Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

Geen idee. T verbaast me dat m'n ouders de wallen onder m'n ogen nog niet hebben opgemerkt. :naughty:

 

Het was ze hier dus al wel opgevallen dat ik tot zo laat achter mn pc zat... Maarja, ik heb dan nog het excuus van prednison, daar kun je slaapstoornissen van krijgen en die heb ik dan ook. Nu zeker:bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niet slapen is niet goed voor je geheugen. :naughty: Daar kan ik over meepraten. :bleh:

 

Ja, t zijn er echt heel veel. En ze zijn nu vast bijna allemaal dronken en hun stem kwijt van al t zingen en schreeuwen. :naughty:

 

Ja, blijkbaar .. Ik was er even helemaal van overtuigd dat het enkel Carina & de andere dutchies waren en dan hier en daar nog iemand anders.. Maar het zijn enkele mensen meer :roftl:

 

Mijn rugpijn komt trouwens terug :boxed:

(is van hier in bed te hangen.. nog een teken dat ik moet gaan slapen..)

Link to comment
Share on other sites

Het was ze hier dus al wel opgevallen dat ik tot zo laat achter mn pc zat... Maarja, ik heb dan nog het excuus van prednison, daar kun je slaapstoornissen van krijgen en die heb ik dan ook. Nu zeker:bleh:

 

Ik woon gelukkig sinds september op kamers, en dat is in m'n slaapgewoonten wel te merken. :naughty:

Goed excuus trouwens! ^^

Link to comment
Share on other sites

Ja, blijkbaar .. Ik was er even helemaal van overtuigd dat het enkel Carina & de andere dutchies waren en dan hier en daar nog iemand anders.. Maar het zijn enkele mensen meer :roftl:

 

Mijn rugpijn komt trouwens terug :boxed:

(is van hier in bed te hangen.. nog een teken dat ik moet gaan slapen..)

 

Lol. Je geheugen hield je daar even mooi voor de gek! :bleh:

 

Da's balen! Mijn nekpijn is weer wat meer. Miss moet ik toch wat minder gaan computeren + meer slapen. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Mika breekt ons mentaal af! Iedereen hier krijgt een ernstig slaaptekort, kan niet meer functioneren met alle ellende van dien... En toch doen we het vrijwillig... Maar, zoals ik al zei; er kan best wat tegenover staan toch?:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Mika breekt ons mentaal af! Iedereen hier krijgt een ernstig slaaptekort, kan niet meer functioneren met alle ellende van dien... En toch doen we het vrijwillig... Maar, zoals ik al zei; er kan best wat tegenover staan toch?:naughty:

 

Uiteraard ... Ga jij het hem vertellen? :naughty:

 

Edit; ik zal Carina smsen .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Mika breekt ons mentaal af! Iedereen hier krijgt een ernstig slaaptekort, kan niet meer functioneren met alle ellende van dien... En toch doen we het vrijwillig... Maar, zoals ik al zei; er kan best wat tegenover staan toch?:naughty:

 

Laten we Mika de schuld geven van al onze problemen! :roftl:

 

Poor guy...

 

Vrijwillig/verslaving ... :naughty:

 

Wat had je in gedachten qua er tegenover staan?

Link to comment
Share on other sites

Doe dat! Zeg haar dat we dringend nieuws nodig hebben, omdat we anders gek worden. (Even buiten beschouwing gelaten dat we dat al zijn. :bleh:)

 

Ik had het eigenlijk over het feit dat ze tegen hem moest zeggen dat hij wel wat mag terugdoen.. :naughty:

 

Maar beiden ga ik uiteraard niet doen.. ik ga ze fijn met rust laten :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik had het eigenlijk over het feit dat ze tegen hem moest zeggen dat hij wel wat mag terugdoen.. :naughty:

 

Maar beiden ga ik uiteraard niet doen.. ik ga ze fijn met rust laten :bleh:

 

Ow ja. :doh: Ben niet meer helemaal wakker. :naughty:

 

Ik hoop echt dat er snel ff iemand smst of belt met een online mfc'er.

Link to comment
Share on other sites

Ow ja. :doh: Ben niet meer helemaal wakker. :naughty:

 

Ik hoop echt dat er snel ff iemand smst of belt met een online mfc'er.

 

Ik ook .. maar ik zal het niet meer meemaken ...

 

 

 

 

 

 

Ik ben er vandoor, ik weet niet meer hoe ik moet zitten of hangen van de pijn, en ik heb mijn slaap echt nodig (het gaat nu al te weinig zijn, ik ga er echt niet uitgeraken morgen.. kon dat vandaag al niet :boxed: ).

 

Tot morgen! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

*en daar ging weer een slok thee richting monitor*

:roftl: :roftl: :roftl:

 

:roftl:

 

Ben nu aan het denken ... was de vorige keer ook mijn schuld? (even in de veronderstelling dat het door die foto + commentaar kwam).

 

Want als dat zo is is het denk ik maar goed dat ik er nu vandoor ga.. :naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik ook .. maar ik zal het niet meer meemaken ...

 

 

 

 

 

 

Ik ben er vandoor, ik weet niet meer hoe ik moet zitten of hangen van de pijn, en ik heb mijn slaap echt nodig (het gaat nu al te weinig zijn, ik ga er echt niet uitgeraken morgen.. kon dat vandaag al niet :boxed: ).

 

Tot morgen! :huglove:

 

Aw! Hopelijk heb je er niet al te veel last van verder!!!

 

Miss tot morgen (ben dan bij m'n ouders en waarschijnlijk heel moe, dus miss ook niet :naughty:).

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

Ben nu aan het denken ... was de vorige keer ook mijn schuld? (even in de veronderstelling dat het door die foto + commentaar kwam).

 

Want als dat zo is is het denk ik maar goed dat ik er nu vandoor ga.. :naughty::bleh:

 

Jaja, maar maakt niets uit, ik vermaak me zelfs tijdens het wachten op nieuws bijzonder goed!!

Slaap lekker, droom jezelf maar naar die afterparty! Kan ook alleen maar zo lang achter de pc hangen omdat ik morgen uit kan slapen hoor (en die prednison is niet helemaal een excuus, dat maakt het idd verdomde lastig om de slaap te vatten, zeker als er dan nog zo'n interessante afterparty is ook):wink2:

Link to comment
Share on other sites

Had mn pyjama al aan, dus de tijd doden kan op die manier niet meer. Kan wel een adnere aandoen, maar dat duurt dan weer zo lang dat ik in totaal weer 8 pagina's (ook andere topic!!) bij moet lezen...

Moet nog wel effe nachtcreme op mn kop smeren, dat kan wel achter de pc :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Had mn pyjama al aan, dus de tijd doden kan op die manier niet meer. Kan wel een adnere aandoen, maar dat duurt dan weer zo lang dat ik in totaal weer 8 pagina's (ook andere topic!!) bij moet lezen...

Moet nog wel effe nachtcreme op mn kop smeren, dat kan wel achter de pc :thumb_yello:

 

Lol. Ik ben ook nog steeds aan m'n recensie bezig. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Lol. Ik ben ook nog steeds aan m'n recensie bezig. :roftl:

 

Hihi ja dat schiet niet echt op zo he?

Trouwens wel triest als je een paracetamol tegen de koppijn gaat nemen, terwijl die koppijn wellicht verklaard kan worden door mijn langdurige verblijf achter de pc....:blink::boxed:

Link to comment
Share on other sites

Hihi ja dat schiet niet echt op zo he?

Trouwens wel triest als je een paracetamol tegen de koppijn gaat nemen, terwijl die koppijn wellicht verklaard kan worden door mijn langdurige verblijf achter de pc....:blink::boxed:

 

Niet echt nee... :bleh:

 

Oh ja, daar aarzelde ik ook net over! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Niet echt nee... :bleh:

 

Oh ja, daar aarzelde ik ook net over! :roftl:

Verder gaat alles prima met ons hoor:wink2:

Trouwens nog een reden om nog niet naar bed te gaan (ouders zijn inmiddels thuis en vonden het vreemd dat ik nogsteeds (ja nogsteeds, maar heb ondertussen wel een douche genomen:thumb_yello: ) achter mn pc zat...) ik moet mn fluimucil nog nemen. Dat moet ik vernevelen, en om daarna t slijm (ieks) uit die snertlongen van me te krijgen moet ik rechtop zitten van de fysiotherapeut. En waar gaat dat beter in dan in mn bureaustoel:biggrin2: Dus helaas, zal nog even moeten blijven:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy