Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hahah, ik zit hier al levenloos de afgelopen 36 uur ofzo.. :blush-anim-cl:

 

GEFELICITEERD!!!:punk:

 

Klote.. Ik haat economie:boxed:

 

Leerze!!!

Haha. Nah, MFC werkt gewoon nogal verslavend volgens mij. :bleh:

 

Ja het is echt een kut proefwerk. Super veel, en ik snap dr geen reet van. Nah, komt wel goed. :wink2:

 

En dankjewel! :thumb_yello:

 

Doeg!

Link to comment
Share on other sites

Haha. Nah, MFC werkt gewoon nogal verslavend volgens mij. :bleh:

 

Ja het is echt een kut proefwerk. Super veel, en ik snap dr geen reet van. Nah, komt wel goed. :wink2:

 

En dankjewel! :thumb_yello:

 

Doeg!

Ook succes namens mij! En fijne avond, eet smakelijk alvast. We zien je snel weer:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:boxed: Ben weer wakker...

Dat ene uurtje werd wat langer, maar mn longen liggen in puin dus t leek me verstandig maar even gehoor te geven aan de wens van mn lijf. Alleen niet te lang:wink2:

 

WHAAAAAAAAAAAH!!!!:punk:

 

Je bent er weer!! YEAH!!:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ja hier opzich ook wel. Zit alleen midden in de proefwerkweek, en morgen heb ik een enorm proefwerk Economie en Engels. :shocked:

En mn broer is jarig vandaag, dus vanavond gaan we uit eten. Dus dan moet ik nu maar leren. :thumbdown:

 

:yay::naughty:

 

Jahoor!! tot nu toe doe je het aardig goed!!:punk:

 

Ahh, dankje!! twee n's! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

WHAAAAAAAAAAAH!!!!:punk:

 

Je bent er weer!! YEAH!!:biggrin2:

Jaaj ik kom toch ook maar weer mn steentje bijdragen aan de vervuiling van dit topic:wink2:

@Oakie Doke: Haaaaai!! Alles goed? Je Nederlands gaat steeds makkelijker zeker?:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Jaaj ik kom toch ook maar weer mn steentje bijdragen aan de vervuiling van dit topic:wink2:

@Oakie Doke: Haaaaai!! Alles goed? Je Nederlands gaat steeds makkelijker zeker?:thumb_yello:

 

WOOT!!!:punk:

 

ben eve naart toilet.. nature calls:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Bah, school's out en dan is t hier in de straat nogal druk met allemaal vervelende gillende en rennende kinderen. Lopen te stoeien enzo. Op zich niet erg, MAAR GOOI ELKAAR NIET TEGEN MIJN LIEVE AUTOOTJE:shocked: :furious::annoyed_h4h: En als je dan normaal vraagt of ze voorzichtig willen zijn omdat autootjes nogal duur zijn krijg je nog een grote smoel ook. Jammer voor hem dat ik weet waar dat kreng woont, als er ook maar iets van schade op zit sta ik daar op de stoep!

Link to comment
Share on other sites

Bah, school's out en dan is t hier in de straat nogal druk met allemaal vervelende gillende en rennende kinderen. Lopen te stoeien enzo. Op zich niet erg, MAAR GOOI ELKAAR NIET TEGEN MIJN LIEVE AUTOOTJE:shocked: :furious::annoyed_h4h: En als je dan normaal vraagt of ze voorzichtig willen zijn omdat autootjes nogal duur zijn krijg je nog een grote smoel ook. Jammer voor hem dat ik weet waar dat kreng woont, als er ook maar iets van schade op zit sta ik daar op de stoep!

 

:roftl:

 

wat voor auto heb je?

Link to comment
Share on other sites

bonjour! :biggrin2:

weer éventjes mfc'en...Ik had een 6.7 voor economie en een 7.3 voor engels...dus 't mag:naughty:

:shocked: als ik ooit een voldoende zoiezo zou halen voor eco zou ik al blij zijn:boxed:

Bah, school's out en dan is t hier in de straat nogal druk met allemaal vervelende gillende en rennende kinderen. Lopen te stoeien enzo. Op zich niet erg, MAAR GOOI ELKAAR NIET TEGEN MIJN LIEVE AUTOOTJE:shocked :furious :annoyed_h4h En als je dan normaal vraagt of ze voorzichtig willen zijn omdat autootjes nogal duur zijn krijg je nog een grote smoel ook. Jammer voor hem dat ik weet waar dat kreng woont, als er ook maar iets van schade op zit sta ik daar op de stoep!

 

... kreng ...:blink:

Ben er nu met mijn volle 100% aandacht bij!

I hate stupid people

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

 

wat voor auto heb je?

 

Heb even gecheckt maar heb hier geen foto op de pc. Heb een BLAUWE (en dan echt knalblauw, niet zo suf donker ofzo) ford Ka (Heeee.... als ik er nou eens Mi voor zet, dan heb ik een zeer exclusieve Ford MiKa :naughty: )

Maar hij (zij eigenlijk, kaatje is een meisje:bleh: Behalve als t dan een MiKa wordt natuurlijk....) is net vier jaar oud, heb dr gloednieuw gekregen en dat probeer ik zo te houden. Maar er zijn altijd van die sukkels die de portieren van hun auto gewoon even in jouw auto planten enzo.....:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

:shocked: als ik ooit een voldoende zoiezo zou halen voor eco zou ik al blij zijn:boxed:

 

 

het is pas mijn 2e voldoende voor eco dit jaar:naughty: maar het mocht ook eindelijk wel eens...heb er hard voor gewerkt:mf_rosetinted:

 

nu sta ik een 4.9 i.p.v een 4.6

Link to comment
Share on other sites

Heb even gecheckt maar heb hier geen foto op de pc. Heb een BLAUWE (en dan echt knalblauw, niet zo suf donker ofzo) ford Ka (Heeee.... als ik er nou eens Mi voor zet, dan heb ik een zeer exclusieve Ford MiKa :naughty: )

Maar hij (zij eigenlijk, kaatje is een meisje:bleh: Behalve als t dan een MiKa wordt natuurlijk....) is net vier jaar oud, heb dr gloednieuw gekregen en dat probeer ik zo te houden. Maar er zijn altijd van die sukkels die de portieren van hun auto gewoon even in jouw auto planten enzo.....:thumbdown:

Mijn mam heb ook een ka, maar me broer rijd er meer in dan zij.. :roftl:

het is pas mijn 2e voldoende voor eco dit jaar:naughty: maar het mocht ook eindelijk wel eens...heb er hard voor gewerkt:mf_rosetinted:

 

nu sta ik een 4.9 i.p.v een 4.6

 

Ik sta een 4 gem...

Link to comment
Share on other sites

Heb even gecheckt maar heb hier geen foto op de pc. Heb een BLAUWE (en dan echt knalblauw, niet zo suf donker ofzo) ford Ka (Heeee.... als ik er nou eens Mi voor zet, dan heb ik een zeer exclusieve Ford MiKa :naughty: )

Maar hij (zij eigenlijk, kaatje is een meisje:bleh: Behalve als t dan een MiKa wordt natuurlijk....) is net vier jaar oud, heb dr gloednieuw gekregen en dat probeer ik zo te houden. Maar er zijn altijd van die sukkels die de portieren van hun auto gewoon even in jouw auto planten enzo.....:thumbdown:

 

heb 'm even gogoogelt, leuk autotje:thumb_yello:

En waarom heet ze kaatje? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Gek eigenlijk, die onvoldoendes voor eco. Had ik ook. Terwijl wij met ons geshop toch wel degelijk een belangrijk aandeel hebben in het draaiende houden van de economie hier:blink: Vind dat dat zwaar ondergewaardeerd word....:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Mijn mam heb ook een ka, maar me broer rijd er meer in dan zij.. :roftl:

 

 

Ik sta een 4 gem...

 

oeps...:blink: dat is idd wel een hele dikke onvoldoende

maar als je verder geen onvoldoendes meer staat is t geen probleem, ik sta afgerond 3 5'en:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Het model heet ka.. van ford

En dat naar een lievere versie daarvan maakt Kaatje :thumb_yello:

Mijn autootje is lief:mf_rosetinted: Brengt me overal naartoe zonder te mopperen:thumb_yello: Ze zou alleen water moeten drinken, dan was ze perfect geweest:naughty:

Link to comment
Share on other sites

oow..oke, dan is t al minder erg

'n 4 is natuurlijk wel rot..maar als dat het enige is...

ja daarom.. Maak me er niet zo druk over. .Kan het altijd nog laten vallen...:punk:

En dat naar een lievere versie daarvan maakt Kaatje :thumb_yello:

Mijn autootje is lief:mf_rosetinted: Brengt me overal naartoe zonder te mopperen:thumb_yello: Ze zou alleen water moeten drinken, dan was ze perfect geweest:naughty:

 

Mika is ook lief (naja zo ijkt hij op zijn minst) DUs zijn halve naamgenoot ook!:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy