Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ken het wel een beetje. Mijn ouders vinden soms ook dat ik een andere vriend kan gebruiken, iemand die niet gaat feesten. Hij gaat zo een keer per maand stappen ofzo en dan zit ik alleen (nouja woon nog thuis, maar toch, we zien elkaar in t weekend en dan dus niet). En verder nog wat minpunten die ze er heel erg uitlichten. Maar IK ken hem op een heel andere manier. Niemand is helemaal perfect, en als ik het al bijna 9 jaar met hem uithoud dan denk ik toch wel dat ik kan zeggen dat ik m ken en dat ik niet eens in staat zou zijn om t uit te maken:shocked: Ouders willen het beste voor je, maar ze moeten zich niet overal tegenaan bemoeien, je moet toch ook je eigen fouten kunnen maken en je eigen beslissingen nemen? Het is goed bedoeld, maar overbodig:wink2:

 

idd..dat vind ik nu ook..ik ken Tom al 9 jaar fzo..maar heb hem ng maar 1 jaar als lief..en ik ken hem ook heel anders dan zij en ze weten niet waarover ze praten..:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja dat is toch zo? Jij ziet een heel andere kant van je vriend dan zij zien.

Trouwens lief joh, mn ouders hebben vandaag 36 jaar verkering (ahhhhh) en pappie heeft een hele mooie bos bloemen voor mammie. Hier is t altijd andersom, mn moeder vergeet het en mn vader neemt wat liefs mee :thumb_yello::wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ja dat is toch zo? Jij ziet een heel andere kant van je vriend dan zij zien.

Trouwens lief joh, mn ouders hebben vandaag 36 jaar verkering (ahhhhh) en pappie heeft een hele mooie bos bloemen voor mammie. Hier is t altijd andersom, mn moeder vergeet het en mn vader neemt wat liefs mee :thumb_yello::wub2:

 

aww :wub2:

lol :lol3:

Link to comment
Share on other sites

Ja dat is toch zo? Jij ziet een heel andere kant van je vriend dan zij zien.

Trouwens lief joh, mn ouders hebben vandaag 36 jaar verkering (ahhhhh) en pappie heeft een hele mooie bos bloemen voor mammie. Hier is t altijd andersom, mn moeder vergeet het en mn vader neemt wat liefs mee :thumb_yello::wub2:

 

ooh:wub2: ..idd..heel lief..:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Pfffff zeg, ik wilde mn pa even uitleggen hoe hij zn telefoon op automatisch blokkeren kon zetten, want ik ben vanmiddag 7x door m gebeld zonder dat ie het in de gaten had (heel fijn een naam met een A). Maar hij heeft zo'n uitgebreide telefoon dat ik t niet kan vinden:blink: Ik word oud, kan t niet meer bijhouden :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Pfffff zeg, ik wilde mn pa even uitleggen hoe hij zn telefoon op automatisch blokkeren kon zetten, want ik ben vanmiddag 7x door m gebeld zonder dat ie het in de gaten had (heel fijn een naam met een A). Maar hij heeft zo'n uitgebreide telefoon dat ik t niet kan vinden:blink: Ik word oud, kan t niet meer bijhouden :roftl:

 

naaah :lol3:

het staat vast in de handleiding :lmao:

Link to comment
Share on other sites

oooh :bleh:

dan word je dus de hele tijd gebeld :lol3:

 

 

Verander mn naam wel even in Noekie, dan is een ander het slachtoffer van deze belterreur :roftl: :roftl:

(en ja, dat lukt dan weer wel...maargoed, laat maar staan, hij weet nu hoe hij m blokkeert. Wacht het resultaat geduldig af...):mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Verander mn naam wel even in Noekie, dan is een ander het slachtoffer van deze belterreur :roftl: :roftl:

(en ja, dat lukt dan weer wel...maargoed, laat maar staan, hij weet nu hoe hij m blokkeert. Wacht het resultaat geduldig af...):mf_rosetinted:

 

ahahah :roftl:

idd :lol3:

een belterreur :lmao:

oooh... ja je zult wel zien dan xd

Link to comment
Share on other sites

O dat is klote. Heb ik ook gehad. Als het meezit en je hebt dat kunststof spul, kun je t zelf losweken:naughty:

Ik ga even kappen, mammie moet mailen en daarna moet ik eten:thumbdown: . Ben er vanavond weer!

See you! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

O dat is klote. Heb ik ook gehad. Als het meezit en je hebt dat kunststof spul, kun je t zelf losweken:naughty:

Ik ga even kappen, mammie moet mailen en daarna moet ik eten:thumbdown: . Ben er vanavond weer!

See you! :huglove:

 

doeei! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy