Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

Pff weet je dat ik dat helemaal niet mis? Al die onzin.... Net of je t nog onthoudt ook... Driekwart van alles wat ik heb moeten leren ben ik alweer vergeten denk ik. Nouja driekwart is overdreven...Maar net als met Frans, 20 boeken moeten lezen voor mn examen en ik had een 8 uiteindelijk op mn diploma, maar als ik ze nu hoor raaskallen kan ik t dus mooi niet meer volgen hoor. Zou wel terugkomen als ik er langer zou zijn, maar ik heb t niet zo op Frankrijk, dus dat scheelt weer :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pff weet je dat ik dat helemaal niet mis? Al die onzin.... Net of je t nog onthoudt ook... Driekwart van alles wat ik heb moeten leren ben ik alweer vergeten denk ik. Nouja driekwart is overdreven...Maar net als met Frans, 20 boeken moeten lezen voor mn examen en ik had een 8 uiteindelijk op mn diploma, maar als ik ze nu hoor raaskallen kan ik t dus mooi niet meer volgen hoor. Zou wel terugkomen als ik er langer zou zijn, maar ik heb t niet zo op Frankrijk, dus dat scheelt weer :thumb_yello:

 

School is beetje zinloos:blink: Alsof ik mijn kansberekening nog zal gebruiken...??:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ik kan ivm mn gezondheid (nouja gebrek aan beter gezegd) niet te ver weg. Moet eigenlijk 'rondom Maastricht' blijven, daar word ik behandeld en kennen ze me. Ik kan de klok erop gelijk zetten dat er tijdens een vakantie iets raars gebeurt, dat ik weer een infectie krijg ofzo en dan ben ik liever in de buurt van mn eigen arts. Zolang ik me niet goed voel ga ik gewoon niet ver weg. Dat durf ik niet. Als ik me beter zou voelen zou ik weer naar Portugal willen. Heerlijk daar:thumb_yello:

Mn vriend is vorig jaar in Thailand geweest (terwijl ik in t LUMC lag :sneaky2: , vond t ook een zwaar stomme actie eigenlijk van m:sneaky2: ) maar dat kan dus echt nooit. Daar heb je inentingen nodig en aangezien dat bij mij niets uithaalt.... Heb niet zo'n zin in een TBC-besmetting ofzo....

Link to comment
Share on other sites

nee inderdaad... :blink: Bij ons in dit huis is het lekker Hollands 3 weken met de caravan naar het Noorden van Spanje!:naughty: Zooo voorspelbaar!!!:boxed:

 

Ach, wij gingen vroeger bijna nooit op vakantie. En mn pa zal je NOOIT van zn leven met een sleurhut zien, net als dattie ook nooit zou kamperen. Kramperen noemt ie dat. Als ik mag kiezen ben ik ook meer van de luxe hotels hoor:naughty: En mn vriend en ik gaan soms een midweekje naar Center Parcs, ook lekker burgerlijk he. Maar dan zorg ik ervoor dat er een huisje met privesauna gehuurd wordt :thumb_yello::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ach, wij gingen vroeger bijna nooit op vakantie. En mn pa zal je NOOIT van zn leven met een sleurhut zien, net als dattie ook nooit zou kamperen. Kramperen noemt ie dat. Als ik mag kiezen ben ik ook meer van de luxe hotels hoor:naughty: En mn vriend en ik gaan soms een midweekje naar Center Parcs, ook lekker burgerlijk he. Maar dan zorg ik ervoor dat er een huisje met privesauna gehuurd wordt :thumb_yello::naughty:

 

hahah Doe maar sjiek!:roftl: Nee ik ben het wel gewend.. Hotel was altijd zo.. alles gebeurde op 1 kamer en je had het balkon.. nu heb je heerlijk de ruimte enzo.. Alleen het gedeelde toiletgebouw is wat minder.. :blink::thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Heb je ook fretten?? :shocked: Dacht dat je ratten had...?

 

Joh ik heb een hele dierentuin hier :naughty: Reuzegezellig hoor. We hebben:

- 3 katten

- 1 fret (hadden er ooit 6 maar helaas worden zij ook niet zo oud)

- 6 krielkipjes (kroelkipjes eigenlijk, heb een favorietje en die valt gerust op mn schoot/ schouder in slaap. Ze houden allemaal van kroelen:blush-anim-cl: )

- 2 tropische aquaria

- 7 tamme ratten

- 1 goudhamstertje

- 1 dikstaartgerbil (moet alleen gehouden worden, net als hamster)

- 1 Egyptische gerbil

- 4 Mongoolse gerbils

- 2 muisjes

 

Alle knagers zijn van mij:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy