Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iekss een van de radjes van mn gerbils piept. Maar welke? Om dat uit te vinden en te verhelpen zal ik op moeten staan...Lag niet in de planning eerlijk gezegd:blink:

 

gezellig :roftl:

 

Daarom heb ik mijn hammie toen een andere grotere kooi gegeven zodat ik het piep radje weg kon halen :naughty:

Link to comment
Share on other sites

gezellig :roftl:

 

Daarom heb ik mijn hammie toen een andere grotere kooi gegeven zodat ik het piep radje weg kon halen :naughty:

 

Die dingen gaan op den duur allemaal piepen. Ik heb een flesje met zonnebloemolie staan en als t te erg wordt dan smeer ik ze. Die beesten zijn gek op die radjes dus laat ze maar. Ik smeer ze wel, ook al betekent het dat ik regelmatig in t holst van de nacht als een zombie zo'n radje sta te smeren....:boxed:

Als ze dat niet hebben gaan ze aan de tralies knagen, en dat geluid kan ik echt niet uitstaan :shocked::thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

ik ga dan denk ik ook maar.. me mam straks lief aankijken of ik toch niet echt één dagje thuis mag blijven :bleh: Ookal heb ik taaldorp.. kan vast wel opgelost worden :mf_rosetinted:

Ja als je dan morgen ook thuisblijft, kun je net zo goed donderdag en vrijdag ook verzuimen joh. Dat ene weekje :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Die dingen gaan op den duur allemaal piepen. Ik heb een flesje met zonnebloemolie staan en als t te erg wordt dan smeer ik ze. Die beesten zijn gek op die radjes dus laat ze maar. Ik smeer ze wel, ook al betekent het dat ik regelmatig in t holst van de nacht als een zombie zo'n radje sta te smeren....:boxed:

Als ze dat niet hebben gaan ze aan de tralies knagen, en dat geluid kan ik echt niet uitstaan :shocked::thumbdown:

 

mijn kooi had geen tralies :naughty: (later wel maar ik had mijn manieren)

 

Mijn hammie kreeg geen eten in een voerbak, ik strooide het door de kooi zodat ze langer bezig waren :naughty: En op het asiel hebben de gerbils ook geen radje, ze krijgen gewoon heeeeel veeeeeeel kartonne doosjes en wc rollen.

Link to comment
Share on other sites

Mwha... Aangezien die andere niet op internet getoond gaat worden mag deze voorlopig de titel wel hebben... :wink2:

 

Oh, maar eigenlijk had ik het op die van je sig :naughty:

Maar die waar jij het over hebt kan natuurlijk ook altijd :mf_rosetinted::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ah, tuurlijk :blush-anim-cl:

 

Nee, dat is de foto van het jaar 2007 :bleh::roftl:

 

Ohja .. we zitten al in een volgend jaar .. ik loop achter :roftl:

 

Maar dan is die andere foto van het jaar hé :bleh:

Link to comment
Share on other sites

mijn kooi had geen tralies :naughty: (later wel maar ik had mijn manieren)

 

Mijn hammie kreeg geen eten in een voerbak, ik strooide het door de kooi zodat ze langer bezig waren :naughty: En op het asiel hebben de gerbils ook geen radje, ze krijgen gewoon heeeeel veeeeeeel kartonne doosjes en wc rollen.

 

Doe ik ook allebei. Ook eten verstoppen in doosjes enzo, zijn ze lang mee bezig. Net als voedsel wat ze zelf moeten vangen, werkt ook prima:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy