Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:shocked: Ik heb honger.... En t is pas elf uur... Zal ik nog wat muesli naar binnen werken of gaan we voor de ongezondere troep? Eigenlijk heb ik al een boterham kaas op, en een ienieminikrentenbolletje waarvan Freud de helft gejat heeft...:blink:

In elk geval is t tijd voor een nieuwe bak thee. Of koffie. :blink:

Nouja allebei kan ook......

Link to comment
Share on other sites

:shocked: Ik heb honger.... En t is pas elf uur... Zal ik nog wat muesli naar binnen werken of gaan we voor de ongezondere troep? Eigenlijk heb ik al een boterham kaas op, en een ienieminikrentenbolletje waarvan Freud de helft gejat heeft...:blink:

In elk geval is t tijd voor een nieuwe bak thee. Of koffie. :blink:

Nouja allebei kan ook......

 

Ik heb al een koekje op :blush-anim-cl:(of miss al 4)

Link to comment
Share on other sites

vraagje!!

Me nagels wit met zwarte stippen of zwart met witte stippen???:blink: (teennagels if your wondering :roftl:

Zwarte nagellak krijg je er nooit meer normaal af. Tenminste, ik niet. Dus ik zou gaan voor wit met zwart. Ik zou me de moeite besparen eigenlijk, toch niemand die t ziet:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Zwarte nagellak krijg je er nooit meer normaal af. Tenminste, ik niet. Dus ik zou gaan voor wit met zwart. Ik zou me de moeite besparen eigenlijk, toch niemand die t ziet:wink2:

 

Dan zorg ik ervoor dat mensen het zien. .Ik post de foto strax hier:roftl:

 

ben zo terug,, nagellak pakken!!

Link to comment
Share on other sites

Sjaaaa, wat zal ik zeggen... Zit bijna in slaap te vallen hier, vannacht weer fijn wakker gelegen :boxed: En als ik vrijdag nog koorts heb wil mn immunoloog me weer opnemen:thumbdown: Reken maar dat die koorts snel weg is hoor:naughty: Wat niet weet wat niet deert:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Is het bij jullie ook van dat vage weer? Het ene moment schijnt de zon midden in de woonkamer en is het best lekker qua temperatuur. Maar zodra de zon weg is, lijkt het gelijk 3 graden kouder. Denk dat ik toch de kachel maar even aanzet, heb een shirt met lange mouwen en twee truien aan, een derde is wat veel van t goede denk ik. Laat de kachel maar zn werk doen...*ik is koukleum*

Link to comment
Share on other sites

Is het bij jullie ook van dat vage weer? Het ene moment schijnt de zon midden in de woonkamer en is het best lekker qua temperatuur. Maar zodra de zon weg is, lijkt het gelijk 3 graden kouder. Denk dat ik toch de kachel maar even aanzet, heb een shirt met lange mouwen en twee truien aan, een derde is wat veel van t goede denk ik. Laat de kachel maar zn werk doen...*ik is koukleum*

 

hahah:naughty: jah is hier wel vreemd weer!:blink: maar nu schijnt het zonnetje!!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy