Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja gewoon doen! Ik twijfelde ook. Heel even. En toen bedacht ik me dat ik genoeg heb moeten missen afgelopen tijd, en heb ik gewoon besloten te gaan. Alleen de donderdag (da's immers de belangrijkste dag:naughty: ) want anders trek ik t niet om ook de 8e nog te gaan. En die moet hoe dan ook doorgaan:punk:

 

Jaa maar moet ff kijken hoe het met geld zit etc.:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Kijk die heb ik dan weer niet :mf_rosetinted: Maar wellicht wil een lieve MFC-er in de vorm van Ingie, Starrats of Diana mee :punk:

 

Hoop voor je dat t lukt! Ga jij dan ook alleen de donderdag? Ik wel, anders wordt het teveel. Bovendien is dat toch de boeiendste dag :naughty:

Link to comment
Share on other sites

ahja..mss moet ik dat ook eens proberen:naughty:..een soort vervroegd verjaardagscadeau..:roftl:

Ach jij bent toch vast wel net zo lief als ik :angel_not: ? Dan verdien je toch gewoon een uitstapje, een zomaar cadeautje om je blij te maken:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Jaa maar moet ff kijken hoe het met geld zit etc.:naughty:

 

Jep ik ook, maar dagkaarten voor n festival zijn meestal niet echt snel uitverkocht dus we kunnen er rustig overnadenken :wink2: Trouwens ALS we gaan kunnen we wel met de auto er heen (als je tenminste nog n Mikagig met mij uithoudt)

Link to comment
Share on other sites

Hoop voor je dat t lukt! Ga jij dan ook alleen de donderdag? Ik wel, anders wordt het teveel. Bovendien is dat toch de boeiendste dag :naughty:

 

Jep alleen donderdag denk k, ik ben wel wat gewend qua festivals maar ik wil zoveel naar zoveel mogelijk concerten dit jaar dus ik houd alles zo goedkoop mogelijk :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Jep ik ook, maar dagkaarten voor n festival zijn meestal niet echt snel uitverkocht dus we kunnen er rustig overnadenken :wink2: Trouwens ALS we gaan kunnen we wel met de auto er heen (als je tenminste nog n Mikagig met mij uithoudt)

euhm..mag ik even vermelden dat Tokio Hotel op die dag ook naar Werchter komt..en dat de kans dus groter is dat ze wel snel uitverkocht zijn..:blink::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

euhm..mag ik even vermelden dat Tokio Hotel op die dag ook naar Werchter komt..en dat de kans dus groter is dat ze wel snel uitverkocht zijn..:blink::mf_rosetinted:

 

Aye, dankje, dat is inderdaad best wel belangrijke info! Die kl*ote Tokio Hotel ook altijd :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Jep alleen donderdag denk k, ik ben wel wat gewend qua festivals maar ik wil zoveel naar zoveel mogelijk concerten dit jaar dus ik houd alles zo goedkoop mogelijk :naughty:

 

Tja ik zou wel willen hoor, vier dagen want er komt nog meer leuks, maar ja, ben ziek en moet een beetje zuinig met mn energie omgaan. Ga eind maart al naar Anouk en drie concerten in een jaar is gewoon veel voor mij. Vroeger ging ik elke maand:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy