Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

Hallo..:bleh:

 

SASSSSSJJJEEEEEE! *springt op je* :wub2:

 

Ik weet het. Ik heb een afweerstoornis, en pak elk langsfladderend virusje bacterietje of schimmeltje op. Als je er maar ziek van kan worden....:blink:

Daarnaast nog een andere chronische aandoening die ook met je afweer te maken heeft, en het slikken van een hoge dosering prednison en spuiten van Humira en dat maakt mij reuze vatbaar voor van alles en nogwat. Heb eigenlijk altijd wel een of andere infectie :thumbdown:

 

Ben jij toevallig mijn stagebegeleider? :naughty:

Serieus, ik heb vanmorgen precies hetzelfde verhaal van hem gehoord! :shocked:

 

Lijkt me wel klote zeg, dat je zo vatbaar bent voor virussen enzo.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoop dat t snel helemaal over is, zeker zo'n 'honger maar ook weer niet gevoel'?

 

Ja.. eigenlijk wel..:blink:

 

Ik heb net maar even 2 worstebroodjes gegeten, omdat ik daar zin in had, en ik geloof dat ze blijven zitten..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ben jij toevallig mijn stagebegeleider? :naughty:

Serieus, ik heb vanmorgen precies hetzelfde verhaal van hem gehoord! :shocked:

 

Lijkt me wel klote zeg, dat je zo vatbaar bent voor virussen enzo.

 

:biggrin2: Niet dat ik weet, ik zit al 4,5 jaar thuis. Big fun :thumbdown: Maar wat maf dat je hetzelfde verhaal vanmorgen ook te horen kreeg, want ik heb een zeldzame afwijking. Nouja t kan natuurlijk iets anders zijn met dezelfde uitwerking....Ik kan t op zich redelijk controleren door 2x per week een infuus met de afweerstoffen die ik niet aanmaak te nemen, dat scheelt al heel wat. Maar momenteel is t weer een complete chaos, dat immuunsysteem van mij:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

HALLOO!!!!:flowers2:

met mij goed,, jou???

 

Ook wel goed.

 

Van daag kwam Big Girl op de radio en toen moest mijn "baas" de radio zo nodig hard zetten dus nu weet iedereen dat ik een MIKA fan ben :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Ook wel goed.

 

Van daag kwam Big Girl op de radio en toen moest mijn "baas" de radio zo nodig hard zetten dus nu weet iedereen dat ik een MIKA fan ben :thumbdown:

 

Ja, en?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH...:shocked:

 

Pas op, straks kots ik je onder..:roftl:

 

Hi lieverd..:huglove:

 

Hou die vloeistoffen binnen wil je!?

 

Ok nu vertrouw ik dus helemaal geen fastfood tenten meer.

Ik werd laatst (naja, een paar maanden geleden) door het eten van de McDonalds erg ziek.

 

Maar hoe is het verder met je? En Thorty?

 

:biggrin2: Niet dat ik weet, ik zit al 4,5 jaar thuis. Big fun :thumbdown: Maar wat maf dat je hetzelfde verhaal vanmorgen ook te horen kreeg, want ik heb een zeldzame afwijking. Nouja t kan natuurlijk iets anders zijn met dezelfde uitwerking....Ik kan t op zich redelijk controleren door 2x per week een infuus met de afweerstoffen die ik niet aanmaak te nemen, dat scheelt al heel wat. Maar momenteel is t weer een complete chaos, dat immuunsysteem van mij:thumbdown:

 

Ah kut man! Kun je helemaal niet naar buiten zonder ziek te worden?

 

Mijn stagebegeleider heeft een of andere afwijking waar ik de naam niet meer van weet.. met zijn immuunsysteem... Maar hij heeft ook dat als er 1 bacil ergens zit, hij er ziek van wordt. :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy