dat was niet leuk.....:sneaky2:

Haha, onze halve siamees (moeder is 100% siam, papa is de rooie van de overkant) James is weer debiel bezig. Hij is gek op kruiden en we eten iets met gember. Daar gaat hij van flippen en hij ligt nu over t aanrecht te rollen:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Tja....Nouja, Mika is niet slecht joh. Dat is een gezonde verslaving. Nu ineens zonder Mika moeten zou niet goed zijn he? Net was ik naar de winkels en halverwege was de batterij van mn mp3 leeg:shocked: Midden in Erase:shocked: Dat was niet leuk.....:sneaky2:

 

Ooh, dat is echt zo erg als dat gebeurd :boxed:

 

Ik heb dus Mika constant bij .. Als ik in de auto zit heb ik mijn cd op, staan iets van 70 Mika-liedjes op en het is dan ook maar goed dat ik vrijwel altijd alleen rij .. :naughty: en anders heb ik mijn mp3-speler wel in mijn oren zitten .. Zelfs als ik alleen met het paard ga rijden is Mika bij mij :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ooh, dat is echt zo erg als dat gebeurd :boxed:

 

Ik heb dus Mika constant bij .. Als ik in de auto zit heb ik mijn cd op, staan iets van 70 Mika-liedjes op en het is dan ook maar goed dat ik vrijwel altijd alleen rij .. :naughty: en anders heb ik mijn mp3-speler wel in mijn oren zitten .. Zelfs als ik alleen met het paard ga rijden is Mika bij mij :mf_rosetinted:

 

Heel herkenbaar dit...:naughty:

Heb nog een andere accu liggen voor mn mp3, denk dat ik die eens ga proberen. Ik heb vaak 's nachts ook mn mp3 op, val lekkerder in slaap met muziek (nouja, de enige artiest die momenteel gespeeld wordt op mn creative is Mika:naughty: ) op en de rest van dit huishouden vindt dat minder. Heb mezelf dat aangeleerd, al jaaaaaaaaren terug en nu mis ik t als ik geen muziek heb bij t in slaap vallen. Zeg nou zelf, je kunt toch niet gelukkiger in slaap vallen dan bij de stem van Mika:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

oooh ja goed hoor =)

met jou ook?

 

Ja hoor, super :biggrin2:

 

Heel herkenbaar dit...:naughty:

Heb nog een andere accu liggen voor mn mp3, denk dat ik die eens ga proberen. Ik heb vaak 's nachts ook mn mp3 op, val lekkerder in slaap met muziek (nouja, de enige artiest die momenteel gespeeld wordt op mn creative is Mika:naughty: ) op en de rest van dit huishouden vindt dat minder. Heb mezelf dat aangeleerd, al jaaaaaaaaren terug en nu mis ik t als ik geen muziek heb bij t in slaap vallen. Zeg nou zelf, je kunt toch niet gelukkiger in slaap vallen dan bij de stem van Mika:blush-anim-cl:

 

Ik zou niet kunnen zeggen of ik dan wel zou kunnen slapen :naughty:

Maar ik word er wel mee wakker :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy