Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik moet elke dag van 8 tot 16.30u?

En niet op de schoolbanken zitten ...

 

 

 

Alles is hier supergeweldig goed :biggrin2:

 

Met jou?

niet echt..but I stay happy!!:mf_rosetinted:

hierdoor dus..

ik heb de laatste tijd steeds vaker ruzie met mn pleegouders..en meestal gaan die ruzie's over Tom..ze vinden hem geen goede jongen (zoals zij zeggen)..en hij ziet er volgens hen onverzorgd uit:blink: ..wat helemaal niet waar is..ok..hij heeft langer haar..maar zo lang ook weer niet en dat betekent niet dat hij onverzorgd is:blink:..kortom..ze willen dus dat ik het uitmaak en hem niet meer zie:shocked: ..nou..nooit van mn leven..:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Vaag....En doet t geen zeer dan?

Trouwens wel mooi dat jij te vrolijk bent, geef maar een beetje aan mij:wink2: Heb een bukdag gehad en als t zo doorgaat lig ik van t weekend weer in t zkh. Hoop dat t niet nodig is, en gelukkig heeft mam t telefoongesprek met de immunoloog niet gehoord, dus dat scheelt. Ik verzwijg t gewoon, dan is de kans zeer aanzienlijk dat ik thuis 'mag' blijven (oftewel: Thuisblijf:naughty: )

 

Neen .. heb het gezien.. en toen voelde ik het pas :naughty::roftl:

(het is ook niet groot hoor, niet dat mijn halve vinger open ligt ofzo :bleh:)

 

Van mij mag je gerust een beetje hebben.. hier is het een beetje teveel van het goede denk ik :roftl:

 

Hoop dat het voor jou toch nog in orde komt :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Wat voor werk doe je? :cool:

 

Momenteel loop ik stage in een ziekenhuislabo (maar het is dus de bedoeling dat ik dat werk ga doen).

 

niet echt..but I stay happy!!:mf_rosetinted:

hierdoor dus..

 

Hmmja, had dat in de rapte gelezen .. Proberen niet teveel van aan te trekken :wink2: Maar ook niet, doordat zij hem slecht vinden, gaan denken dat hij alleen maar super is ... want dan kan je ook wel eens voor verrassingen komen te staan :wink2:

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Momenteel loop ik stage in een ziekenhuislabo (maar het is dus de bedoeling dat ik dat werk ga doen).

 

 

 

Hmmja, had dat in de rapte gelezen .. Proberen niet teveel van aan te trekken :wink2: Maar ook niet, doordat zij hem slecht vinden, gaan denken dat hij super is ... want dan kan je ook wel eens voor verrassingen komen te staan :wink2:

 

:huglove:

 

Leuk! Tenminste.. dat lijkt me leuk! :blush-anim-cl:

Ziekenhuis! :cool:

Maar.. lijkt me ook best veel werk! xD ..:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Weet het wel zeker hoor:naughty: Wat niet weet, wat niet deert:naughty:

 

Hmmja, dat is wel natuurlijk :naughty:

Zolang je gezondheid er maar niet onder lijdt .. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Leuk! Tenminste.. dat lijkt me leuk! :blush-anim-cl:

Ziekenhuis! :cool:

Maar.. lijkt me ook best veel werk! xD ..:wink2:

 

Het is ook leuk (gelukkig maar.. ik studeer niet voor niks :naughty:), maar het kan inderdaad af en toe wat hectisch zijn.. Maar het komt altijd wel in orde, uiteindelijk .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, dat is wel natuurlijk :naughty:

Zolang je gezondheid er maar niet onder lijdt .. :wink2:

 

Ach, geloof me, als je je ECHT zwaar ziek voelt, dan ga je vanzelf wel hoor. Als ik me zo blijf voelen red ik het hier ook wel.

Ben / word je analist? Ik was verpleegkundige, heb HBO-V gedaan:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Momenteel loop ik stage in een ziekenhuislabo (maar het is dus de bedoeling dat ik dat werk ga doen).

 

 

 

Hmmja, had dat in de rapte gelezen .. Proberen niet teveel van aan te trekken :wink2: Maar ook niet, doordat zij hem slecht vinden, gaan denken dat hij alleen maar super is ... want dan kan je ook wel eens voor verrassingen komen te staan :wink2:

 

:huglove:

 

uhu..maar ik weet ook wel dat hij zijn minpunten heeft..maar ik ga het heus niet uitmaken omdat zij dat willen hoor..en zij zeggen en denken het erger dan het is..:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

ben net een uurtje thuis en ik verveel me nu al :thumbdown:

 

:roftl: :roftl:

 

Oeioei .. je mag naar hier komen .. Ik moet dadelijk eten maken en ik ben te lui om op te staan .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ach, geloof me, als je je ECHT zwaar ziek voelt, dan ga je vanzelf wel hoor. Als ik me zo blijf voelen red ik het hier ook wel.

Ben / word je analist? Ik was verpleegkundige, heb HBO-V gedaan:wink2

 

Ok :wink2:

 

Jep, laborant ..

 

uhu..maar ik weet ook wel dat hij zijn minpunten heeft..maar ik ga het heus niet uitmaken omdat zij dat willen hoor..en zij zeggen en denken het erger dan het is..:mf_rosetinted:

 

Neen, dat moet je inderdaad niet doen :wink2:

Zolang jij maar niet alles goed gaat vinden omdat zij het slecht vinden :bleh:

 

Pfff.. me zus; 'Tess, eten!'

 

we eten brood omdat me moeder moet sporten! :roftl:

spreek jullie zometeen wel!

 

:huglove:

 

Eet ze! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Oeioei .. je mag naar hier komen .. Ik moet dadelijk eten maken en ik ben te lui om op te staan .. :roftl:

 

:roftl: :roftl:

 

Ga je dan liever werken:blink:

Haai trouwens:wink2:

 

Heb ik al gedaan en daar verveelde ik me ook:roftl:

Link to comment
Share on other sites

uhu..maar ik weet ook wel dat hij zijn minpunten heeft..maar ik ga het heus niet uitmaken omdat zij dat willen hoor..en zij zeggen en denken het erger dan het is..:mf_rosetinted:

 

Ik ken het wel een beetje. Mijn ouders vinden soms ook dat ik een andere vriend kan gebruiken, iemand die niet gaat feesten. Hij gaat zo een keer per maand stappen ofzo en dan zit ik alleen (nouja woon nog thuis, maar toch, we zien elkaar in t weekend en dan dus niet). En verder nog wat minpunten die ze er heel erg uitlichten. Maar IK ken hem op een heel andere manier. Niemand is helemaal perfect, en als ik het al bijna 9 jaar met hem uithoud dan denk ik toch wel dat ik kan zeggen dat ik m ken en dat ik niet eens in staat zou zijn om t uit te maken:shocked: Ouders willen het beste voor je, maar ze moeten zich niet overal tegenaan bemoeien, je moet toch ook je eigen fouten kunnen maken en je eigen beslissingen nemen? Het is goed bedoeld, maar overbodig:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy