Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

Ja, en?? :blink:

 

hahahah:naughty: word je nu gepest??

 

Nou vlak daarvoor zat er al 1 te zeggen Is mika niet die homo met die vrouwen stem (wat dus betekent dat ze hem niet leuk vinden) En ik heb geen zin in hele discussies over MIKA en homo zijn want het kan me geen bal schelen :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hou die vloeistoffen binnen wil je!?

 

Ok nu vertrouw ik dus helemaal geen fastfood tenten meer.

Ik werd laatst (naja, een paar maanden geleden) door het eten van de McDonalds erg ziek.

 

Maar hoe is het verder met je? En Thorty?

 

Okay okay...:blink:

 

*slikt alles weer door* :naughty:

 

Met Thorty en mij gaat het prima..:wub2:

 

Ik ga de 28e weer..:woot_jump:

Link to comment
Share on other sites

jah dat zeggen ze op de mika-hyves...

oh wacht.. ben dom:blush-anim-cl: :shocked:

was voor november nog.. gewoon iemadn laat gepost...

 

Komt die dan lekker op tijd mee dan..:lmfao:

Link to comment
Share on other sites

jah dat zeggen ze op de mika-hyves...

oh wacht.. ben dom:blush-anim-cl: :shocked:

was voor november nog.. gewoon iemadn laat gepost...

 

:roftl: kan gebeuren!

 

Ik ga, moet training geven en zelf trainen... (kan 't goed gebruiken, 'k heb net 'n kilo paaseieren gekocht:shocked: :blush-anim-cl: )

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Oh jee, wat is?? :shocked

 

Vertel het maar aan Tante Sasje..:cheerful_h4h

euh..ok..tante Sasje:blink: :roftl:..:bleh:

ik heb de laatste tijd steeds vaker ruzie met mn pleegouders..en meestal gaan die ruzie's over Tom..ze vinden hem geen goede jongen (zoals zij zeggen)..en hij ziet er volgens hen onverzorgd uit:blink: ..wat helemaal niet waar is..ok..hij heeft langer haar..maar zo lang ook weer niet en dat betekent niet dat hij onverzorgd is:blink:..kortom..ze willen dus dat ik het uitmaak en hem niet meer zie:shocked: ..nou..nooit van mn leven..:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

ja ja!

woooot! :woot_jump:

natuurlijk :angel_not:

 

Goed zo..:huglove:

 

:roftl: kan gebeuren!

 

Ik ga, moet training geven en zelf trainen... (kan 't goed gebruiken, 'k heb net 'n kilo paaseieren gekocht:blush-anim-cl: )

 

:huglove:

 

Een kilo?? :shocked:

Link to comment
Share on other sites

euh..ok..tante Sasje

ik heb de laatste tijd steeds vaker ruzie met mn pleegouders..en meestal gaan die ruzie's over Tom..ze vinden hem geen goede jongen (zoals zij zeggen)..en hij ziet er volgens hen onverzorgd uit ..wat helemaal niet waar is..ok..hij heeft langer haar..maar zo lang ook weer niet en dat betekent niet dat hij onverzorgd is..kortom..ze willen dus dat ik het uitmaak en hem niet meer zie:shocked: ..nou..nooit van mn leven..:mf_rosetinted:

 

Hmm.. ouders..:doh:

 

Nou ja.. op dat gebied is het gewoon heel simpel..:blink:

 

Daar hebben ze geen klap mee te maken..:bleh:

 

(serieus..:wink2:)

Link to comment
Share on other sites

euh..ok..tante Sasje

ik heb de laatste tijd steeds vaker ruzie met mn pleegouders..en meestal gaan die ruzie's over Tom..ze vinden hem geen goede jongen (zoals zij zeggen)..en hij ziet er volgens hen onverzorgd uit:blink: ..wat helemaal niet waar is..ok..hij heeft langer haar..maar zo lang ook weer niet en dat betekent niet dat hij onverzorgd is:blink:..kortom..ze willen dus dat ik het uitmaak en hem niet meer zie:shocked: ..nou..nooit van mn leven..:mf_rosetinted:

 

Is wel niet tegen mij, maar wil je toch even een hele dikke knuffel geven :huglove:. Is altijd vervelend zoiets.... Sterkte!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy