Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

Nou zoals ik me nu voel kan ik niet slapen.... Geen lucht, tenminste, het zit vervelend zeg maar. Als je dan gaat liggen wordt t alleen maar rotter.....En die snertpijn in mn benen, word er gestoord van. Wil niet teveel zooi slikken, maar als t weer zo gaat als vannacht pak ik toch wat eerder morfine. Ik hoop dat die holtes een beetje rustig blijven, anders gaan ze straks toch nog een operatie doen:shocked: En dat wil ik niet:blink: Ga in elk geval mn dvd van LICM nog maar even naar boven halen...Die ligt nog beneden en da's niet de juiste plaats nu!!

*vanuit bed nog even tv kijken is misschien zo gek nog niet*

 

Klinkt vervelend... Sterkte :huglove:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou zoals ik me nu voel kan ik niet slapen.... Geen lucht, tenminste, het zit vervelend zeg maar. Als je dan gaat liggen wordt t alleen maar rotter.....En die snertpijn in mn benen, word er gestoord van. Wil niet teveel zooi slikken, maar als t weer zo gaat als vannacht pak ik toch wat eerder morfine. Ik hoop dat die holtes een beetje rustig blijven, anders gaan ze straks toch nog een operatie doen:shocked: En dat wil ik niet:blink: Ga in elk geval mn dvd van LICM nog maar even naar boven halen...Die ligt nog beneden en da's niet de juiste plaats nu!!

*vanuit bed nog even tv kijken is misschien zo gek nog niet*

 

:huglove:

 

 

 

 

 

Maar ik duik er eens in .. Tot morgen (normaal gezien) :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik er vandoor :boxed:

 

Moet morgen "werken"

helemaal geen zin in :thumbdown::roftl:

 

 

Maar ik duik er eens in .. Tot morgen (normaal gezien) :wink2:

 

Slaap lekker!! :huglove:

 

Ik ga ook naar bed, morgen weer vroeg op!

 

Tot morgen!!

Link to comment
Share on other sites

Nou zoals ik me nu voel kan ik niet slapen.... Geen lucht, tenminste, het zit vervelend zeg maar. Als je dan gaat liggen wordt t alleen maar rotter.....En die snertpijn in mn benen, word er gestoord van. Wil niet teveel zooi slikken, maar als t weer zo gaat als vannacht pak ik toch wat eerder morfine. Ik hoop dat die holtes een beetje rustig blijven, anders gaan ze straks toch nog een operatie doen:shocked: En dat wil ik niet:blink: Ga in elk geval mn dvd van LICM nog maar even naar boven halen...Die ligt nog beneden en da's niet de juiste plaats nu!!

*vanuit bed nog even tv kijken is misschien zo gek nog niet*

 

Hmmmn. Ik vind het echt vervelend voor je.

Als ik kon zal ik nu voor je naar beneden rennen zodat jij lekker mika kan kijken! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hmmmn. Ik vind het echt vervelend voor je.

Als ik kon zal ik nu voor je naar beneden rennen zodat jij lekker mika kan kijken! :huglove:

:huglove:Da's lief! Maar heb m alsnog zelf gehaald, ik ga er dus ook vandoor, hopen op een betere nacht dan de vorige en wie weet is morgen alles weer anders:wink2:

Slaap lekker!!

Link to comment
Share on other sites

HAAAAAIIII

Goeiemorgen!:punk::mf_rosetinted:

Lekker geslapen?

*vraag me niet waarom ik zo vrolijk ben, heb wederom een buknacht achter de rug:boxed: *

 

Goeiemorgen:mf_rosetinted:

Heb heerlijk geslapen:thumb_yello:

Heeft de mika0dvd niet geholpen??:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Nee. Ik kon redelijk snel in slaap vallen, maar werd ieder half uur wakker. Tot ik om vier uur een koude rilling kreeg.... Dat was dus weer koorts en voelde me zo *minder lekker* dat ik niet meer verder kon slapen. En nu ben ik gaaaaaaar. Zat net bijna te pitten achter de laptop. Is maar goed dat jij er bent, kun je me wakker houden:wink2: :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Voel me vereerd dat je mij daarvoor uitkiest.. Ik ben net me bed uit en kon niet wachten weer zo snel mogelijk achter me laptoppie te kruipen en even kijken wat hier allemaal gebeurde:blush-anim-cl: .. Niet zo veel pagina's in de 1,5 à 2 uur tijd die wij toen in elkaar geschreven hadden, he?!:shocked::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Doen we toch altijd?!:wink2: (vooral leuk dat ik dat zeg want ben hier pas echt actief sinds gisteren, hints de 175 posts die ik toen heb gemaakt)

Maar plies help me nog deze 7 dagen door!! I cant take it anymore!!!:sneaky2::blink:

Link to comment
Share on other sites

*Geeft Manon een dikke knuffel*

Ik ben trouwens ook nog 'vers' hier. Ben vanaf vorige week aan t posten, eerst 'voorzichtig' maar nou bemoei ik me gewoon overal mee, net zoals in real life:wink2: In t weekend kan ik niet achter MFC zitten de hele tijd, da's niet zo gezellig voor vriendjelief he:naughty:

Link to comment
Share on other sites

HAPPY ENDING OP RADIO NH!!!:mf_lustslow: :mf_lustslow:

Heb de cdspeler aanstaan, word altijd zo gek van t geouwehoer op de radio en ze draaien niet genoeg muziek die ik echt waardeer. Hou t wel bij mn cd'tjes

:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

*Geeft Manon een dikke knuffel*

Ik ben trouwens ook nog 'vers' hier. Ben vanaf vorige week aan t posten, eerst 'voorzichtig' maar nou bemoei ik me gewoon overal mee, net zoals in real life:wink2: In t weekend kan ik niet achter MFC zitten de hele tijd, da's niet zo gezellig voor vriendjelief he:naughty

Dankje.. Maar ik hou het gewoon niet meer!!:blink::thumbdown:

Heb de cdspeler aanstaan, word altijd zo gek van t geouwehoer op de radio en ze draaien niet genoeg muziek die ik echt waardeer. Hou t wel bij mn cd'tjes

:thumb_yello:

 

Helemaal mee eens.. Zegt die vent: Weer een leuke nieuwe van Mika.. Happy...

Ik zo: NEEEEH!! Wat een L*l! HIJ HEET HAPPY ENDING!!!!:sneaky2::thumbdown::boxed:

Link to comment
Share on other sites

Sja....da's dus de reden dat ik vrijwel nooit de radio aan heb. Een andere reden is dat we tegenwoordig digitenne hebben en ik niet eens weet hoe ik de radio nu aankrijg:shocked: Vind het ook niet boeiend genoeg om me in te verdiepen eerlijk gezegd.

Ga effe thee zetten en mn immunoloog bellen hoor, kan effies duren:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Is ik weer. Dat was snel zeg :blink: Normaal duurt t al een minuut of vijf voor ik die knakker aan de lijn heb.... Nu in een keer :thumb_yello: Ben t alleen niet eens met zn idee, maarja wat niet weet wat niet deert he, das dan weer t voordeel van alleen thuis zijn, dat mam mn telefoongesprekken niet kan volgen:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy