Jump to content

The Dutch Thread, Part 17.


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Great job!!:thumb_yello:

Sweet dreams... Die mag inderdaad gewoon niet weg:mf_rosetinted:

 

Neen, inderdaad :mf_rosetinted:

 

Heb die al vanaf het begin ... Is een tijdje weggeweest maar ik kon er toch niet zonder (en Carina ook niet) :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Neen, inderdaad :mf_rosetinted:

 

Heb die al vanaf het begin ... Is een tijdje weggeweest maar ik kon er toch niet zonder (en Carina ook niet) :naughty:

Nee daar kan ik inkomen. Moet ook eerlijk bekennen dat ik er zeer regelmatig naar kijk, jij kunt niet vaak genoeg posten:naughty: :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nee daar kan ik inkomen. Moet ook eerlijk bekennen dat ik er zeer regelmatig naar kijk, jij kunt niet vaak genoeg posten:naughty: :naughty:

 

Ik probeer wel eens wat bij te lezen als er veel gepost is... Meestal werkt dat niet... Bij elke post van Bienie blijf ik een minuut naar de sweet dreams staren :blush-anim-cl: En ze post véél :bleh:

 

:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Nee daar kan ik inkomen. Moet ook eerlijk bekennen dat ik er zeer regelmatig naar kijk, jij kunt niet vaak genoeg posten:naughty: :naughty:

 

Jeej :roftl:

 

Vind alleen jammer dat de kwaliteit zo slecht is geworden.. Maarja, je kan niet alles hebben .. en het geeft een idee hé :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik probeer wel eens wat bij te lezen als er veel gepost is... Meestal werkt dat niet... Bij elke post van Bienie blijf ik een minuut naar de sweet dreams staren :blush-anim-cl: En ze post véél :bleh

 

:wub2:

 

In dat geval kom je inderdaad niet vooruit neen :roftl:

 

Behalve in die week dat ik er niet was dan ...

Maar wacht eens .. dan heb je mij die week helemaal niet gemist? :shocked:

Toch niet om mij zoals ik dacht .. maar om mijn sig.. :blink:

 

 

:naughty::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Behalve in die week dat ik er niet was dan ...

Maar wacht eens .. dan heb je mij die week helemaal niet gemist? :shocked:

Toch niet om mij zoals ik dacht .. maar om mijn sig.. :blink:

 

Jawel hoor!! Het is heel saai in je eentje op msn :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik zag net dat iemand anders m ook had, alleen iets groter. Heeft ze vast van jou gejat:blink:

 

Neen, dat dacht ik eerst ook .. maar ik zet altijd mijn naam & Mika op het einde en dat heeft die niet .. En hij gaat ook veel te langzaam en ik denk niet dat ik die ooit in dat formaat heb gehad.. Dus niet gejat :mf_rosetinted:

 

(gelukkig maar, want daar kan ik boos om worden :bleh: Vind het niet erg als ze dingen willen gebruiken, maar ze mogen het dan wel even vragen :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

Neen, dat dacht ik eerst ook .. maar ik zet altijd mijn naam & Mika op het einde en dat heeft die niet .. En hij gaat ook veel te langzaam en ik denk niet dat ik die ooit in dat formaat heb gehad.. Dus niet gejat :mf_rosetinted:

 

(gelukkig maar, want daar kan ik boos om worden :bleh: Vind het niet erg als ze dingen willen gebruiken, maar ze mogen het dan wel even vragen :wink2:)

 

O okee, dat scheelt.Zou het ook niet tof vinden als ze iets zomaar jatten, dat is een x bij t forum van Snow Patrol gebeurd, dat iemand met mijn foto ging pronken. Dat je m jat okee, daar kan ik inkomen en dat doe ik zelf ook regelmatig, maar niet als ik weet dat iemand er echt werk van gemaakt heeft ofzo. En dan ga ik er ook niet een heel verhaal omheen verzinnen. Maf wijf, ze is later lekker gebanned omdat ze t vaker flikte:thumb_yello:

Maar vond die van jou inderdaad beter, die 'loopt wat soepeler'. En met dit filmpje is dat natuurlijk heel essentieel:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Haai!! Ik heb jou nog niet ontmoet hier!

Hoe is het??:bleh:

 

Is dat zo? Nou, leuk kennis te maken met je!

Met mij is het prima. Normaal ben ik dagelijks op de MFC, maar blijkbaar heb ik een pauze van een aantal dagen ingelast. Zondagochtend was de laatste keer dat ik even gecheckt had, en dat was maar voor een paar minuten. Is er nog iets belangrijks of interessants gebeurd?

Link to comment
Share on other sites

Is dat zo? Nou, leuk kennis te maken met je!

Met mij is het prima. Normaal ben ik dagelijks op de MFC, maar blijkbaar heb ik een pauze van een aantal dagen ingelast. Zondagochtend was de laatste keer dat ik even gecheckt had, en dat was maar voor een paar minuten. Is er nog iets belangrijks of interessants gebeurd?

 

UHm.. Volgens mij niet.. Ik heb hier met Anouk maandag en dinsdag overdag nogal gedomineert en toen niet veel gebeurd:shocked: .. Heb al mijn ontwerpen voor een shirt voor mika op het forum gezet, maar meer ook niet:wink2: Of als je nog dingen wilt weten over ratten zou ik terugbladeren naar pagina.. iets in de 40...:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy