Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

wat wat wat? :das:

 

 

:roftl:

 

en wa allemaal?

 

Pete wenz is half gay geworden, britney heeft een duet opgenomen met heidi montag, kate hudson bemoeit zich niet met Kate Heigl, Paris gaat MR.Yogi, Umprella is meest gecoverte nummer naast Toxic van BritBrit, uhm.. en dt soort dingen... Zit ook nog een man bij die botox met tandpasta vergelijkt..

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat ook ja. Dat vergeet ik nou helemaal te noemen. Zie je wel, hij leidt me af :naughty:

 

Superfilmpje hé :wub2::roftl:

 

stoerstoerstoerstoer! :mf_rosetinted:

 

Wat?

 

Tja...we blijven Nederlanders he? Altijd wat te klagen....:roftl:

 

Ey, spreek voor jezelf hé :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pete wenz is half gay geworden, britney heeft een duet opgenomen met heidi montag, kate hudson bemoeit zich niet met Kate Heigl, Paris gaat MR.Yogi, Umprella is meest gecoverte nummer naast Toxic van BritBrit, uhm.. en dt soort dingen... Zit ook nog een man bij die botox met tandpasta vergelijkt..

 

Kortom: Niks boeiends :wink2::roftl::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad

 

ooh update: ook iets over Jamie Lynn Spears!! en pete wentz gaat een haarstudio oprichten en Simon cowell heeft een 1.5 miljoen pond/dollar contract getekend!

 

Geef mij ook zo'n contract, dat is nog eens lekker shoppen :thumb_yello::naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Hahaha, laat t registreren, anders gaat ze er nog met de rechten vandoor:roftl: :naughty:

daar geef je me nog een idee..:roftl:

:roftl: , sorry, misschien STUPID question, maar, wat zijn auteursrechten? :shocked ... :blush-anim-cl

euhm..moeilijk uit te leggen..degene die de zin heeft uitgevonden is de auteur (ik dus:bleh)..en ik heb mn rechten..ik kan je bv een boete aanspannen als je die zin misbruikt:roftl:..of je verbieden die zin te gebruiken..maar gelukkig voor jou ben ik vriendelijk..:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

*Is confuzzeled* Alweer:roftl:

 

Ik zit te denken om ook naar Werchter te gaan:mf_rosetinted:

 

Of nog altijd? :naughty:

 

Gewoon doen :wink2::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad

 

ooh update: ook iets over Jamie Lynn Spears!! en pete wentz gaat een haarstudio oprichten en Simon cowell heeft een 1.5 miljoen pond/dollar contract getekend!

 

arme menskes zijn da toch:boxed:

Link to comment
Share on other sites

daar geef je me nog een idee..:roftl:

 

euhm..moeilijk uit te leggen..degene die de zin heeft uitgevonden is de auteur (ik dus:bleh)..en ik heb mn rechten..ik kan je bv een boete aanspannen als je die zin misbruikt:roftl:..of je verbieden die zin te gebruiken..maar gelukkig voor jou ben ik vriendelijk..:mf_rosetinted:

 

Aaahh, dank u dank u! :blush-anim-cl:

Ik zet je naam er wel bij! =)

Link to comment
Share on other sites

Of nog altijd? :naughty:

 

Gewoon doen :wink2::mf_rosetinted:

 

Ja gewoon doen! Ik twijfelde ook. Heel even. En toen bedacht ik me dat ik genoeg heb moeten missen afgelopen tijd, en heb ik gewoon besloten te gaan. Alleen de donderdag (da's immers de belangrijkste dag:naughty: ) want anders trek ik t niet om ook de 8e nog te gaan. En die moet hoe dan ook doorgaan:punk:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy