Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

Zijn er palen in deze thread? :shocked:

 

 

 

Hola! Met mij is het goed hoor. Met jou wat minder aan je vorige post te zien?

 

Die kunnen er zijn.. Ligt eraan waar je in het hollandse landschap zit.. randstad?? Dan zijn er palenn!!:naughty::wink2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik uit me wel creatief met muziek; speel bas en gewone gitaar en klarinet

 

Ik speel ook klarinet! :yay:

 

Dat is zegmaar de amerikaanse 'F' als cijfer.. In dit geval dan.. Alleen hier werken we wel met cijfers van 1 tot en met 10 en dan telt 1 tot en met 5 als onvoldoende cijfers. Dus als je zo door gaat gaat het niet goed, en kan je niet overgaan..

 

Ahh! Ok nu onderstaan ik! Dankje! Mischien (?) als ik het horde dan kun ik het onderstaan ... zom of de nederlandse schijven is zo vreemd! :naughty:

 

onvoldoende betekent lager dan een 5.5

Voldoende betekent dan automatisch alles boven een 5.5

 

waar kom jij vandaan? en hoe komt het dat je tóch zo goed nederlands praat?

 

:original: Ik ben geboore in Australie, maar mijn ouders and familie zijn allemaal uit nederland, en ik woende daar toen ik jonger was. Mijn ouders spreken wel nederlands altijd, maar ik heeft neit voor ... 14 jaar of zo! :shocked::wink2::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik speel ook klarinet!

 

 

 

Ahh! Ok nu onderstaan ik! Dankje! Mischien (?) als ik het horde dan kun ik het onderstaan ... zom of de nederlandse schijven is zo vreemd! :naughty:

 

 

 

:original: Ik ben geboore in Australie, maar mijn ouders and familie zijn allemaal uit nederland, en ik woende daar toen ik jonger was. Mijn ouders spreken wel nederlands altijd, maar ik heeft neit voor ... 14 jaar of zo! :shocked::wink2::bleh:

 

aah..zo:wink2: Ik vind dat je de nederlandse taal goed spreek hoort. nederlands hoort bij een van de moeilijkste talen ter wereld:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Hola! Met mij is het goed hoor. Met jou wat minder aan je vorige post te zien?

 

Ik word er nu echt zo langzaamaan gek van. De ene antibioticumkuur is nog niet afgelopen (naast mn gewone onderhoudsdosering ab) of ik kan alweer met de volgende starten. Nu weer een sinusitis maar ook mn longen doen mee. In een nachtje verdorie:thumbdown: Blijf sprayen maar het zit muurvast in mn longen. En in mn kop, maar dat is nog niet t ergste.... Die longen...mn longfunctie was in 2 maanden tijd al 17% gedaald:shocked: Straks moet ik Anouk nog laten schieten (@Manon; da's in maart:bleh: En Werchter is ook in juli dus daarvoor heb ik nog wel even de tijd om op te knappen)....Pfffffff life sux, suck it back:cool:

Link to comment
Share on other sites

Ik word er nu echt zo langzaamaan gek van. De ene antibioticumkuur is nog niet afgelopen (naast mn gewone onderhoudsdosering ab) of ik kan alweer met de volgende starten. Nu weer een sinusitis maar ook mn longen doen mee. In een nachtje verdorie:thumbdown: Blijf sprayen maar het zit muurvast in mn longen. En in mn kop, maar dat is nog niet t ergste.... Die longen...mn longfunctie was in 2 maanden tijd al 17% gedaald:shocked: Straks moet ik Anouk nog laten schieten (@Manon; da's in maart:bleh: En Werchter is ook in juli dus daarvoor heb ik nog wel even de tijd om op te knappen)....Pfffffff life sux, suck it back:cool:

 

April, maart,, kan allemaal!!:blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik word er nu echt zo langzaamaan gek van. De ene antibioticumkuur is nog niet afgelopen (naast mn gewone onderhoudsdosering ab) of ik kan alweer met de volgende starten. Nu weer een sinusitis maar ook mn longen doen mee. In een nachtje verdorie:thumbdown: Blijf sprayen maar het zit muurvast in mn longen. En in mn kop, maar dat is nog niet t ergste.... Die longen...mn longfunctie was in 2 maanden tijd al 17% gedaald:shocked: Straks moet ik Anouk nog laten schieten (@Manon; da's in maart:bleh: En Werchter is ook in juli dus daarvoor heb ik nog wel even de tijd om op te knappen)....Pfffffff life sux, suck it back:cool:

 

Dat is inderdaad wel klote dan. :(

Beterschap!

Link to comment
Share on other sites

Dat is inderdaad wel klote dan. :(

Beterschap!

Thanks! Komt wel weer goed, maar het gaat nu steeds echt vlak achter elkaar door. Is t ene bijna over dan hup, volgende infectie. Zolang t maar geen echte longontsteking wordt vind ik t best... Maar als dit zo doorgaat mag ik zaterdag geen Humira prikken en moet ik NOG langer wachten voor dat misschien helpt :shocked: Sterker nog; als ik vrijdag nog koorts heb wil mn immunoloog dat ik naar t LUMC kom. Dream on, knakker, ik ben niet gek:mf_rosetinted: Dan moeten ze me komen halen, vrijwillig ga ik niet (tenzij ik echt weer heel ziek word maar dat ben ik niet van plan)

Link to comment
Share on other sites

Thanks! Komt wel weer goed, maar het gaat nu steeds echt vlak achter elkaar door. Is t ene bijna over dan hup, volgende infectie. Zolang t maar geen echte longontsteking wordt vind ik t best... Maar als dit zo doorgaat mag ik zaterdag geen Humira prikken en moet ik NOG langer wachten voor dat misschien helpt :shocked: Sterker nog; als ik vrijdag nog koorts heb wil mn immunoloog dat ik naar t LUMC kom. Dream on, knakker, ik ben niet gek:mf_rosetinted: Dan moeten ze me komen halen, vrijwillig ga ik niet (tenzij ik echt weer heel ziek word maar dat ben ik niet van plan)

 

hahah ik zal mijn positieve energie naar je doorsturen dat je koorts dan over is:bleh:

*zooming*

Link to comment
Share on other sites

Thanks! Komt wel weer goed, maar het gaat nu steeds echt vlak achter elkaar door. Is t ene bijna over dan hup, volgende infectie. Zolang t maar geen echte longontsteking wordt vind ik t best... Maar als dit zo doorgaat mag ik zaterdag geen Humira prikken en moet ik NOG langer wachten voor dat misschien helpt :shocked: Sterker nog; als ik vrijdag nog koorts heb wil mn immunoloog dat ik naar t LUMC kom. Dream on, knakker, ik ben niet gek:mf_rosetinted: Dan moeten ze me komen halen, vrijwillig ga ik niet (tenzij ik echt weer heel ziek word maar dat ben ik niet van plan)

 

Je moet gewoon lekker rusten en veel vitamientjes nemen. :thumb_yello:

 

Heel veel mensen zijn ziek. Ik was vorige week ziek en vandaag zei mijn stagebegeleider dat hij longontsteking heeft. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Dank!

Ach, mam weet er niets van, en als ik me enigszins redelijk voel hou ik lekker mn mond. Heb t afgelopen jaar vaker in t zkh gelegen dan niet (nouja, niet helemaal waar, maar goed, bij elkaar wel meer dan 20 weken.....) en dat was voorlopig genoeg. Kan nu het LUMC EN het azM uittekenen, ga me nu op andere 'projecten' richten:wink2:

Link to comment
Share on other sites

aah..zo Ik vind dat je de nederlandse taal goed spreek hoort. nederlands hoort bij een van de moeilijkste talen ter wereld

 

Ja? Wel, het is goet dat ik al de zin structuur stof wiet ... maar ik can zien wanneer ik zinnen vout doe, maar ik heeft probleemen om de gooie woorden te herinnere... :boxed:

(:naughty: daar gebruik ik dit vor: http://www1.worldlingo.com/ - maar het is neit erg goet! :bleh:)

 

Hee grappig! Kunnen we samen een duet spelen voor Mr. M

 

Ja ja! :thumb_yello:

 

Ok, Ik moet naar bed!

Mooi om te praaten met jullie!

Daaaag! :original:

Link to comment
Share on other sites

Dank!

Ach, mam weet er niets van, en als ik me enigszins redelijk voel hou ik lekker mn mond. Heb t afgelopen jaar vaker in t zkh gelegen dan niet (nouja, niet helemaal waar, maar goed, bij elkaar wel meer dan 20 weken.....) en dat was voorlopig genoeg. Kan nu het LUMC EN het azM uittekenen, ga me nu op andere 'projecten' richten:wink2:

 

Da's een goed plan..:biggrin2:

 

Jeetje.. wat veel zieken..:blink:

 

Ik had gisteren voedselvergifteging dankzij Burger king..:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Je moet gewoon lekker rusten en veel vitamientjes nemen. :thumb_yello:

 

Heel veel mensen zijn ziek. Ik was vorige week ziek en vandaag zei mijn stagebegeleider dat hij longontsteking heeft. :blink:

 

Ik weet het. Ik heb een afweerstoornis, en pak elk langsfladderend virusje bacterietje of schimmeltje op. Als je er maar ziek van kan worden....:blink:

Daarnaast nog een andere chronische aandoening die ook met je afweer te maken heeft, en het slikken van een hoge dosering prednison en spuiten van Humira en dat maakt mij reuze vatbaar voor van alles en nogwat. Heb eigenlijk altijd wel een of andere infectie :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ik had gisteren voedselvergifteging dankzij Burger king..:thumbdown:

 

Getver, wat had je op dan? Ik heb daar een keer een halfgare (in dit geval letterlijk) burger op en ben daar ook een avond goed beroerd van geweest. Wel goed voor de lijn :wink2::naughty: Is het nu weer over?

Link to comment
Share on other sites

O jee.. allemaal zielepieten hier?? :no:

 

Dat is niet goed, zeg!! :shocked:

 

O ja..:doh:

 

Hallo..:bleh

Halloo!!:punk:

Ja? Wel, het is goet dat ik al de zin structuur stof wiet ... maar ik can zien wanneer ik zinnen vout doe, maar ik heeft probleemen om de gooie woorden te herinnere... boxed:

(naughty: daar gebruik ik dit vor: http://www1.worldlingo.com/ - maar het is neit erg goet! :bleh:)

 

 

 

Ja ja! :thumb_yello:

 

Ok, Ik moet naar bed!

Mooi om te praaten met jullie!

Daaaag! :original:

 

Weltrusten!!!

Link to comment
Share on other sites

Getver, wat had je op dan? Ik heb daar een keer een halfgare (in dit geval letterlijk) burger op en ben daar ook een avond goed beroerd van geweest. Wel goed voor de lijn :wink2::naughty: Is het nu weer over?

 

eehm.. een hamburger, krulfrietjes, uienringen, een muffin en een cola..:bleh:

 

(ahum.. beetje veel..:blush-anim-cl: )

 

Maar ja, het is nu weer beter, al heb ik nog wel een raar gevoel in m'n maag..:blink:

Link to comment
Share on other sites

eehm.. een hamburger, krulfrietjes, uienringen, een muffin en een cola..:bleh:

 

(ahum.. beetje veel..:blush-anim-cl: )

 

Maar ja, het is nu weer beter, al heb ik nog wel een raar gevoel in m'n maag..:blink:

 

Hoop dat t snel helemaal over is, zeker zo'n 'honger maar ook weer niet gevoel'?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy